-Z pohledu Justina-
Nemůžu tomu uvěřit.Vážně mi to teď řekla.Slzy štěští se draly na povrch,ale já je neukázal.Rychlým mrkáním jsem je zahnal.Pevně jsem ji obejmul a usmíval se jako debil.Nejšťastnejší den v mým posraným životě.
Odtáhl jsem se od ní a vášnivě jí políbil.Dal jsem do toho všechno,co se ve mě mísilo.Tohle zní trochu jako holčičí fráze,ale je to pravda.Stačí to prožít a hned víte o čem je řeč.Dívala se na mě svýma krásně modrýma očima a usmívala se.Stejně jako já se usmíval na ni.
"Co budeme dělat?"Zeptala se po dlouhé chvíle ticha.
"Kdy?"Odpověděl jsem s úšklebkem na tváři.Ona se přitom zasmála a sklopila pohled dolů,tak jako to dělá vždycky.
"Teď"Protočila očima a mě něco napadlo.
"Pojď semnou"Vyhrkl jsem a chytl ji za ruku.
"Kam?"Zeptala se překvapeně.Ještě aby překvapená nebyla.
"Není to jedno?"Mykl jsem rameny a šel dál chodbou.
"Chceš jít za školu?"Zastavil jsem se o točil se k ní.
"Přesně tak"Zašeptal jsem a přilepil se jí na rty.Moje dlaně ji hladily po tvářích a ona se do polibků usmívala.
"Tak jdem"Zamrmlala a šli jsme směrem k v ýchodu.Věděl jsem,že se tímhle překonává.Nikdy nebyla bad girl,která chodí za školu.Ale všechno je jednou porpvé,ne?Nasedli jsme do auta a já nastartoval.Nevím kam chci jet a je mi to jedno,hlavně,že budu s ní.
V rádiu se ozývala hudba a já měl jednu ruku položenou na jejím stehně.Ona tu svou položila na mou.Čas od času jsem se na ni otočil a sledoval ji,jak se dívá ven z okýnka.Vždy když se naše pohledy střetly,tak jsme se na sebe usmáli.
Bylo to dokonalý.Já s ní vážně chodím,ona je moje holka.To,počem jsem tak dlouho toužil se stalo skutečností.Sedím tu se svojí holkou a jedu někam do neznáma.A tím se musí všechno změnit.
*****
Dojeli jsme na místo,kde jsem býval jako malý.Hrozně se mi líbil domeček na stromě,který mi postavil děda.Vystoupil jsem z auta a otevřel jí dveře.Jí se na tváři vykouzlil úsměv a podala mi svou ruku a já ji vedl právě k tomu domečku.
Cestou jsme se drželi za ruce.Když jsme došli k tomu stromu podíval jsem se se nahoru.Nic se nezměnilo.Pustil jsem její ruku a zkusil žebřík,který byl opřený o kmen.Pomalu jsem začal lézt vzhůru.Úspěšně jsem vylezl až nahoru a napřáhl ruku Rose,která lezla též nahoru.
Dívali jsme kolem dokola a výhled byl vážně krásný.Ruku jsem měl omotanou kolem jejího pasu a šeptal ji do ucha různé věci.Například,že je to největší štěší,které mě potkalo nebo,že je dneska opravdu krásná.
Užíval jsem si to tady s ní.
-Z pohledu Rose-
Bylo to tu vážně krásné,ty stromy kolem nás.Jenom já a Justin.Teď jsem ráda,že jsem mu to řekla.Kdybych mu to neřekla,tak teď sedím na nudné hodině a užírám se myšlenkami na Justina.Jeden z nejlepších dnů vůbec.
"To jsi neudělal!"Vykřikla jsem ze smíchem,když mi Justin říkal svoje vtipné zážitky z dětsví.
"Ale udělal"Zasmál se.Nemohla jsem tomu uvěřit.
"Vážně si na něj vystrčil zadek?"Zeptala jsem se a utřela si slzy od smíchu.
"Neměl jsem ho rád"Obhajoval se.Ne,vážně,kdo vystrkuje zadek na učitele?
"Jseš prostě zlej kluk"Zašeptala jsem mu rtech a poté je spojila.
"Já vím"Mrmlal mezi polibky.Jelikož jsem na něm seděla obkročmo,tak jsem si ruce dala kolem jeho krku a on mi svoje položil na boky.Líbilo se mi tady,líbilo se mi s ním.
"Miluju tě"Řekl,když jsme se odtáhli.Místo odpovědi jsem se usmála a pevně ho objala.V očích se mi opět začali tvořit slzy štěští."Nikdy tě neopustím"Dodal a rukou mi přejížděl po zádech.Slzy se začaly kutálet a já se k němu více přitulilo.Miluji jeho vůni,miluji jeho.
"Taky tě miluju"Zašeptala jsem a dál tiše plakala.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Čautee :) Je tu další část,nemusíte mi říkat,že je taková o ničem,protože já to vím,ale nemám moc času,tak jsem se pokusila napsat aspoň tohle:) Takže snad se Vám to aspoň trochu líbilo a uvidíme se ve středu:3 Děkuju Vám♥♥♥ xoxo -Nikolla