Oznam.

328 28 4
                                    

Ahojte:) Ne,tohle není část a popravdě vlastně nevím,kdy bude.Poslední dobou nemám čas ani náladu psát.Chodím do školy jako všichni z Vás a není to dobrá výmluva,plno lidí píše i přesto,že chodí do školy,tak proč mě by to dělalo problém?

Chodím do 9. ročníku a nebudu lhát je toho dost.Možná tím problémem jsou moje známky a jelikož nejsou zrovna ukázkové,měla bych se začít snažit.Sami víte o čem mluvím,když příjdete ze školy po několika hodinách a musíte napsat část.

Mně to prostě nebaví a neužívám si to,takže i když nerada,tak musím.Změním přidávání částí.Určitě nebudou dvakrát týdně jako do teď,protože to vážně nemám šanci stíhat.Pokusím se jednu část do týdne,dokud se to vše nevrátí do normálu.

Doufám,že mě pochopíte a hlavně,že odemně neodejdete,protože to by mě vážně mrzelo.Nechci story prozatím zastavit,protože by to mohl být problém jak pro Vás,tak pro mě.Snad Vám to bude stačit,protože já ze sebe víc nedám.Kdyby jste měli někdo otázky,tak napište do komentářů,klidně odpovídm:)

Takže bych byla ráda,kdybyste semnou zůstali i přesto,že části nebudou vycházet dvakrát týdně.Opravdu se budu snažit,slibuji.Pravděpodobně bych chtěla části přidávat ke konci týdne.(pátek,sobota,neděle)

Dále..K otázce,kdy bude story končit:) Přesně nevím,ale nebude mít víc jak 50.částí:) Už mám všechno naplánované a dokonce napsaný epilog:DD Já vím,že je to šílené,ale je to tak:D
Potom bych chtěla poděkovat za neuvěřitelných 3 400+ reads :') I za votes,které dáváte a i za dokonalé komentáře :')♥ Chci Vám vážně poděkovat,protože to pro mě vážně hodně znamená♥


Pokud jste došli až jsem,tak Vám děkuju:) S částí tento týden nepočítejte,promiňte:( Nezapomeňte,že Vás miluju a že jste Dokonalí!:3♥   xoxo    -Nikolla

Justin's LipsWhere stories live. Discover now