Část 18. -2.polovina

326 35 7
                                    

-Z pohledu Justina-

Ležela v mém klikně a pomalu usínala.Já ji hladil po vlasech a u toho se usmíval.Je to skoro neuvěřitelný,že jsem tady právě s ní.Jde poznat,že už ke mě nechová takovou nenávist jako dřív a za to jsem rád.Jsem rád za ni.Jsem rád s ní.

"Uhm.Víš.."Začala mluvit a tím mě vyrušila z mého přemýšlení."Nevím jak bych ti to teď měla říct,aby to nevyznělo hloupě"V jejím hlase jsem cítil nervozitu a hraní si s prsty mi to jenom dokazovalo.

"Poslouchám"Řekl jsem s malým úsměv na tváři.

"Vážím si toho,že tu jsi semnou,moc to pro mě znamená,ale myslím,že si kladeš jednu otázku"Celou dobu se mi dívala do očí.Ale jak to dořekla měl jsem potřebu uhnout pohledem a tak jsem to taky udělal."Měla bych ti dát odpověď"

Silně jsem přivřel víčka a vydechl.Vím úplně přesně,co je tohle za otázku a popravdě,mám strach z odpovědi.Jsou jenom dvě možnosti.Buď mě to potěší nebo zklame a to já už nezvládnu.Otevřel jsem víčka a přikývl hlavou.

"Já.Proč je tak těžké to říct,když je to vlastně jednoduché."Přivřela víčka a poté je otevřela."Oblíbila jsem si tě,víc než jsem si myslela a.."Gestikulovala rukama,což mě přišlo celkem směšný,ale dál jsem ji pozorně poslouchal."Možná by nebylo špatné mít tě k sobě blíž,protože jsi tady když tě potřebuji"Podívala se mi do očí a já se v jejích očích snažil najít vysvětlení.

"Takže kamarádi?"Zeptal jsem se radostně.Ona si skousla spodní ret a odpověděla.

"Takže kamarádi"Plně jsem se usmál a snažil se ji obejmout.Posadila se,čímž mi to umožnila a já ji objal.Oba se jsme se usmívali.Odtáhl jsem se od ní a vlepil ji letmou pusu na čelo.

"Tohle se dělat nebude!"Vztyčila ukazováček a vážně se na mě podívala.Zvedl jsem ruce nahoru na svoji obranu.Ona se usmála a začala se zvedat z postele,"A teď si uvaříme první kamarádskou večeři"Řekla a zasmála se.Je neuvěřitelný,že se směje,i když se s ní rozešel kluk.To díky tobě.Ozvalo se uvnitř mé hlavy.Neříkám,že to není pravda.Zvedl jsem se a následoval ji.

"Doufám,že umíš vařit"Zeptala se mě,když jsme stáli v kuchyni.Podíval jsem se na ni s nadzvednutým obočím.

"Umím jenom špagety"Mykl jsem ramenama."Ty seš tady ženská,ty musíš uvařit"Odpověděl jsem a posadil se na židli.

"Tak to néé!"Vykřikla a za ruce mě zvedla na nohy."Budeme vařit oba"Zasmála se dala mi kolem krku nějakou zástěru,kterou mi v pase uvázala.I ona si kolem sebe dala úplně tu stejnou.

"Už nejsem sexy"Řekl jsem vystrašeně.Odpověď jsem dostal v podobě smíchu a vyplazeného jazyku.Vrazila mi do ruky vařečku a se smíchem se na mě podívala.

"Můžu si tě vyfotit?"Zakýval jsem hlavou ze strany na stranu.Posadil jsem se na linku a sledoval,co dělá.

*****

Vyndávala špagety na talíře a já ji pořád sledoval.Nikdy nezmizí to,že ji miluju.

"Postřeh!"Zakřičela a v tom jsem ucítil neco teplého na mém obličeji.Z vlasů mi viselo pár špaget a některé se mi přilepily na tričko.Sebral jsem je ze sebe a hodil je po ní.Takhle jsme po sobě chvíli házeli špagety až na talířích nic nezbylo a všechno bylo na nás nebo na zemi.

"Asi si objednáme pizzu"Řekla a pořád se smála.

                            A takhle to všechno začalo.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Čaute lidičky:3 Jak jsem slíbila,máte tady část:3Takže snad se vám líbila:33

Děláte mi neskutečnou radost^^ ♥♥ Vážně vám všem děkuju,za to,že mě podporujete♥ Děkuju♥  Love u guys♥♥   xoxo    -Nikolla

Justin's LipsWhere stories live. Discover now