-Z pohledu Rose-
S Lisinou pomocí jsme došli až k Ryanově domu.Už z dálky byla slyšet hudba.Přišly jsme před velký,vážně velký dům.O prtoti našemu malémů domečku,bylo tohle vážně obrovské.Vstoupily jsme do domu bez klepání-stejně by to nemělo cenu.Všude v chodbě byli lidé.Někteří se s někým líbali,někteří tancovali,někteří pili a naopak jiní zvraceli.Prošly jsme kolem těhle všech a ke stolů s pitím.
"Snad to nechceš pít?"Řekla Lisa.Jenom jsem se na ni podívala s nadzvednutým obočím.
"Ne,Liso,chci s tím zalívat kytky"Ona jenom povzdychla a já nám do kelímku něco nalila.Hned jsem to do sebe kopla,zatím co Lisa do ucucávala."Pij to pořádně"Protočila jsem očima a nahla jí ten kelímek.Ona začala kašlat.
"Seš normální?!"Vyprskla na mě.Být nezadaná,tak bych šla tancovat s nějakým sexy klukem,ale bohužel,můj kluk je dva tisíce kilometrů odemně.Protojsem si sedla na sedačku a podupávala si rytmus hudby,která hrála.
"Pojď vedle"Zakřičela jedna holka a doslova mě odtáhla do vedlejšího pokoje.Neprostestovala jsem.Stejně tam byla nuda.
"Co se tady bude dít?"Zeptala jsem se té holky,co mě jsem dotáhla.
"Líbací flaška"Zamrmlala a já si pořádně prohlédla všechny lidi,kteří tu byli.Patty,Paul,Ryan,Justin a k mému překvapení i Lisa.Zbytek lidí neznám nebo si nepamatuju jejich jméno.Při pohledu na Justina se mi zhoršila nálada.Nechtěla jsem to řešit.Ne teď.Vím,že líbací flaška není zrovna věc pro zadanou holku,ale bude zábava.Možná třetí kelímek alkoholu na mě začíná malinko působit.
Justin nadzvedl prázdnou flašku a potom ji položil na zem.Všichni se kolem ní posadili a já zaujmula místo vedle Lisi a další neznámé holky.Justin roztočil láhev,bála jsem se,aby hrdlo láhve neukázalo na mě.Láhev se točila pomaleji a pomaleji a hrdlo byl mnohem blíže ke mě.
Ale naštěstí se zastavilo vedle mě-na Lise.Od Justina bylo slyšet tiché "Kurva".Lisa se však těšila,teda vypadala na to.Je mi jasné,že by za Ryana byla radši,ale tomuhle nějak neodporovala.Snad umí líbat a nekousne Justina do jazyku.Nad touhle myšlenkou jsem se v hlavě zasmála.
"Dámy a pánové,všichni známe pověst Justina Biebera"Všichni začali kývat hlavou a já netušila o co jde."A pro dnešní párty se rozhodl,že to nechá být"Od dvou dívek se ozvalo zajásání a aplause."Do toho!"Zakřičel a pozoroval Justina.Vážně by mě zajímalo,co znamená jeho pověst v líbání,nikdo mi to ještě neřekl!
Lisa se natěšeně zvedla a přešla k Justinovi,ten si jenom povzdechl a postavil se na proti ní.Lisa se skoro stejně vysoká jako já,takže je Justin asi o hlavu větší.Jednu dlaň jí přiložil na tvář a palcem po ní lehce přejel.Věnoval mi krátký pohled,což jsem nepochopila,ale to je jedno.Během chvilky byli jejich rty spojené.Cítila jsem divný pocit u srdce.Dělám si srandu,necítila jsem vůbec nic!
Odtáhli se od sebe a Lisa se spokojeně usmála.Justin se opět podíval na mě a po té se posadil.Nechápala jsem jeho pohledy na mě.Ještě když u toho vypadá jako pes,kterému seberete kost.Nebo tak nějak.
"Líbá vážně úžasně"Zašeptala mi do ucha Lisa,která se usadila do své předchozí polohy.Jenom jsem se nad tím uchechtla.Točil Paul.A potom točilo plno dalších lidí a já se naštěstí ještě s nikým nelíbala,však to se nedá říct o Lise.Mám z tý holky radost.
Konečně jsem točila já,což mi zaručuje,že se budu s někým líbat..Vůbec nechápu pravidla téhle hry.Zatočila jsem s flaškou a čekala na koho ukáže.K mé smůla začala láhev zpomalovat u Justina a Ryana.Kéž by se láhev zastavila mezi nimi a já mohla točit znova,ale láhev se zastavila na Ryanovi.S těžkým povzdechem jsem se postavila a přešla k Ryanovi,který už taky stál.
Jeho ruce uchopily moje boky a silně si mě k sobě přitáhnul.Já si ruce obmotala kolem jeho krku a přitiskla svoje rty na ty jeho.Pomalu jsem s nimi začal hýbat a on se přidal.Jeho jazyk mi oblízl spodní ret,čímž se dostal do mých úst.Neprotestovala jsem.Jeho ruce se přesunuly na můj zadek a různě ho mačkaly.Nevím jak dlouho jsme tam takhle stáli a líbali se,ale přišlo mi to jako věčnost.
Když jsem se od něj odtáhla,tak jsem se jenom usmála a vrátila se na sve místo vedle Lisi.Ta se jenom zasmála.Asi nebude moc střízlivá.Normálně by na mě byla naštvaná,protože jsem se líbala s Ryanem a ona ne.
"Tak co?Jak líbá?"Zeptala se mě.Jak jí na to mám asi odpovědět?
"Umí to"Zasmála jsem se a všimla si,že vedle Ryana je prázdné místo,na kterém předtím seděl Justin."Kdy Justin odešel?"Zeptala jsem se Lisi,která pozorovala točící se láhev.
"Hned potom,co ti Ryan začal ohmatávat zadek"Jenom jsem přikývla.Chudák malej,moc si to bere.Asi ho pořád nepřešlo to,že mě miluje.Vím,že bych si z toho neměla dělat srandu,ale je to hodně vtipný.Flaška pokračovala dál dokud lidi nezačali odcházet.Už jsme tam zbyli asi tři.Já,Ryan a holka,která se podle všeho jmenuje Katy.
I ta odešla a v místnosti jsme zůstali jenom já a Ryan.Nečekaně ke mě přišel a došel semnou až ke zdi,u které mě začal nenasytně líbat.Jak říkám,kdybych nevypila tolik alkoholu,tak by mi to vadilo,ale tohle je párty a všechno,co se na ní stane jsou jenom úlety.
"Půjdeme nahoru?"Zeptal se mě mezi polibky.Bez jakékoliv odpovědi jsem byla odvedena do pokoje,který se nacházel v druhém patře.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Čautee:D Chtěla jsem vám napsat dlouhou část,ale pak se mi nechtělo:D Jsem moc líná,no:( :DD
Takže:D Co si myslíte,že se tam bude dít?:DHádejte lásky moje:3♥ Miluju Vás♥ xoxo -Nikolla