Část 8.

394 30 6
                                    

-Z pohledu Rose-


Tak tohle bylo trapný!Zavřela jsem za sebou dveře a opřela se o ně.

"Tak jaký to bylo?"Zeptala se mě teta s hrnkem v ruce.

"Myslíš,když jsme byli na pouti a užívali si nebo když se mě snažil políbit?"Zeptala jsem se a chystala se odejít do svého pokoje.

"On se tě snažil políbit?"Zeptala se překvapeně."Tak to je super,ne?"Protočila jsem očima a šla do svého pokoje.Vážně teď nemám náladu na tyhle otázky.Otočila jsem klíčem a šla si lehnout postel.Měla bych napsat Jakovi.Vytáhla jsem si mobil  z kapsy a všimla si zprávy,která mi přišla mezitím,co jsem byla s Justinem.Otevřela jsem ji a byla právě od Jaka.

Od:   Jake<3 - Chybíš mi!♥ Nám všem tady.Doufám,že se ti tam líbí a balíš nějaký kluky.(To by sis zkusila!lol) Zavolej mi co nejdřív,musíme probrat můj výlet do LA♥ Miluju tě!♥  -J

Neboj,Jaku,to jenom jeden kluk balí mě.Hahah.Sakra!Tohle není moc dobrá situace!Výlet do LA?! Panebože!Vytočila jsem Jakovo číslo a po pár pípnutích to zvedl.

"Ahoj,krásko"Ozval se jeho melodický hlas.A já se usmála.

"Ahoj"Řekla jsem šťastně,ale přitom smutně.

"Tak moc mi chybíš.Chtěl bych tě obejmout a už nikdy nepustit!"Zašeptal a mě se do očí nahrnuly slzy.

"Jaku.."Zašeptala jsem.První slza se vykutálela a hned za ní další."Taky mi moc chybíš"Řekla jsem mezi vzlyky.

"Neplač,princezno.Slzy ti nesluší"Promluvil a i na něm bylo slyšet,že nemá daleko od slz.

"Chci tam být s tebou"Zašeptala jsem a utřela si slzy.

"Přijedu za tebou,co nejdřív budu moct"Zašeptal a moje slzy se opět objevily.

"Dobře"Vydechla jsem.

"A teď se prosím usměj a pověz mi,co se tam děje"Rukou jsem si utřela mokré tváře a pokusila se o úsměv.

"Nic moc.Florida je mnohem lepší.Nejsou tady tak skvělí lidi"Řekla jsem a vzpomněla si na svoje kamarády z Floridy.

"To říkáš teď.Po čase si na to zvykneš a dojde ti,že i tam jsou úžasní lidi"Řekl smutně.Vím jak ho tahle slova bolí.

"Ale já si nechci zvyknout,Jaku.Nechci,aby mi to došlo"Zašeptala jsem.Na druhé straně se ozvalo hluboké povzdychnutí."Chci zpátky na Floridu"Zamrmlala jsem neslyšně.

"Zlatíčko.."Zahřálo mě u srdce,Miluju,když mi takhle říká."Snaž se to vydržet a až se uvidíme,všechno ti vynahradím,slibuju"Usmála jsem se a cítila,že i on se usmál.

"To doufám"Zasmála jsem se.I on se zasmál.

"Musím končit.Zítra si zavoláme.Nezapomeň,že tě miluju!Pa"Řekl rychle.

"Zítra.Taky tě miluju.Neboj nikdy nezapomenu!Pa"Zašeptala a už jsem jenom slyšela pípání.S úsměvem na tváři a ubrečeným obličejem jsem si lehla na postel.

Zavřela jsem oči a představovala si jak tu semnou leží Jake a objímá mě.Ale pak se mi objevil obraz mě a Justina,jak se mě snažil políbit.Sakra!Snad si uvědomil,že to byla chyba.Už nechci aby se to opakovalo!Potom jsem usnula.

*****

Ráno jsem se probudila s radostí,že je pátek.Za týden je ta párty u Ryana.No,když jsme u toho Ryana,tak mi nic neudělal,což mě celkem překvapilo.Snad jsem to teď nezakřikla.Vylezla jsem z postele a dala si sprchu.Když jsem byla nachystaná,tak jsem šla do školy.

Už jsem stála před školou,když jsem uviděla Justina.Skenoval mě pohledem.Vydala jsem se směrem k němu.Přestal až když jsem stála těsně před ním.

"Potřebuješ něco?"Zeptal se jako by se nechumelilo.Kluci kolem něho zpozornili a strhli pohledy na nás dva.

"Potřebuju s tebou mluvit"Řekla jsem váhavě.Jelikož byl asi o hlavu vyšší než já,tak jsem se dívala nahoru.

"A o čem?"Skřížil si ruce na prsou.Nemůžu uvěřit,že chová jako něco víc.

"Jsi neuvěřitelnej"Pokroutila jsem hlavou a odešla.Jeden den se chová jako milej kluk a pak se chová jako král světa.Nechápu tyhle lidi.Vešla jsem do budovy a šla do třídy.Jako vždycky jsem si sedla za Lisou.Dneska si odpustila otázku,jestli jsem nezapomněla na 'naši dohodu'.

Seděla jsem v lavici a dělala,že poslouchám výklad učitele,ale přitom jsem byla myšlenkama úplně mimo.Ale přitom nevím kde.Z mého přemýšlení o ničem mě vyrušil lehký náraz ze zadu do mé hlavy.Otočil jsem se a na zemi jsem uviděla zmačkaný papírek.Zvedla jsem ho a rozbalila ho.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vím,že tahle část je nudná a krátká,ale nějak nemám náladu,takže promiňte.Omlouvám se za chyby.Miluju Vás!♥♥ xoxo     -Nikolla

Justin's LipsWhere stories live. Discover now