Část 2.

599 31 5
                                    

Ahoj,já jsem Rose Brooklyn.Je mi 16.Pocházím z Floridy,ale museli jsme se přestěhovat sem do LA.Na Floridě jsem musela nechat úplně všechno.Kamarády,kterých sice nebylo moc,ale za to byli praví.Vzpomínky,kterých bylo taky moc.A hlavně Jakea.Někdy vám o něm budu vyprávět.Jsem do LA jsem se přistěhovala s tetou Mary.Teta Mary je hrozně skvělá ženská.No,jak to říct,ona je..Je lesba.Přesto s ní žiju,protože moje rodiče umřeli a můj starší bratr jejich smrt neunesl,tak se odstěhoval pryč.To,že je moje teta lesba vůbec neřeší,tak či tak je to pořád člověk.Často mi říká: "Vidíš ty chlapy,jsou samej problém,proto jsem radši lesba" Vždycky se tomu spolu smějeme.Už zítra nastupuju na novou střední.Popravdě se bojím.Nový lidi.Vůbec nevím jak mě příjmou.Nikdy mi nedělalo problém zapadnout,protože nejsem moc výrazná.Lidi si mě moc nevšímají a mě to nějak nevadí.Nemám ráda pozornost.Časem se toho o mě dozvíte mnohem víc. 

"Zlatíčko vstávej.Čeká tě první den školy"Zasmála se teta a roztáhla mi závěsy.Tím mi do pokoje vniklo ostré světlo a já zamrkala abych si na to zvykla.

"Víš,že se mi vůbec nechce?"Zarmlala jsem ospale když jsem lezla z postele.

"A víš,že se ti nedivím?Taky by se mi nechtělo.Ještě,že to mám už to mám za sebou"Při poslední větě udělal,že se modlí.Miluju svou tetu.Ospale jsem se doplazila do koupelny.Naše koupelna je malá.Celkově náš byt je hodně skromý.Došla jsem až k zrcadlo,které bylo pověšené nad umyvadlem.Ježiš.Já zase vypadám.Pomyslela jsem si,když jsem se viděla v zrcadle.

Zeslíkla jsem ze sebe své oblečení a vlezla do malého sprchového koutu.Zapla jsem vodu a nechala na sebe dopadat vlažné kapičky vody.Na vlasy jsem si nanesla můj oblíbený třešňový šampón a poté ho smyla.Celé tělo jsem si umyla sprchovým gelem.Vypla jsem vodu a vylezla se sprchy s ručníkem obmotaným kolem těla.

Hned jak jsem došlápla na zem,tak jsem se solidně natáhla.Spadla jsem na koleno a loket.Už teď jsem veděla,že tam budou modřiny.Ale nic s tím nenadělám.Bolelo to jako čert!Opatrně jsem se zvedla a došla až k zrcadlu.Vlasy jsem si vysušila ručníkem a hledala fén,kterým bych si je vyfénovala.Nenašla jsem ho.Asi bude ještě v krabicích.Některý věci jsme ještě nevybalily.Otevřela jsem dveře a zakřičela na tetu.

"Teto!Kde je fén?"Ihned jsem se dočkala odpovědi.

"Je v krabici s nápisem 'Koupelna'"Zakřičela na mě nejspíš z kuchyně.Šla jsem jenom v ručníku hledat krabici s nápisem 'Koupelna'.Když jsem ji konečně našla a vyhrabala z ní fén a přitom našla mou kosmetickou taštičku,tak jsem se vrátila do koupelny.

Vlasy jsem si vyfénovala a potom si je dala do culíku.Make-up si normálně nedávám,ale dnes je pro mě první den školy,tak musím vypadat dobře.Poté,co jsem si dala make-up a pudr jsem si dala černé linky.Miluju je!Potom jsem si řasy přetřela řasenkou a vlasy si rozpustila.Mám je lehce vlnitý,ale nechce se mi je žehlit,navíc bych si musela dojít pro žehličku a to se mi nechce.

Vrátila jsem se do svého útulného pokoje.Teď nastává dilema.Co si oblíct?Mé oči jezdily od jednoho kousku oblečení k druhému.Vážně jsem nevěděla,co si mám vzít na sebe.Potřebuju 'odbornou' radu.

"Mary?Můžeš jsem přijít.Prosím"Křikla jsem a pořád se dívala do skříně.Zanedlouho se ve dveřích objevila teta.

"Co si mám vzít na sebe?"Řekla jsem bezradně.Ona se jenom zasmála a přešla ke skříni.

"A nechci vypadat jako kurva"Doplnila jsem aby se nestalo nedorozumění.Chvíli bloudila očima ve skříni a potom něco vytáhla.Hned mě to překvapilo.

"Děkuju"Zašeptala jsem a pořádně si to prohlídla.Bylo to krásný!

"Pak se přijď ukázat.Budu v kuchyni"Řekla a dala se na odchod.Hned jsem ze sebe shodila ručník a dala si spodní prádlo.Hned potom jsem si oblékla nachystané oblečení.(Obrázek na boku). Na sebe jsem nastříkala mou oblíbenou voňavku.Podívala jsem se do zrcadla a jednou sebou otočila.Musím uznat,že mi to sluší!Do ruky jsem si vzala tašku,do které jsem si dala mobil.

Justin's LipsWhere stories live. Discover now