Část 7.

449 32 4
                                    

-Z pohledu Justina-

Celej den jsem nervózní a nechápu proč.Proč mě ta holka tolik rozhazuje a přivádí do rozpaků?Napřáhl jsem ruku a chtěl zaklepat,ale hned jsem ji zase stáhnul.Tohle jsem udělal už asi pětkrát.Přejel jsem si rukou vlasy a silně se zatahal za konečky.Zhluboka jsem se nadechl.

"To zvládneš!"Zamrmlal jsem si pro sebe a protřepal si ruce.Nesmím bejt takhle nervózní!Sebral jsem všechnu svou odvahu a opět napřáhl ruku.Jedním pohybem jsem se dotkl dveří a zaklepal.Popravdě jsem měl sto chutí utíct někam daleko.Nemůžu tomu uvěřit!Justin Bieber se bojí!

Po pár sekundách se otevřely dveře a v nich stála Rose.Krásná Rose.Bieber,drž už hubu!Okřikl mě hlas v mojí hlavě.Uteču!!Někam hodně daleko!

"Čau"Snažil jsem se to říct jak nejnormálněji umím a hlavně tak,aby se mi netřásl hlas.

"Ahoj"Vydechla."Pojď dál,já si jenom vezmu věci"Řekla a otevřela víc dveře.Nervózně jsem se usmál a šel dovnitř.Rozhlídl jsem se kolem sebe.Pohled mi padl na ženu,které mohlo být kolem 30.Divně se na mě usmívala.

"Dobrý den"Pozdravil jsem slušně a ona jenom přikývla a odešla.Když Rose přišla,tak jsme šli.Měl jsem to všechno naplánovaný.Jelikož je tenhle týden pouť,tak jsem se rozhodl,že ji tam vezmu.Šli jsme už asi deset minut a začínali jsme vidět vrcholky atrakcí.Těšil jsem se.

"Pouť"Vyhrkla fascinovaně.Na tváři se jí zrodil úsměv.Dobře,vypadá to,že má ráda pouť.Viditelně zrychlila krok a my jsme ocitli v prostěd toho všeho.

"Kam chceš jít jako první?"Zeptal jsem se jí.Rozhlídla se kolem sebe a vypadala,že se nemůže rozhodnout.

"Já nevím,chtěla bych na všechno"Řekla a zasmála se jejím úžasným smíchem.

"Tak půjdeme na všechno"Mykl jsem rameny a táhl jsem jí k horský dráze.Už jsme seděli ve vozíku a čekali až se to rozjede.Jeli jsme až jsme vyjeli úplně nahoru.Adrenalin proudil v mých žilách a já se připravoval na sjezd dolů.

"Panebožeeeeeeee!"Křičela vedle mě Rose a já se jenom smál.Nechtěl jsem ječet,abych nevypadal divně.

"To bylo úžasný!"Řekl když jsme šli k jiný atrakci.Takhle jsme obešli několik atrakcí.Od strašidelného domu,kterej nebyl strašidelnej až po řetězák.

"Chci tam!!"Ukázala na vystřelovací kouli."Prosím!Prosím!"Udělala rukama náznak,že prosí.

"Nemůžu uvěřit,žes mě k tomu přesvědčila"Řekl jsem nevěřícným hlasem,když jsem seděl připoutaný v kouli,která bude každou chvíli odstřelena do vzduchu.

"Jsem prostě dobrá"Řekla a vyplázla na mě jazyk.Je vážně úžasná."A teď se připrav,Bieber,bude to hustý"Řekla a pevně se chyla tyčí na držení.

"To doufám"řekl jsem a taky se jich chytl.Velký repro-bedny začaly odpočítávat.Pod náma bylo plno lidí,kteří se chtěli podívat na dva blázní,kteří byli ochotní jít na tuhle zabijáckou atrakci.

"3,2,1.....Pal!"Uslyšel jsem a cítil jak letíme nahoru.

"Kurvaaaa!"Zapištěl jsem když jsme letěli dolů.Bylo to něco hroznýho!Já jsem nadával a křičel všechny nadávky,co jsem znal,kdežto Rose si to užívala.

"To bylo něco strašnýho"Zašeptal jsem když jsme z toho slezli a držel se za břicho..

"Bylo to úžasný!Šla bych ještě jednou!"Řekla vesele a vložila si do úst další kousek cukrové vaty.Chtěl jsem říct 'To ty jsi úžasná'Ale neřekl to..

"Pojď sem"Řekl jsem a šel s ní ke střelnici.Podal jsem té paní peníze a zamířil.Zmáčkl jsem spoušť a trefil.Wauu.Aspoň jsem se neztrapnil.Ta paní mi podala krásnou,velkou fialovou růži.Poděkoval jsem jí a otočil se k Rose.

"Pro tebe"Podal jsem jí růži a usmál se na ni.

"Čekala jsem,že se netrefíš"Řekla a zasmála se."Ale děkuju,je krásná"Usmála se a zkousla si spodní ret.Co to u ní znamená?Líbím se jí? nebo je ze me nervózní? Zajímalo by mě to.

"Za málo"Řekl jsem jednoduše a šli dál.

*****

"Pojď,chci ti ukázat jedno místo"Řekl jsem a napřáhl k ní ruku.

"Mě bolej nohy!"Zaškemrala a sedla si na zem.S povzdechem jsem mykl rameny a zvedl jí.Přehodil jsem si ji přes rameno."Bieber!"Zapištela a začala kopat nohama.

"Když nedokážeš chodit po svých,tak tě tam donesu"Řekl jsem a dal se do kroku.

"Chci lepší způsob dopravy!"Řekla ze smíchem a bouchla mě do zad."Vadí mi mít hlavu u tvýho zadku!"

"Nestěžuj si.Co by za to někdo jinej dal"Řekl jsem a pokračoval v cestě."Navíc taky mám hlavu u tvýho zadku"Dodal jsem.No řekl jsem to trochu nadrženecky,ale to nevadí.

"Prosím"Zaškemrala.

"Fajn"Řekl jsem a sundal si ji z ramene.

"Děkuju!"Řekla a spravila si svoje kraťase.

"Máš zač"Vyplázl jsem na ní jazyk."A teď mi vlez na záda"Řekl jsem a ona se na mě jenom nechápavě podívala."Vlez mi na záda.Odnesu tě tam,když tě bolí nožičky"Řekl jsem a slovo nožičky jsem řekl dětinsky a ona se začala smát.

"Uh.Jasně"Vyskočila mi na záda.Ruce se obmotala kolem mýho krku a hlavu si položila na moje rameno."A teď jeď!"Řekla a stiskla mi boky svýma nohama.Připadal jsem si jako kůň.Jen  jsem se zasmál a šel do kopce.Je to odpravdu krásný místo.

"Waau!Je to tady krásný!"Řekla Rose a slezla mi ze zad.

"Mám to tady rád"Řekl jsem a stoupl si vedle ní.Ona ke mě otočila pohled a usmála se.Usmál jsem se taky a olízl si rty.Ani nevím jak mě to napadlo,ale nahnul jsem se k ní,že ji políbím,ale ona se otočila,čímž jsem ji políbil na tvář.Cítil jsem se trapně.Vážně trapně.

"Uhm.Promiň"Řekl jsem a poškrábal se na zátylku.Otočil jsem se směrem k LA,která byla osvětlena západem slunce.

Nemůžu tomu uvěřit!Já Justin Bieber jsem chtěl políbit holku.Ten,kterej líbá holky s tím,že ho můžou políbit jenom jednou.Sakra!Proč jsem to udělal?!Jsem kokot!

"To..Je v pohodě"Řekl a podívala se stejným směrem jako já.

"Doprovodím tě domů"Navrhl jsem po nějaké chvíli.

"Budu ráda"Řekla a zastrčila si pramen vlasů za ucho.A tak jsem ji šel doprovodit domů.Celou cestu jsme si nic neřekli.A já se snažil si to v hlavě uspořádat.Nevím,co chci a nevím,co jsem dneska udělal a hlavně,proč jsem to udělal!

Zanedlouho jsme stáli před jejím malým domečkem.Bylo po západu slunce a začalo být chladno.

"Děkuju za super odpoledne,vážně jsem si to užila"Řekla a zasmála se.

"Jo,já jsem si to taky užil"Řekl jsem a usmál se na ní."Můžeme si to někdy zopakovat"Dodal jsem a potom toho začal litovat.Zase jsem vypustil z huby nějakou sračku!Sakra!

"Uvidíme"Už zase tahle odpověď.Zase jsem to dosral."A ještě jednou děkuju,měj se"Řekla a pohladila mě po tváři.Bez jakéhokoliv rozloučení z mojí strany zmizela za dveřmi.Chvíli jsem tam jenom tak stál a potom se rozhodl jít domů.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Čaute:3 Další část je na světě!Snad se vám líbila a pardon za chyby. Jinak,co na to říkáte?:D Jak myslíte,že to bude pokračovat?:D Těším se na Vás ve středu!:3♥ Miluju vás!♥ xoxo   -Nikolla

Justin's LipsWhere stories live. Discover now