-Z pohledu Justina-
Zespoda se ozval zvonek,který mě probudil.Podíval jsem se na hodiny,abych věděl kolik je.
"Justine?Máte tady návštěvu"Zakřičela služka.Ani jsem se nestihl rozhodnout,jestli chci aby za mnou někdo přišel a dveře se už otvíraly.Překvapilo mě,že se v nich objevila Rebecca.Jenom jsem protočil očima a otočil se na druhou stranu.
"Nevěřím,že Justin Bieber,největší pán na škole,leží doma"Řekla a přisedla si ke mě na postel.
"Jdi pryč,Rebecco"Odsekl jsem.Věděl jsem,že tu zůstane,je prostě taková.
"Holky se po tobě ptají,nemá je kdo líbat"Zasmála se.Jenže mě do smíchu nebylo.Při slově 'holky' se mi vybavila jenom jedna jediná holka a to Rose.
"Becco"Řekl jsem přísně.
"Nemůžeš takhle strávit mládí a ty to víš"Řekla a její ruka se ocitla na mém odhaleném rameni.
"Ale můžu,dívej se!"Vyprskl jsem a její ruku sundal.Povzdychla si.
"Ať je za tím cokoliv nebo kdokoliv,tak se přesto přenes"Řekla jednoduše.Jen jsem se nuceně zasmál.
"Nic o tom nevíš,tak se nestarej"Ucítil jsem jak se prohla postel.Zřejmě si vedle mě lehla.Tahle holka si prostě nedá pokoj!
"Zajímalo by mě,co tě takhle položilo.Nebo mám spíš říct,kdo?"Protočil očima a otočil se na ní.Leželi jsme vedle sebe a naše tváře byly vážně blízko.
"Není to tvoje věc"Zavrčel jsem.Jenom protočila očima."A teď odejdi"Dodal jsem a otočil se zase zpátky.
"Neodejdu dokud nezvedneš tu svou sexy prdelku a nezačneš žít!"Rozpřáhla ruce čímž mě bouchla do zad.
"Tak to si to tady užij"Řekl jsem otráveně.Už mě to nebaví.
"Ty,se teď zvedneš"Řekla přísně a začala ze mě sundávat peřinu.Nesouhlasně jsem zabručel."Oblečeš si něco"Dodala a přešla k mojí skříni a hodila po mě oblečení.Já se mezitím snažil vzít si zpátky mou peřinu."A půjdeš na tu párty"Řekla a založila si ruce na prsou.
"Já nech-"Nestihl jsem to doříct.
"A přetáhneš tam aspoň tři holky"Při téhle větě jsem se na ní otočil s nadzvednutým obočím."Určitě ti to chybělo"Jen jsem se zasmál."Počkám na tebe dole.Máš na to půl hodiny"Dořekla a došla ke dveřím."Okey?"
"Okey"Zamrmlal jsem.
"A vysprchuj se,smrdíš"Řekla a zabouchla za sebou dveře jen jsem se zasmál a začal se hrabat z postele.Tohle je důvod,proč mám Rebeccu tak rád.Vždycky zvedne náladu.Když jsem se konečně doplazil do koupelny,kde jsem si dal sprchu,která mě dostatečně probudila,tak jsem odešel zpátky do pokoje.
-Z pohledu Rose-
Stojím ve svém pokoji a předemnou sedí Lisa.Nevím,co si s ní mám počít.Už více,jak patnáct minut se jí snažím přesvědčit,aby si nasadil kontaktní čočky.Marně.
"Liso,pochop to!S brýlema jako popelníky se nebudeš líbit nikomu,natož Ryanovi!"Rozhodila jsem naštvaně rukama.Ona jenom povzdychla a otočila se na druhou stranu.
"Promiň,jenom to zkus,naposledy"Položila jsem jí ruku na rameno a přisunula k ní čočky.Utrápeně se na mě podívala a otočila se k čočkám.
"Naposledy"Zamrmlala a pokusila se si nasadit čočku.
"No vidíš!"Zakřičela jsem,když si nasadila první čočku."Teď tu druhou"Povzbudila jsem ji.Úspěšně si i tu nasadila a mohly jsme konečně přejít na líčení.
*****
Nakonec jsem jí rty přetřela rtěnkou.Vlasy jsem jí vyžehlila a nechala volně rozpuštěné.Celou jsem si ji prohlédla a musím uznat,že se mi to vážně povedlo.
"Můžeš se konečně podívat"Řekla jsem Lise a ona se podívala do zrcadla.Vypadala vážně překvapeně.
"To je úžasný!"Zašeptala.Jenom jsem se usmála.Myslím,že obě jsme připravené na tu párty.
"Tak a můžeme jít"Řekla a šla ke dveřím.
"Jo,to můžeme"Povzdychla jsem si.Vlastně já bych na tu párty normálně nešla,jenom bych promenila Lisu v něco krásnějšího a zůstala doma,ale hned jak jsem se před Jakem zmínila o tom,že je párty,tak do mě začal hustit,že tam musím jít a užívat si.Samozřejmě,že si mi nechtělo,radši bych zůstala doma a telefonovala si s ním,ale na jeho přesvědčení jsem se rozhodla,že tam půjdu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Hi guys♥ Omlouvám se,že je o ničem a,že je hrozně krátká,ale až ve tři odpoledne jsem si uvědomila,že musím přidat část:D Nemůžu za to:D Teď mám míň času ana psaní nemám moc čas,přesto chci,aby jsem přidávala části (fuck logic:D) Takže tak,no:D Jste úžasní!:3 Ty komentáře u těch částí jsou úplně neuvěřitelný!♥Děkuju vám!♥ Za všechno♥ Love u♥ xoxo -Nikolla
btw. Něco na Vás chystám:D Hádejte,co to bude:3♥