-Pohled Justina-
Ráno mě probudily paprsky slunce.Nesouhlasně jsem zavrčel a dal si polštář na hlavu.Vážně nevím proč mám tak velký okno přímo naproti mojí posteli.Hlavně ráno je to nejhorší,protože v létě mě to budí hrozně brzo a po pařbě až do rána to není moc příjemný.Vážně nevím,kterej kretén vymyslel v tomhle pokoji tak velký okno! A ať to byl kdokoliv,tak ať shoří!
Natáhl jsem se po mobilu,ale nemohl jsem ho nahmatat.Tohle je snad naschvál!Po chvilce máchání rukou všude možně jse mho prostě nemohl najít.Neochotně jsem se posadil a promnul si obličej.Když jsem si přejel přes rty,tak jsem si vzpomněl na tu včerejší holku.Její chuť ze rtů nechtěla zmizet ani po flašce vodky-a to bylo co říct.Stejnak nevím proč si ty naivní nány vybírají první polibek zrovna semnou!Líbat to neumí a myslí si,že bych to já mohl změnit.Pro mě je to jenom zahazování času.Dost myšlení na tu holku.Podíval jsem se kolem sebe po mém telefonu.Neviděl jsem ho nikde.
"No co.Časem se ukáže" Zamrmlal jsme si pro sebe když jsem vylízal z postele.Šel jsem do sprchy,kde jsem si dal horkou sprchu,která mě dokonale probrala a uvolnila.Vrátil jsem se do pokoje s ručkníkem kolem pasu a oblíkl jsem si svoje každodenní oblečení.Černé kalhoty,které mi spadly pod zadek a bílé tričko do V.Neberte to tak,že nosím pořád to stejný,myslím to tak,že něco na ten styl.Na hlavu jsem si nasadil snapback,do ruky jsem si vzal sluneční brýle a šel dolů do kuchyně.
"Čau mami!"Zakřičel jsem když jsem z kuchyně slyšel zvuky.
"To jsem já služka.Vaše matka odešla do práce"Ozvala se naše služka.Ano máme služku.Na tak velký dům je potřeba služka.A ještě když moje matka není věčně doma.Ráno odejde do práce a když brzo tak je doma v deset.
"Aha"Zakřičel jsem zpátky,když jsem si obouval svoje červené supry.
"Jdete do školy,Justine?"Ozvala se znovu.Protočil jsem očima,protože dlouhé rozhovory po ránu nejsou pro mě nic příjemnýho.Vzal jsem si klíčky od svého úžasného auta.
"Kam jinam bych šel"Řekla jsem normálním hlasem a bylo mi jedno jestli to ona slyšela.Je to její problém a navíc,nemá se starat,je to služka,ne moje chůva.Zabouchl jsem za sebou dveře,abych případně neslyšel další její kecy.Došel jsem do garáže až ke svému červenému lamborginy a nasedl do něj.Možná bych se vám měl představit.
Jmenuji se Justin Bieber.Je mi čerstvých 19 let.Rád hraju bastketball a jezdím na skatu.Prostě nic zvláštního.Ve škole jsem vážně oblíbený.Mojí party se každej a bojí a ani se jim nedivím.Prostě a jednoduše-jsme nejlepší.Každá holka by mě chtěla,ani se jim nedivím.Taky bych se chtěl,kdybych mohl.Jsem tak trochu narcis.Ale vážně jen trochu!Bydlím v domě s mou matkou,která je věčně na služebních cestách.Můj otec je,vlastně byl milionář.Když umřel všechno jsme z matkou zdědili my.Nedělá nám to problém.Prostě bydlíme v luxusní vile,kde máme najmuté služky,které uklízí po všech mých akcích.Prostě si žijeme na vysoký noze.A přesto všechno chodím na obyčejnou střední.No není to zajímavý?A teď tu nejduležitější věc.Každá holka si odemně přeje dostat polibek.Proč?Protože skvěle líbám a jsem tím prosnulý po celé škole.Dovolím každé z dívek aby mě mohly políbit,ale pouze jednou.Je jen na nich,kdy ony budou chtít.Pro mě to je jen zátěž,ale chci jim to splnit.Kdo by se nechtěl líbat s Justinem Bieberem?Haha.lol.To je tak všechno,co by jste mohli o mě vědět.Víc vám nechci říct.
Zastavil jsem přímo před školou a všiml jsem si jak se na mě otočily všechny oči.Ano.Takovouhle pozornost já tady mám.Popravdě?Nevadí mi to.Jsem rád středem pozornosti.Zvedl jsem svou línou prdel z mého luxusního auta.