Martinus'un ağzından
Gece boyunca uyuyamamıştım. Aklım Y/N'deydi. Beni yanlış mı anladı yoksa başka bir şey mi vardı? Ya da başka biri mi vardı? Düşüncesi bile titrememe neden oluyordu ama ya varsa. Sonuçta o güzel yüz ve fiziğe sahip ayrıca ünlü bir şarkıcı ve model. Ahh başım ağrımaya başladı. Kafamı yastığa gömdüm ama çok sürmeden Y/N'in sesini duydum.
"Uyanık mısın?"
Başımı kaldırmadan cevap verdim.
"Evet"
"Sana kahvaltı hazırladım"
Başımı kaldırdım dün giydiği gecelik hala üstündeydi. Elinde kahvaltı hazırladığı tepsi duruyordu. Her şey normaldi ama gözleri kızarmış ve şişmişti.
"Ağladın mı sen?"
"Biraz"
"Bir şey mi var?"
"Boşver önemli değil zaten"
Yanıma gelmesi için yer açtım zaten geniş olan yatakta rahatça oturuyorduk. Tüm gece uyumadığım için çok açtım. İştahla hazırladığı kahvaltıyı yerken o da beni izliyordu.
"Sen yemeyecek misin?"
"Hayır ben yedim"
"Olsun tekrar ye"
"Olmaz günde 2 aba öğün ve 1 ara öğünden fazla yemem yasak"
"Ne? Neden?"
"Kilo vermek ya da kilomu korumak için modellik şirketi yasağı"
"Uymazsan ne olur?"
"Atıl-"Cümlesini bitirmeden ağzına bir lokma tıkmıştım. Daha ağzındaki i çiğnerken söyleniyordu.
"Martinus ne yapıy-"
Ağzına bir lokma daha tıkıştırdım. Yuttuktan sonra konuşmaya yeltendi.
"Neden böyle yap-"
Ağzına bir lokma daha attım. Ağzını kapatarak konuştu bu sefer.
"Yeter artık kendin ye sana hazırladım ben"
"Tamam canım kızma yiyoruz işte"
Düne göre çok cana yakın davranıyordu. Tam zamanı diyip sormaya yeltendim ama Y/N elimdeki boş tepsiyi alıp mutfağa götürdü. O dönene kadar üstümü değiştirmek için yataktan kalktım. Pantolonumu giydikten sonra üstümü çıkardım ama o sırada Y/N odaya girdi...Y/N ağzından
Odanın önüne gelince hızla kapıyı açtım. O da ne? Martinus içeride üstünü değiştiriyormuş ve yarı çıplak önümde duruyordu.
"Ö-özür di-dilerim" diyip çıkmaya yeltendim. Martinus kolumdan tutup içeri çekti.
"Utanma bir şey olmaz"
Yanaklarım kızarmıştı. Martinus eğilip önce kızarmış yanaklarımdan sonra dudağımdan öptü. Kucağına alıp kendi yatağına yatırdı ve yanıma yatarak kolunu omzuma attı ben de başımı omzuna yasladım. Biraz bekledikten sonra Martinus lafa girdi.
"Y/N sana bir şey sormalıyım. Dün gece biraz durgundun bir şey mi oldu?"
"Aslında kötü bir şey yaşadım biraz kalbim kırıldı"
"Biliyordum o mesajlar onları gördün değil mi?"
"Ne? Ne mesajı?"
"Sen telefonuma gelen mesaja kızmadın mı?"
"Ne? Ben senin telefonuna bile bakmadım. Hangi mesajı diyorsun?"
"Iıı şey boşver ona kızmadıysan"
Bir çırpıda telefonunu aldım ve onun parmağını kullanarak açtım. Mesajlara bakınca gülmekten kendimi alamadım.
"Neye gülüyorsun?"
"Bu hesap Marcus'un fake hesabı bana da yazdı bunları"
"Ooh rahatladım"
Yanağından öpüp
"Böyle bir şey için sana kızmazdım"
"Peki dün neye kırıldın?"
"Ha o konu şeyy şirketle alakalı. Modellik şirketi ile işbirliği yapıyorlardı. Modellik şirketi beni kabul edemeyeceğini başka sözleşme imzaladığını çünkü benim klasik güzellik kavramına uymadığımı söylemiş. Şirket ev ve asistan kalsın başka bir yere geçiyorsun dedi."
"Ne? Ben o modellik şirketinin... Böyle bir dünya güzelini nasıl geri çevirirler"
"Tamam ben bu kadar öfkelenmedim"
"Şimdi nereye geçiş yaptın?"
"Bilmiyorum onlar beni arayacakmış"
"Hala anlam veremediğim bir şey var"
"Nedir?"
"Dün gece neden benimle yatmadın?"
"Haa o konu şeyy..."
"Ney?"
"Ben şeyim"
"Nesin?"
Fısıltıyla "Reglim"
"Ah özür dilerim ben de bana kızdığını sandım"
"Hayır sadece geceleri dikkat ediyorum. Tüm gece uyuyamadım zaten"
"Ben de uyuyamadım zaten"
"Sen niye?"
"Aklıma takılmıştın""Öhöm öhöm"
Marcus kapıda sahte öksürükle belirdi.
Martinus "Ne var ya yine? Şu kapıyı bir çalın ne kapıymış her gelen mi basar bizi?"
"Tamam ya sakin ol bir şey demedik. Unutma diye geldim ama sen fingirdeşmekten aklına getirmemişsindir?"
"Neyi?"
"Sözümüz vardı bugün Emma'ya bakıcaz annem ve babam yola çıktı bile yarın dönecekler"
"Ah tamamen unutmuşum"
"Hadi kalk Emma uyandı ve aşağıda kahvaltı bekliyor"
Ne kahvaltısı ben hazırlayıp masanın üstüne bırakmıştım.
"Ben kahvaltı hazırlayıp masanın üstüne bırakmıştım"
Marcus "Ha onu ben yedim"
Martinus "Aç köpek ne olacak"
"Tartışmayın tamam. Ben Emma'ya kahvaltı hazırlarım"
Aşağı indim. Emma süslü ve tatlı şeyleri seviyordu bu yüzden ona göre bir şey hazırlayacağım. Dolaba baktım tabi zengin olunca meyveler doldurmuş dolabı. Çilek, karpuz, yaban mersini, karadut ve frambuaz aldım elime. Önce onlarla kakaolu, meyveli kek yaptım. Meyvelerden tadımlık süs olsun diye kekin üstüne koydum. Kuru gitmemesi için içine böğürtlen sosu koydum. Ardından biraz muz ve ananas buldum (cümlenin doğrusu biraz Martinus ve Marcus buldum olmalı affssggd)
Çikolatalı, muzlu ve ananaslı puding yapıp yine meyvelerle süsledim. En son içeceğe sıra geldi biraz portakal biraz ahududu biraz limon harika oldu. Yalnız gözüme tuzlu bir şeyler istediğini söylüyordu. Tabi ya patates kızartması her çocuğun vazgeçilmezi. Yanına da sosis. Veee kahvaltımız hazır. Tepsiye hepsini koydum ve süsledim. Son olarak 'Afiyet Olsun Prenses' notunu yazdım. Emma salonda çizgifilm izliyordu. Önündeki sehpaya kahvaltısını bıraktım. Yanında duran prenses tacını kafasına taktım.
"Prensesimiz için prensesler layık bir kahvaltı"
"Vav çok güzel görünüyor. Çok teşekkür ederim" boynuma hızlıca sarıldı.
Marcus ve Martinus arkadan bizi izliyordu.
Marcus "Emma'nın hiç bu kadar iştahlı yediğini görmemiştim"
Martinus "Böyle bir prensese sihirli eller yemek yapabilirdi ancak"
Marcus bir yanağından Martinus diğer yanağından aynı anda öptüler.
Emma "Hayatımda hiç bu kadar güzel bir şey yemedim çok beğendim"
"Afiyet olsun. Bu sadece prenseslere özel bir yemek"
Marcus "Sanırım bu prenses yemeğini bitirirse bir ödülü hak eder"
Emma "Nasıl bir ödül?"
"Mesela lunapark gibi bir ödül"
"Yeeey. Ama Y/N abla da gelsin"
Martinus "Onu bu kadar sevdiğini bilmiyordum"
"O dünyanın en iyi kızı"
Emma'ya sarıldım.
"Ama yinede en sevdikleri kız ben olucam"
"Bu konuda senle yarışamam"
Martinus "Hazırlanın o zaman"
Yukarı doğru çıkıyordum. Tam kapının önünde. Bir el ağzımı ve burnumu kapatarak beni diğer odaya çekti.
"Naptığını sanıyorsun seni sür- Marcus?"İşleri yoluna koyup yeni mesele açmak en büyük hobim. Okunma ve oylar için teşekkür ederim canlarım. 😍💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Gunnarsen
Fanfiction"Hey Bayan Gunnersan" "Sen gerçek değilsin" "Martinus seni seviyorum"