Část 6.

425 31 2
                                    

-Z pohledu Rose-


"Nemyslíš,že je na čase se něčeho zúčastňovat?"Zeptala se mě teta když umývala nádobí.

"Ani ne"Zamrmlala jsem,když jsem se cpala přesnídávkou.Hlasitě si povzdechla."Jsem tady jenom týden"Řekla jsem když jsem doškrabávala poslední zbytky přesnídávky.

"Právě,že seš tady už týden"Zvedla jsem se od stolu a šla k ní.

"Ale teto,buď dál moje teta-kamarádka než nesnesitelná teta-Rose musíš se něčeho zúčastňovat"Mrkla jsem na ní a špinavé nádobí položila na linku.

"Ale-"Nestihla to doříct,protože jsem ji nenechala mluvit.

"Musím jít do školy!"Řekla jsem a políbila ji na tvář.Odtáhla se od ní a šla se obout.

"Zkus kroužek malování!"Zakřičela než jsem stihla zavřít dveře.Jenom jsem nad tím protočila očima.Otočila jsem se a vydala se přímo do školy.

Došla jsem až do třídy,kde mě netrpělivě vyhlížela Lisa.Přesně jak jsem si myslela,všechny ostatní přestanu po pár dnech bavit.Už nejsem nová.Ale vůbec mě to nevadí.Jsem radši sama a ne středem pozornosti.

"Ahoj"Pozdravila mě Lisa.Odbyla jsem ji jednoduchým 'ahoj'.Sedla jsem si do lavice a čekala až zazvoní a do třídy vejde náš sexy třídní.

"Hele?Chtěla jsem se tě zeptat jestli si nezapomněla na naši dohodu?"Promluvila vedle mě Lisa.Jen jsem se na ni s neutrálním výrazem otočila a promluvila.

"Ne,nezapomněla když mi to říkáš denně aspoň třikrát!"Zavrčela jsem na mě až moc přísně.

"Hele!Nebuď na mě taková!"Řekla ublíženě.Zasmála jsem se.

"Hele!Nebuď na mě taková!"Napodobila jsem její hlas a potom se začala smát.

"Slečna Brooklyn půjde na chodbu"Řekl náš sexy třídní a já se na něj nechápavě podívala."A nedívejte se na mě tak"Dořekl.Já se zvedla a probodla Lisu pohledem.Ta však dělala,že za celou dobu neřekla vůbec nic.Uraženě jsem odešla na chodbu a sedla si tam na zem.

"Dědek jeden"Zamrmlala jsem si pro sebe a dál tam tak seděla.Podívala jsem se před sebe a upoutal mě jeden papír na nástěnce.Zvedla jsem a šla k němu.

Otvíráme kroužek výtvarného umění! Zájemci pouze 14. a 15. října! V parku ve 14:30.  

Možná bych mohla poslechnout tetu a zkusit to.I když se mi moc nechce,ale malování miluju.Je to jedno proti druhýmu.Z povzdechem jsem se posadila zpátky na zem.Je tady nuda.Sklopila jsem hlavu a pobrukovala si nějakou melodii.Z mého nic nedělání mě vyrušil hlas.

"Ahoj"Pozdravil mě jednoduše.Zvedla jsem k němu hlavu.

"Ahoj"Odpověděla jsem a dala hlavu níž,což znamenalo,že jsem mu sledovala nohy.A opět nastalo to trapný ticho.Co je trapnější než trapný ticho?!

"Uhm.Víš jak jsem ti říkal o tom,že bych ti někdy ukázal město?"Promluvil po dlouhé době ticha.Jenom jsem přikývla."Nechtěla bys jít dneska?"Vypadalo,že na tyhle dvě věty sbíral všechnu odvahu.

"No..Já,promiň dneska už něco mám"Nelžu!Dneska mám ten kroužek malování!Aspoň k něčemu se to hodí.

"Aha..A zítra?"Ten si nedá pokoj.

"Jo,zítra klidně"Lehce jsem se na něj usmála.Na jeho tváři se zformoval obrovský úsměv.

"Dobře.Já se zítra pro tebe stavím"Řekl a odešel.Sakra.Můžu si za to sama.Ani ne minutu na to zazvonilo.Zvedla jsem se ze země a odkráčela zpátky do třídy.S Lisou jsme na sebe do konce dne nepromluvily.

*****

Konečně už můžeme domů,ale já jdu ještě do toho parku.Nic se nestane,když mě to přestane bavit a potom odejdu.Za zkoušku nic nedám!Spravila jsem si tašku na mém rameni a dala se směr park.Zanedlouho jsem uviděla pár lidí a u nich učitelku.Za boha si nemůžu vzpomenout,jak se jmenuje.Váhavě jsem k nim přišla a všechny si je prohlídla.Semnou nás tam bylo šest.Pět holek a jeden kluk.

"Dobrý den žáci"Promluvila ta učitelka-neznám její jméno."Sešli jsme se tady z jednoho jediného důvodu"Odkašlala si."A to je kresba.Teď se navzájem představíme"Spráskla ruce a usmála se."A začneme u jediného muže,který se odvážil vstoupit do našeho kroužku"Všechny pohledy padly na toho kluka.

"Takže já jsem Paul a je mi 18"Všichni jsem zamrmlali tiché 'ahoj'

"Ahoj,já jsem Kira a je mi 16"Řekla vysoká blondýna.Tak my dvě si nesednem.

"Čau já jsem Gita a je mi 16"Usmála se na nás taková menší černoška.

"Ahoj,já jsem Rose a je mi 17"Představila jsem se.

*****

Když jsem přišla domů,tak jsem unavaně padla na svou malou postel.Po tom,co nám učitelka Pettersnová-představila se jinak bych to nevěděla-vysvětlila,co všechno budeme dělat po zbytek školního roku,tak jsme šly s Gitou na kafe.Je to super holka,ale moc mluví a to je důvod,proč jsem tak utahaná.Vždyť ona tu hubu nezavřela!

"Tak co?Přihlásila ses?"Zeptala se teta.

"Neboj se"Mluvila jsem do polštářu,protože jsem ležela na břiše,takže mě možná ani neslyšela.

"Nebojím se.Jen chci abys pořádně zapadla"Řekla a odešla.Nepotřebuju zapadnout.Radši budu šedá myš v koutě než královna střední.Na odreagování jsem si dala sprchu a potom šla hned spát.Byla jsem vážně unavená a těsně než jsem usnula mi v hlavě proběhla myšlenka,že zítra jdu s Justinem projít se po městě.Super!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Vím,že je to nudná část,ale je docela důležitá,i když se to nezdá.Omlouvám se za případné chyby:)) Snad se vám líbila a napíšete názor:)♥
Děkuju všem mým čtenářům!♥ Moc si vám vážím a děkuju Vám za všechno!♥ Uvidíme se v pátek!♥
PS: V External Linku najdete odkaz na super story!:) Určitě si ji přečtěte!:)
                
 ♥

xoxo     -Nikolla

Justin's LipsWhere stories live. Discover now