-Z pohledu třetí osoby-
Čas letěl jako voda a byly tu Vánoce.Svátek,kdy je všechno v úplné pohodě.Jenom,že u Bieberových to tak nebylo.Justinova matka musela být v práci,takže Justin měl Vánoce trávit sám.Rose,jako jeho dobrá kamarádka nabídla,že Vánoce může trávit s ní a s její tetou.Ani chvíli neváhal a souhlasil,protože s kým jiným strávit Vánoce,než s někým koho milujete.
Užívali si vánoční pohody a bylo jim super.Jak Rose,tak Justinovi.Aby Justin dodržel tradici Vánoc,tak si u Rose doslova vyprosil polibek pod jmelím.A tak si dali svoji první pusu.Pro oba to byly ty nejlepší Vánoce vůbec,protože jim bylo dobře.Justin nemyslel na to,že jeho matka zapomíná,že má syna a Rose nemyslí na to,že nemá žádné rodiče.
Vánoce byly tu tam a začínal nový rok.S novým rokem se moc věcí nezměnilo,jenom Rose a Justin si byli bližší a bližší.Rozumněli si jako nikdo.Ani Justin už nedělal to,co dřív a nechodil za svou partou.Byl jenom s Rose a to mu úplně stačilo.
Následoval Valentýn a s tím i trocha romantiky.Justin vzal Rose na romantickou večeři a potom do kina na film.Nalhával Rose,že jenom z kamarádství,ale sám věděl,že on to jako kamarádství nebere.Rád by si řekl: "Už ji tolik nemiluju,stačí mi,že jsme kamarádi" nebo "Moje láska k ní je pořád stejná".Ale opak byl pravdou.
Justin se do Rose zamilovával čím dál víc a víc.Bylo pro něj opravdu těžké to před ní skrývat,ale zvládal to.Zvládal to z jediného důvodu.A to proto,aby ji neztratil úplně.V tomhle případě fungoval citát "Někdy se musíme pro někoho obětovat,aby jsme ho neztratili úplně" A přesně tak to bylo.
Nástával měsíc breřezen a s ním i Justinovy narozeniny.Jak jinak,než že je Justin strávil s Rose.Tehdy Justin řekl Rose,že pro ni udělá cokoliv a bude tu pro ní kdykoliv.A v tu chvíli i Rose věděla,že to co cítí k Justinovi není jenom kamarádství.Věděla,že to je něco víc,ale bála se to říct.Nechtěla aby to Justin věděl,nechtěla si přiznat pravdu a to tu,že se do něj zamilovala.
Bála se,protože věděla,že kdyby to Justinovi řekla,tak by byli spolu a kdyby se něco stalo a oni se rozešli,tak ona by byla opět zlomená.To byl jediný důvod.Strach.To jim zabraňovalo v tom,aby spolu byli,ale oba věděli,že dřív nebo později se to stane a oni budou spolu,jenom nevěděli kdy.
A právě ten den,kdy se to stalo to ani jeden nečekal.Ale to je na životě nejkrásnější,nejlepší věci se stanou tehdy,kdy to nejméně čekáte.
-Z pohledu Rose-
Nervózně jsem stála v chodbě,kam moc lidí nechodí.Mám se tu sejít s Justinem a už tu měl být dvě minuty.Já vím,že toho moc nadělám,i když to jsou jenom dvě minuty,ale čím déle tady čekám,tím víc si chci rozmyslet to,co mu chci říct.Někdo přikryl moje oči-Justin.
"Kdo to je?"Ozval se jeho melodický hlas v mých uších.S těžkým povzdechem jsem sundala jeho ruce a otočila se k němu.On mi dal pusu na čelo,jako vždycky a podíval se na mě."Děje se něco?"Zeptal se ustaraně.
"Nic"Zkousla jsem si spodní ret."Jenom"Přivřela jsem víčka a sklopila hlavu.Není dobrý nápad mu to říct.
"Hej,hej,hej"Položil mi ruku na rameno a druhou mi pozvedl hlavu."Můžeš mi to říct"Díval se mi do očí a to mě ještě víc znervóznilo.Zná mě až moc dobře na to,aby to ze mě dostal.
"Zapomeň na to,prosím"Falešně jsem se usmála a snažila se mu nedívat do očí.
"Rose.."Zašeptal a já se na něj opět podívala.Přímo mě prosil pohledem,ale každý kousek mého těla mě přesvědčoval ať mlčím,ale já to potřebovala.Ucítila jsem slzy v očích.
"Neplakej"Utěšoval mě a vtáhl mě do objetí.Ruce jsem nechala svěšené podél těla a nechala se uzavřít do jeho objetí."Víš,že mi můžeš říct všechno"Zašeptal pomalu.Samozřejmě,že jsem to věděla,říkáme si úplně všechno.
"Prostě se jenom zhluboka nadechni"Udělala jsem tak,jak řekl.Zhluboka jsem se nadechla a moc to nepomohlo,to spíš pomohl ten jeho hlas.
"Justine"Zašeptala jsem potichu.Nadechla se a vyslovila to."Zamilovala jsem se do tebe"Vydechla jsem a bála se reakce.Jeho tělo ztuhlo a poté se uvolnilo.Jeho sevření zesílo a já si přebrala,že je to pozitivní reakce.Usmála jsem se a taky ho obejmula.
"Miluju tě"Zašeptal mi do vlasů a já se nad tím usmála,jak nejvíc jsem mohla.
"To já tebe"Zamrmlala jsem zpátky.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Tadááá :3 Dlouho očekávaná zápletka je tady.Takže snad jste aspoň trošku spokojení:3
Děkuju za každé vote a komentář,protože to je vážně neuveřitelný a úžasný!:') Vy jste úžasní:')♥♥ Děkuju Vám:3♥♥
Lásko,tahle část je tvoje :* @_highhsoul_ ♥♥ xoxo -Nikolla