-Pohled Rose-
Po tom,co jsem se domluvila s Lisou,že jí udělám krásnou na Ryanovu párty jsme museli odejít do nějakýho sálu na video přednášku o bezpečnosti.Nechápu proč!Sedla jsem si na židli hned vedle Lisi.Je to momentálně jediná moje kamarádka,se kterou se bavím nějak víc.Sice je jaká je,ale je to mnohem lepší něž kdyby byla královnou školy.Koukala jsem se před sebe a vypla.Nic jsem nevnímala.Občas jsem postřehla pohyb okolo mě,ale nic,co by mě 'vytrhlo z tranzu'.Když v tom jsem ucítila lehké poklepání na mém rameni.Otočila jsem se a tam ho uviděla.
"Ahoj"Zazubil se na mě ten kluk z tý skupinky.Jak o něm mluvila Lisa.Jaxon?Mylsím?Nevím to jistě nemůžu si to zapamatovat.
"Ahoj"Řekla jsem trochu nejistě.
"Hele,vsadil jsem se,že získám tvoje číslo"Řekl a poškrábal se na zátyklu.Podívala jsem se směrem za něj a uviděla tu jeho partu.
"A?"Nadzvedla jsem obočí.
"Dáš mi ho?"Zeptal se a já nevěděla,co je tohle za blblou hru.
"Nemůžu dát svoje číslo někomu úplně cizímu"Řekla jsem povrchně a skřížila si ruce na prsou.
"Jsem Justin Bieber"Řekl s úsměvem na tváři a napřáhl ke mě ruku.Jak by to asi znělo Rose Bieber.Kurva!Na co myslím?!?
"Proč bych ti měla dát číslo,když mě tvůj kámoš obtěžoval?"Povzdychl si a přejel si rukou přes vlasy.
"Byla to jen sranda"Tak je kokot?!'Byla to jen sranda'.Ohromná sranda."Hodně blbá sranda"Opravila jsem ho.
"Takže?"Tlesk rukama a mě se v hlavě zrodil úžasný plán.
"Dobře"Usmála jsem se.
"Dobře"Řekl překvapeně a podával mi jeho iPhone.Rychle jsem do něj naťukala číslo.Podala jsem mu ho zpátky.
"Tvoje jméno?"Zeptal se když něco ťukal do mobilu.Mám mu lhát?
"Rose"Rozhodla jsem se mu říct pravdu.
"Já to jenom zkusím"A v tu chvíli ve mě hrklo.Popravdě to nebylo moje číslo,ale číslo Madison,mojí kamarádky z Floridy.
"Nemá to cenu,já mám mobil doma"Zalhala jsem a doufala,že tomu uvěří.
"Aha.To nevadí"Řekl a já se na něj jen usmála.
"Máš to u mě,Shawty"Mrkl na mě a odešel.Ještě jsem se na něj chvilku dívala a sledovala,co bude jeho parta dělat.Chvíli se smáli a pořád koukali do mobilu a na mě.Tupci.A jestli budou volat,tak chudák Madison.Světla zhasly a na velkém plátně se objevil obraz.Jako vzorná žačka jsem ho sledovala.Ale něco mi hrozně vadilo.Cítila jsem na sobě něčí pohled.Neodvažovala jsem se podívat,kdo mě nepřetržitě sleduje,proto jsem se dál dívala před sebe.Ale už jsem to nevnímala tolik.Cítila jsem se vážně nepříjemně.Nedalo mi to a musela jsem se podívat,kdo mě sleduje.
Pohled mi padl na toho Jasona.Jmenuje se tak,ne?Proč je to tak těžký si to zapamatovat?!Díval se na mě vážně zamyšleně a vůbec mu nevadilo,že se na něj dívám.Prostě se díval dál.Otočila jsem se a snažila se to ignorovat.
-Pohled Justina-
Jak můžete tušit,z klukama jsem se vůbec nevsadil,prostě jsem chtěl její číslo,protože je vážně hezká a plus k tomu,dokázala nasrat Ryana.Když začala ta nesmírně nudná přednáška,která je každý rok,tak jsem nesledoval nic jiného než ji.A vlastně ani nevím proč.Něčím mě fascinovala.Ani mi to nepřišlo trapný,že na ni pořád čumím.A když se na mě otočila,tak jsem ani neuhnul pohledem.
"Chtěl bys jí?"Drkl David do mého ramena.Otočil jsem se na něj s úsměvem.
"Kdo by ji nechtěl"Zasmáli jsme se.
"Máš pravdu.Je kurva sexy!"Zamrmlal a vrátil se do jeho původní polohy.Opřel jsem se a dělal,že vnímám tu kravinu.I když jsem pořád sledoval ji.
Konečně to skončilo a my se mohli vytratit domů.Lhal bych,kdybych řekl,že jsem ji nespustil z očí.Pořád jsem ji očima vyhledával.Potřeboval jsem to.
Justin si nedokázal vysvětlit proč ho právě Rose zaujala,ale zaujala ho.Nedokázal si to vysvětlit,protože nikdy ho žádná dívka nezaujala na tolik aby nad ní přemýšlel tak dlouho.Bylo to poprvé,co se o dívku zajímal více než mu bylo obvyklé,ale v tu chvíli ještě nevěděl,že tahle dívka ho od základu změní.Že právě Rose bude v jeho budoucnosti hrát velkou roli.Roli,která se nedá nahradit jen tak někým.Ale to však pochopí až časem..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tady je další část:3 Pardon,že jste museli čekat:( Omlouvám se za chyby.Snad se část líbila♥ Chtěla bych poděkvat všem mým úžasným čtenářům,kteří tuhle story čtou!Jste pro mě vším!♥ xoxo ♥ -Nikolla