Mac..? Hayal mi görüyorum? Olamaz değil mi? Şu ana kadar Jane hariç kimseyi görmedim. Korkuyorum. Yaklaşıyor. Gelme diye bağırmak istiyorum ama olmuyor. Yanıma geldi. Dibimde. Konuşuyor. Ne söylüyor?
-Kaç oradan çabuk.
Hep aynı şeyi tekrarlıyor.
-GİİİT!
Tinus hemen kalktı.
-Y/N noldu iyi misin? Yine Jane mi?
-Hayır. Marcus.
-Ne?
-O buradaydı bana "Kaç oradan çabuk" dedi.
-Sezilerin güçlü mü?
-Ne? Neden?
-Kalk gidelim.
-Ama nereye nereden bahsettiğini bilmiyoruz.
-Hastaneye en güvenilir yer orası.
-Peki.
Gitmek istemiyordum. Yeni gelmiştik ama korkuyordum. Onu dinledim ve gittik.Olayı anlatınca sabaha kadar orada kalmamızı istediler.
Tinus
-Uyu lütfen.
Başımı olumlu anlamda salladım ve uyudum.Çok güzel bir rüya gördüm. Tinus oradaydı. Mac ve Kitty de oradaydı. Çok güzeldi herkes mutlu.
Sabah Tinus beni uyandırdı.
-Doktor seni görmek istiyor.
Yatakta kendimi zorlayarak doğruldum. Tinus kolumu omzuna atıp belimden tuttu. Zorlanarak yürüdüm. Hastane henüz açılmıştı. Doktor girer girmez bize gülümsedi. Çok itici geldi nedense.
-Merhabalar Y/N Hanım
-Merhaba
Burada dünyanın en yakışıklı erkeği de var bir merhaba de istersen.
-Olayı biraz öğrendim. Neler gördüğünüzü anlatır mısınız?Olanları anlattım. Çok huzurlu hissediyordum nedensizce.
-Size bir şey göstermek istiyorum
Elindeki gazeteyi bize verdi. Kanım donmuştu. Benim evim. Dün saldırıya uğramış. Ellerim titriyordu.
-İmkansız. Kimse olacakları bilemez nasıl oldu? Neden Marcus neden Jane ya da başkası değil?
-Bu sizin bilinç altınızla ilgili. Marcus büyük ihtimalle o sırada onu düşünüyordun ve kötü bir şey olacağı içine doğmuş olmalı.
Bir sürü bilimsel konuşmadan sonra çıktık. Eve dönemezdim ama Marcus ve Kitty gelecekti.
-Tinus size gidelim
Nedenini sormadı. Beni üzmek istemiyordu ve her dediğimi onaylıyordu.Hemen karşıdaki evime baktım. Camları kırılmış ama bir insanın girebileceği kadar değil. Kapısında ayak izleri var ama açılmamış. Duvardaki izler büyük ihtimalle kurşun izleri. Üzülmedim daha doğrusu üzülemedim. O evi silmek istiyordum. O kötü anıları. Bir yandan ise o ev benim huzur bulduğum tek yer olabilirdi. Kırılmış camları bana hala Martinus'u gösterebilecek miydi? Onları değiştirince oradan izlediğim manzaralar değişecek mi? O kapı acaba yine aynı kişiye mi açılacaktır? Veya eşyalarımı değiştirmem gerekirse taşıdığım günkü gibi heyecan olacak mıydı?
Tinus beni hayal dünyamdan çıkardı.
-Y/N
Elimi tuttu
-Söz veriyorum her şey iyi olacak
Ona bakıp gülümsedim. O da bana gülümsedi ve dudağıma ufak bir buse kondurdu.
-Tinus
-Efendim
-Mac ve Kitty...
-Gelmek üzerelerdir
-Ben onlara ne diyebilirim
-İyi misin? Sesin titriyor
Kendimi bayılmamak için kastım. Masanın üstünde yarım kalmış suyu yüzüme savurdum. Bayılmak istemiyorum artık. Tinus bana yardımcı olarak koltuğa oturttu. Yanıma oturdu büyük bir aşkla bakıyordu bana. Acaba ameliyattan sonra o ilaçlar yüzünden dökülecek olan saçlarıma da aynı şekilde bakacak mıydı?Kapı çaldı...
Bir kapının çalışı beni ancak bu kadar korkutabilir ve sevindirebilirdi. Mac ve Kitty gelmişti. Kitty bir şey demeden uzun uzun bana sarıldı. Ben de ona sarıldım. Sıra Mac'teydi. Kollarımı açtım. Tereddüt ile sarıldı onu kendime çektim.
Olanları birer birer konuştuk. Bu sefer sesim titremiyordu. Onları görmek şuan olabilecek en güzel şeydi.
Mac
-Bugün burada kalırsınız sanırım.O sırada aklıma geldi.
-Dün gece ne yapıyordun?Ani soruma şaşırmıştı.
-Şey ben uyuyordum
-Rüya. Rüyanda ne gördün?
-Hatırlamıyorum. Neden?Anlatmak ve anlatmamak arasında kaldığım olayı sonunda anlattım.
-Hm bilemiyorum. Tanrı seni korumuş bence
Tanrı kelimesi bana çok uzak gelse de demek istediğini anladım. Bazen bunları sorgulamadan Allah'ın işi demek o zaman için sorunu yatıştırır. Sonra taşlar yerine oturacaktır.
Uzun bir akşamın ardından uyku ile buluştum. Ne kadar süredir böyle güzel bir uyku çekmedim acaba?
Selaaam! Baktım herkes seri beğeniyor yeni bölüm istediğinizi anladım. Aslında ben de yazmak istiyorum ama başladıktan sonra unutuyorum ne yazacağımı. Bu arada kitap final mi verse çok uzadı sanki. Şu Marcus kurgusuna bir geçsem o daha fantastik olacak. Bilim kurgu gibi. İstediklerinizi yazmayı unutmayın görüşürüz 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Gunnarsen
Fanfiction"Hey Bayan Gunnersan" "Sen gerçek değilsin" "Martinus seni seviyorum"