Část 12.

395 34 10
                                    

-Z pohledu Justina-

Nedá se na to dívat.Rose jsem měl líbat já,ne on.Překousl jsem,když se začali líbat,ale když jí začal ohmatávat zadek,tak to už bylo moc.Zvedl jsem se a odešel pryč.Potřebuju se zabavit a hlavně na ni nemyslet.Kdybych mohl nazval bych ji courou.Údajně má kluka,ví,že ji miluju a líbá se s Ryanem.Ale nemůžu ji tak nazvat.Bolelo by mě to.

Po cestě na parket jsem si vzal láhev whiskey.Hned jsem se z ní napil a hned mi bylo o trochu líp.Moje oči padly na krásnou blondýnku s velkýma prsama.Hned jsem vyrazil směrem k ní.

"Ahoj krásko"Zašeptal jsem.I přes tu hlasitou hudbu vím,že mě slyšela.

"Ahoj..Justine"Moje jméno řekla trochu překvapeně.Jenom jsem se na ni usmál.

"Chceš jít tancovat?"Nečekal jsem na její odpověď,prostě jsem ji chytnul a šel mezi všechny ty tančící lidi.Láhev whiskey jsem dal nějakýmu klukovi a mohl se plně věnovat krásné blondýnce.

Moje ruce se přesunuli na její boky.Rebecca měla pravdu,tohle mi chybělo.Začali jsme tancovat do rytmu hudby.Zvedla ruce nad hlavu já jí hladil po bříšku.Svým zadkem kroutila,jak jenom uměla a tím mě dělala nadrženějším.

Prudce jsem si ji k sobě otočil a přilepil se jí na rty.Byl jsem týden v pokoji a nic nedělal,myslím,že teď je ten čas  líbat celou noc,ne?V pondělí se opět vrátím k mému strarému já.Jenom si teď chci užít.A momentálně si chcít užít s touhle sexy blondýnkou.

"Půjdeme nahoru?"Zeptal jsem se mezi polibky.Bez jakékoliv odpovědi jsem ji odvedl do pokoje,který se nacházel v druhém patře. 

Prodírali jsme se mezi všemi těmi lidmi a přitom se stíhali líbat.Byl jsem vážně nadržený.Otevřel jsem první odemčené dveře.Odtrhl jsem se od krásné blondýnky a uviděl,že tenhle pokoj už je obsazený.Byl tam Ryan s nějakou holkou,do tváře jsem jí neviděl,ale to jsem teď nechtěl řešit.

"Nenechte se rušit"Zvedl jsem ruce nad hlavu a zavřel za sebou dveře.Pohled se mi vyskytl na tu holku,která právě vcházela do protějšího pokoje.Ani vteřinu jsem neváhal a šel za ní.Teď si po dlouhé době užiju.

-Z pohledu Rose-

Pane bože,ať tohle skončí!Další slza se mi skutálela po líci,zatím co Ryan dál tvrdě přirážel.Přestala jsem se vzpírat do tom,co mě málem uškrtil.Došlo mi,že to nemá cenu.Ano,když jsem říkala,že jsem na párty a chci si užívat,tak jsem neměla na mysli být znásilněná.

Dál jsem tiše vzlykala a snažila se ignorovat tu příšernou bolest.Ještě štěstí,že nejsem panna.To poslední,co bych chtěla je přijít o tom tímhle způsobem.Vykřikla jsem bolestí,když do mě opět surově vnikl.Byla to příšerná bolest.Bolest,kterou bych nepřála nikomu.

"Neřvi kurva!"Vyprskl a dál přirážel.Co bych dala za to,aby někdo otevřel ty dveře a vyvedl mě odsud pryč.Teď jsem čekala až se ty dveře otevřou,ale nic.Utřela jsem si slzy z tváří a dál snášela ty muka.Ozvalo se klapnutí dveří a dovnitř přišla nějaká osoba.Proti světlu z chodby jsem viděla jenom siluetu a uslzené oči toho tak moc nepoznaly.

"Nenechte se rušit"Zvedl ruce nahoru jakoby se vzdával.Ten hlas,je mi nějak povědomý.Justin!

"J-"Má ústa zacpána peřinou.Dveře se zavřeli a já už ničemu nevěřila.Už nemám šanci na to,aby pro mě někdo přišel a odvedl mě pryč.Tiše jsem plakala a mysela na něco hezkého.Myslela jsem na mě a na Jaka,jak stojíme na konci mola a před námi je rozbouřený oceán.

*FLASHBACK*

"Nechci,aby tahle chvíle skončila"Zašeptal mi Jake do ucha.

"To já taky ne"Řekla jsem smutně a pohladila jeho ruce,které byly obmotány kolem mého trupu.

"Slib mi,že spolu budeme navždy"Zamrmlal.S povzdechem a usměvem na tváři jsem se k němu otočila čelem.

"Slibuji ti,že spolu budeme navždy"Dala jsem mu letmý polibek a opět se od něj odtáhla.

"I kdyby jsi musela být v místnosti plné pavouků?"Při té myšlence jsem se otřásla.

"Pro tebe všechno"Usmála jsem se."I kdyby jsem musela být od tebe miliony mil,tak tě budu pořád milovat"Na tváři se mu vytvořil ten úsměv,který miluji nadevšechno na světě.

"Miluji tě,Rose,víš to?"Zabroukal mi do vlasů.

"A víš,že já miluji tebe?"Zašeptala jsem potichu a opřela si hlavu o jeho hruď.Nikdy jsem si nebyla jistější,že on je ten pravý.

A teď tady stojím s tím nejdokonalejším klukem na světě.Co víc si můžu přát.Miluji ho a tím jsem si jistá.

*NOW*

"Kurva!"Z mých vzpomínek na krásnou minulost mě vyrušil křičící Ryan v kruté přítomnosti.Jeho přírazy byly pořád tak bolestivé a ke všemu ještě mnohem rychlejší.Když ho ze mě vysunul,myslela jsem si,že je konec,ale strh mě na zem.Tvrdě jsem dopadla na kolena.Ryan mě silně chytil za vlasy a škubl jimi.Před očima jsem měla jeho chloubu.Nechtěla jsem se na to dívat,ale jeho pevný stisk mi nedovolil se dívat někam jinam.

"Otevři hubu"Zařval.S hrůzou v očích jsem se na něj podívala.Samozřejmě,že jsem ji neotevřela."Kurva,řekl jsem,že otevřeš hubu!"Zařval znova a já už po několikáté cítila tu štiplavou bolest na mé tváři.

S nechutí jsem otevřela ústa hned jsem ho tam měla.Bylo to nechutné a nevím co ještě.Chtělo se mi zvracet.Nejhorší bylo,když mi svůj penis zasouval až do krku.Nemohla jsem přesvědčit svůj dávící reflex.Ale nevěděla jsem,že to nejhorší příjde,když se mi udělá do pusy.

Bylo vážně nechutné,když se horká tekutina začala rozlévat uvnitř mých úst.Chtěla jsem to všechno vyplivnout,ale jeho velká dlaň,která mě držela hlavu pozvednutou mi to nedovolila.Se vší odporností a snahou se nepozvracet,jsem to spolkla.

Bez jakékoliv odpovědi se začal oblékat a poté odešel pryč z pokoje.Slzy začaly téct po mých tvářích a moje vzlyky zaplnily celou místnost.Cítím se vážně špatně.Kolena jsem si přisunula blíže k tělu a obejmula je rukama.Uznávám,byla chyba 'udělat úlet' právě s Ryanem.Vlastně byla chyba jsem jít.Neměla jsem sem chodit a nic by se nestalo.

Utřela jsem si slzy a šla se obléknout.Nechci být v tomhle domě už ani minutu.Vlasy jsem si stáhla do drdolu a zkontrolovala si,že moje řasenka není po celém obličeji.Pomalu jsem vyšla ze dveří,které jsem zavřela.Scházela jsem schody a všimla si,že moc lidí tady už nezbylo.

Scházela jsem poslední schod a všimla si Ryanova přísného výrazů.Rozběhla jsem se pryč z tohohle domu a doufám,že se sem nikdy nevrátím,to přísahám!V hlavě mi uvízla jedna otázka.Když mě Justin tak moc miluje,tak proč mi nepomohl?Nepoznal mě snad nebo prostě nechal Ryana ať si užije bez ohledu na to,kdo je pro tento večer jeho matrací.

Oči se mi opět začaly zalévat slzami,ale rychlým mrkáním jsem to zahnala.Nevím,co řeknu Jakovi,nevím co řeknu tetě.Nevím vůbec nic.Cítím se tak strašně špinavě.Obejmula jsem se rukama a dál kráčela domů.Za tu dobu ze mě skoro všechen alkohol vyprchal.Chtěla jsem být doma a dát si pořádnou sprchu a pokusti se smýt ze sebe tu špínu.

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hahah.Popravdě!:D Kdo tohle čekal?:D :33 Tak jste se dočkali další části:3 Snad se Vám líbila:3 Omlouvám se za chyby:) Děkuju všem!♥Love u guys♥♥♥ xoxo    -Nikolla

Justin's LipsWhere stories live. Discover now