-Z pohledu Justina-
Konečně jsem si užil.Bylo to něco úžasnýho a na Rose jsem si ani nevzpomněl.Až teď.To je pokrok.Natáh Jsem si kalhoty a přehodil přes sebe trikčo.Tu holku jsem tam nechal ležet a šel dolů pokračovat v párty.Sešel jsem schody.Hned jsem si všiml Ryana,jak tam mluví s Tomem.Přišel jsem za nima a dělal,jako by se Ryan nelíbal s mojí holkou.Počkat?!Právě jsem řekl s mojí holkou.Ale ne,zase je to tady.Pocit,že ji nemůžu mít.Tleskám sám sobě.
"Tak jak sis užil s tou holkou?"Poplácal mě Ryan po rameni.
"Skvěle"Zasmál jsem se."A jaká byla byla tvoje coura?"Zeptal jsem se podal si kelímek s alkoholem.
"Myslím,že pro mě to bylo lepší než pro ni"Tohle jsem nepochopil.Lepší než pro ni?
"Tys jí znásilnil?!"Zeptal jsem se podrážděně.Nemám rád,když někdo znásilní holku.Nemám nic proti tvrdýmu sexu,ale znásilnění je moc!
"Sladká Rose potřebovala ukázat,co se dělá a co ne!"Řekl úplně klidným hlasem a s přiblblým úsměvem.Sladká Rose?.Moje Rose?!
"Tys znásilnil Rose?!"Vyprskl jsem mu přímo do obličeje.
"Uklidni se!"Zvedl ruce jakože se vzdává."Kopla mě do koulí,zasloužila si to!"Chtěl jsem mu rozbít hubu,chtěl jsem mu zlámat všechny kosti v těle,chtěl jsem ho zabít!
"Rose?!"Vykřikl jsem a napřahoval ruku.
"Je to jenom další coura!"Má ruka se rychle přiblžovala k jeho obličeji,ale on ji chytil do své pěsti.Přitlačil mě na zeď.
"Není coura"Přecedil jsem přes zuby.
"Prostě se zklidni!"Namáčkl mě na zeď ještě víc."Budu ojíždět koho chci,bez ohledu na to,že sis ji vybral ty"Uvolnil jsem se.Jeho stisk povolil a odstoupil ode mně krok.Já toho využil.Moje pěst mu přistála na tváři.A znova a znova.
"Nebudeš ojíždět Rose!Nezapomeň,kdo je tady pán"Dal jsem mu poslední ránu a poté stoupl."A není coura!"S těmito slovy jsem bouchnul dveřmi.Proč mám pocit,že je to moje vina?Mohl jsem ji toho ušetřit,když jsem do toho pokoje přišel.Proč jsem ji nepoznal.Ji bych poznal všude.Proč mě tak bolí u srdce.Opět ta stejná bolest.
Proč to tak strašně bolí.Všechny myšlenky na ni.Všechny myšlenky,které mě bolí u srdce."Mám kluka"..Věta,která mě bolela ze všeho nejvíc.To,jak se líbala s Ryanem a ne semnou to,že ji Ryan znásilnil.Tomu všemu jsem mohl zabránit.Mohl jsem tomu zabránit,kdybych nebyl kretén.
"Kurva!"Vykřikl jsem a kopl do popelnice vedle silnice,ta se vysypala a já šel dál.Co mám sakra dělat?!Proč jsem se zamiloval do holky,kterou mít nemůžu?!Můžu mít všechno na světě,ale ne ji.Proč je všechno tak složitý!Proč,když vím,že ji mít nemůžu,moje city k ní rostou?!Den co den vím,že ji chci víc.Ale tím nemyslím 'chci do postele',myslím tím,že s ní chci být,užívat si každou sekundu,být důvodem jejího úsměvu.Chci ji dělat šťastnou..
Ale nemůžu.Na tohle má někoho jiného.Přišel jsem druhej,a proto musím odejít.Prostě ji nechat.Ale už teď vím,že to nedokážu,protože pouhý pohled na ni ve mě probouzí štěstí.Meleš sračky,Justine!Okřikla mě ta zlá část mě.Miluješ ji.Ozvala se ta lepší část.
Jak si mám asi vybrat.Je to jenom chvilková 'záliba' nebo ji opravdu miluju?To kdybych věděl.Jenže nevím.Nevím vůbec nic.Ale já vím!Prostě se na ni vyser!Můžeš mít hromadu hezčích,tak nech tuhle tomu ubožákovi!Promnul jsem si rukama obličej.Justine,musíš mít snahu o ni bojovat!Nevím.Já vážně nevím.Nebo to prostě jednoduše ukončím.
Došel jsem do prostřed silnice a lehnul si na ni.Buď to všechno skončí nebo budu mít vážně smůlu a nepojede žádný auto.A tak tady ležím na silnici a mám zavřený oči.Nemá cenu sledovat hvězdy.Nikdy mě to moc nebralo.Prostě jenom čekám až tudy projede auto a můj život skončí.Nemám tady nic.Moje matka se beze mně obejde a Rose si ani nevšimne,že jsem pryč.Ryan se stane novým vůdcem party a všichni se budou mít skvěle.
-Z pohledu Rose-
Po sprše,která nepomohla s umytím špatného pocitu jsem si šla lehnout do postele.Nešlo spát.Pořád jsem ten obraz měla před očima a nešlo ničím nahradit.Zavřela jsem oči a viděla nás dva.Jakobych se té představy nemohla zbavit.Zvedla jsem se z postele a oblékla jsem do se něčeho teplejšího.
Potichu jsem vyšla z domu,abych nevzbudila tetu.Šla jsem někam podél silnice a chtěla si pročistit hlavu.Čím rychleji to zapomenu,tím líp mi bude.Ruse jsem si zatrčila do kapes u mikiny a broukala si písničku,kterou mi vždycky zpíval Jake.Nevím,co budu dělat.Nevím,jestli mu mám lhát nebo mu to všechno říct,ale co když se naštve,že jsem se nechala takhle odtáhnout nahoru?
Nevím,co mám dělat.K tomu všemu Justin.Pořád si myslím,že za to můžu já.Nepochopilla jsem jeho pohledy.Nevím,proč se na mě díval s takovou bolestí.To jsem mu vážně tolik ublížila?Zlomila jsi mu srdce.Ozvalo se v mojí hlavě.Co když je to pravda.Co když mě opravdu miloval nebo ještě pořád miluje a já mu jednou větou zlomila srdce?
Těžce jsem si povzdechla a šla dál.Prošla jsem kolem vysypané popelnice.Nechápu proč to ty lidi dělají.V hlavě mi pořád zněla naše písnička.Po pár metrech mi padl pohled na osobu,ležící na silnici.Nepůjdu k němu,co když je to bezdomovec,který mě potom přepadne.
"Hálo,pane"Řekla jsem tiše.Díky tomu,že byla noc,bylo všechno krásně slyšet.On jenom něco zamrmlal a ležel.Aspoň je živej.
"Neměl byste tam ležet,něco vás může přejet"Přenesla jsem váhu na druhou nohu.Kdybych se ho nebála,tak bych k němu šla,ale nepotřebuju být znásilněná dvakrát za noc.
"A o co mi asi jde?"Zachraptěl.
"Vy se chcete zabít?"Řekla jsem šokovaně.Odpověď se mi dostala v tichém.'Hmm.'
"Nic nevyřeší to,že se zabijete"Proč mi jedna část mě říká,ať k němu jdu a ta druhá,ať se od něho držím,co nejdál.
"Nikomu tady chybět nebudu"Vydechnul.
"Co se stalo?"Sedla jsem si na kraj chodníku,abych si od něj držela bepečnou vzdálenost,ale přitom jsem sledovala jestli se neblíží nějaké auto.
"Nejlepší kamarád mi znásilnil holku"Ze mě vyšlo jenom 'Ohh'. Nevím jestli mu mám říkat,že mě taky znásilnili.Mám?Nemám?"Teda ona není moje holka a on už není můj kamarád"Chudák."Chtěl bych,aby byla moje holka"Jeho těžký dech se ozýval prázdnou ulicí.
"A proč není?"Na hlavu jsem si dala kapuci,aby mi nebyla taková zima.
"Má kluka"Vydechl.
"Máš ji rád,že?"Chtěla jsem se zvednout a jít k němu.Myslím,že nemám důvod se ho bát.
"Miluju ji"Řekl to tak,jakoby se měl každou chvíli rozbrečet."Slyšíš,Rose,miluju tě!"Vykřikl a moje srdce vynachalo úder.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
*Další část je venku:D Omlouvám se za chyby:D Snad se Vám libila:3 Love u xoxo ♥ -Nikolla