Část 15.

340 31 12
                                    

-Z pohledu Rose-

Ráno jsem unaveně vstala.Při vzpomínkách na minulou noc a dnešní ráno jsem si chtěla dát facku.Co asi mám teď dělat?!Chvíli jsem přemýšlela,jestli mám zavolat a říct to všechno Jakovi nebo to prostě nikomu neříkat.

Po půl hodinovém rozhodování jsem zvolila tu první možnost.Myslím,že bude lepší,když mu to řeknu.On sám chtěla,bych se bavila a užívala si.Vzala jsem do rukou telefon a vytočila jeho číslo.Po pár zapípání se v telefonu ozval jeho hlas.

"Ahoj"Ozvalo se z druhé strany.

"Ahoj"Jak mám začít?!

"Tak co ta párty?"Nervózně jsem se kousla do rtu.

"Byla super,až na pár věcí"Na pár věcí?!Jo,jasně znásilnění je jenom nějaká nepodstatná věc!

"Povídej"Zdálo se mi to nebo byl i on trochu nervózní?!

"No víš.."Začala jsem.Řeknu mu pravdu."Pila jsem a užívala si"Srdce mi tlouklo jako zplašené.Nikdy bych neřekla,že se mu budu bát říct pravdu. "Šla jsem hrát líbací flašku"Zastavila jsem se a poslouchala,jestli se z jeho strany něco ozve.Nic se neozvalo,tak jsem pokračovala."Líbala jsem se s jedním klukem a on mě odvedl nahoru do pokoje"Teď to příjde.Zhluboka jsem se nadechla."Znásilnil mě"Vydechla jsem.Slza se mi skutálela po tváři a já čekala na jeho reakci.Z druhé strany se nic neozvalo."Jaku?"Zeptala jsem se roztřeseně.

"Jsem tady"Řekl klidně.Jako by ho to vůbec nerozhodilo.

"Promiň"Zašeptala jsem.Hřbetem ruky jsem si sestřela slzy,které mi tekly po tvářích.

"Neomlouvej se"Než jsem stihla něco říct,tak mě přerušil jeho hlas."Víš.."Byl slyšet dlouhý povzdech."Myslím,že bude lepší to ukončit"Moje srdce vynechalo úder a pusa se mi otevřela do tvaru O."Tenhle vztah nám nemůže fungovat.Ještě,když jsem tě podvedl,bude........"

Pustila jsem mobil z ruky a on spadl na zem.Rukou jsem si přikryla ústa a tiše plakala.Nemůžu tomu věřit.Dal mi kopačky a s někým mě podvedl.Hlavně,že sliboval 'navždycky'.Seděla jsem tam schoulená a plakala.Byla jsem teď zlomená.Tak zlomená jako nikdy.Chladná zem mě nepříjemně studěla,hodiny nad mojí postelí otravně tikaly,moucha lětající po pokoji přehnaně bzučela.Všechno tady bylo na nic.

Chtěla bych utéct.Utéct někam daleko odsud.Někam,kde by mě nikdo nenašel.S ubrečenýma očima jsem našla svojí mikinu a vyběhla z domu.Úplně přesně jsem věděla,kam chci jít.Je to daleko,ale je to to,co teď potřebuji.Mikinu jsem si přitiskla víc k tělu a šla v před.Byla celkem velká zima.Co by se dalo čekat,když je začátek listopadu.

Po půl hodinové cestě jsem byla konečně na místě.Byla jsem tu jednou,ale oblíbila jsem si to jako bych tady byla snad stokrát.Udělala jsem tři kroky a stála na tom stejném místě jako s ním.Ten krásný výhled na celou LA je nezapomenutelný.Z mých úst vyletěl obláček páry.Byla vážně zima na to,že tady stojím jenom v mikině a kalhot od pyžama.

Rukama jsem se obejmula a zavřela oči.Slzy opět tekly po mých tvářích a já se nesnažila utřít.Nemá to cenu,když se během dvou sekund vytvoří nové,které mi opět potečou po tváři.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*Čaute:3 Omlouvám se,že tahle část je tak krátká,ale nemám moc možnost na ntb:D  
Jinak,dočkali jste se,že Rose a Jake nejsou spolu:DD 
Takže:DSnad se Vám část líbila a uvidíme se v pátek:3♥ Love u so much♥♥ xoxo     -Nikolla

Justin's LipsWhere stories live. Discover now