Část 5.

436 32 9
                                    

-Z pohledu Rose-

Po tom všem,co jsem se vymotala ze školy a zeptala se Lisi,kde je ředitelna,aby jsem dostala svoji skříňku jsem šla domů.Celou cestu mě v hlavě hrála jenom jedna věta.Věty,kvůli,které jsem se neustále rozhlížela kolem sebe a přidávala do kroku."Jen jsem ti chtěl říct,aby sis dávala pozor.Nikdy nevíš,co se může stát,když jdeš domů sama" Opět se mi v hlavě ozval ten slizký hlas.Otočila jsem se za sebe,nikdo tam nebyl,ale když jsem se otočila dopředu myslela jsem,že dostanu infarkt.Stál tam ten kluk..Justin?Asi jo.

"Jsi tu sám?"Vyhrkla jsem rychle když jsem se dívala kolem sebe.Přece jen,je to jeden z těch,kteří se s Ryanem kamarádí,takže jsou tady možná všichni.

"Ne"Řekl jednoduše a já se opět začala rozhlížet kolem sebe.

"Jsem tu s Karmou"Dodal a ukázal mi řadu svých bílých tesáků.Podívala jsem se k jeho nohám a tam uviděla pejska.Vážně roztomilýho,baculatýho pejska.

"Oh"To bylo jediný,co ze mě v tu chvíli vypadlo.Přikrčila jsem si k ní a pohladila ji.Byla krásná.I on se skrčil,ale nesledoval ji,ale mě.To mi vadilo.

"Je moc krásná"Řekla jsem a usmála se na něj.

"Jo,to je"Řekl a lehce se usmál.Zvedla jsem se.

"Uhm.Já už musím domů"Řekla jsem a prohrábla si vlasy.

"Můžu tě doprovodit?"Může mě doprovodit?Co mu mám asi odpovědět?!Když mě doprovodí až k domu a uvidího teta,tak se bude vyptávat,ale když ho odmítnu,tak budu za trapku.

"Uhm.Jestli chceš?"Vyhrkla jsem bezmyšlenkovitě.Sakra!

"Jasně"Usmál a já znervózněla.V jeho přítomnosti se cítím divně,to možná vysvětluje tu velkou mezeru mezi náma.Mezi náma bylo trapný ticho,že slyšet tam byla jenom Karma když funěla.

"Takže do jaký třidy ty chodíš?"Zeptal se mě a olízl si rty.

"Do druháku"Usmála jsem se.Vím,že se ho ptát nemusím do jaký on,ale nechci aby jsem vypadala,že o něm něco vím."A ty?"Dodala jsem.

"Jsem tu poslední rok"Tahle konverzace byla trapná,hodně trapná."A líbí se ti na naší škole?"Příjde mu tahle konverzace taky tak trapná jako mě?

"Jsem tu první den,takže nějak nevím,ale lidi jsou tu super.Až na pár vyjímek"Blížili jsme se k ulici,která je mi hodně známá.

"Chápu"Řekl a šli jsme v tichosti dál.Ani jsem se nenadála a stáli jsme před naším domečkem.

"Uhm.Díky za doprovod"Řekla jsem a prohrábla si vlasy.Naposled jsem se podívala na Karmu,kterou jsem párkrát pohladila.

"Rose?"Otočila jsem se na něj.Škrábal se na zátylku."Nechtěla bys ukázat třeba město,někdy?"

"Uvidíme.Měj se,Justine"Prošla jsem dveřmi a poté slyšela jen lehké 'měj se'.Zavřela jsem je a oddychla si.

"Kdo to byl?"Ozvalo se vedle až jsem se lekla.

"Ježiš!Tohle mi nedělej!"Vykřikla jsem a přitom se chytla za srdce.

"Takže ty randíš s Ježíšem?"Zeptala se teta a nedzvedla obočí.Chvíli mi trvalo než jsem to pochopila.

"Chtěl mě doprovodit,nerandím s ním!"Řekla jsem a chtěla jí obejít a doufala,že tahle konverzace už nebude pokračovat.

"To příjde"Zakřičela a já jen protočila očima.


-Z pohledu Justina-

Tak tohle bylo mega trapný.Proč jsem se choval jako kokot a ještě vedl tu nejtrapnější konverzaci?!Normálně se chovám jako borec a teď jsem se choval jako debil.Aspoň,že to ta Karma trochu zachránila.A ten konec..'Nechtěla bys ukázat třeba město,někdy?' Co to sakra bylo?! Sám sebe nechápu.Přešel jsem si rukama přes obličej.Tak jestli se tohle někdo dozví,tak jsem trapnej až do konce života.Nikdy jsem nebyl takhle rozhozenej z holky.Tak proč teď?!

Vydechl jsem a pomalu šel domů.Ještě jsem se stavil k sousedům,abych jim vrátil Karmu.Ne,Karma není moje.Něchtěl bych mít psa.Zazvonil jsem na zvonek naší sousedky.

"Ahoj,Justine"Pozdravila mě stará paní.

"Dobrý den.Vedu vám Karmu"Řekl jsem a Karma vběhla do domu.

"Moc děkuju"Zamrmlala.

"Za málo"Usmál jsem se a dal se na odchod.

"Počkej!"Zakřičela a já se na ni otočil.

"Vem si čokoládu,na cestu"Usmála se,že ji skoro vypadla protéza.

"Nechci,ale děkuju"Lehce se zamračila.

"Seš vyhublej,tak si to sněz"Napřáhla ruku i s čokoládou.Vzal jsem si jí jen aby už neměla kecy.

"Děkuju moc"Poděkoval se a šel k našemu domu.Jenom jsem slyšel slabé 'za málo,za málo'.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Je tu další část:3 Snad se vám líbila:) Pardon za chyby♥ Miluju vás :*♥♥ xoxo  -Nikolla

Justin's LipsWhere stories live. Discover now