Uzun Ve Soğuk Bir Gece

556 28 8
                                    


Martinus'un ağzından

Sevgilim omzumda yatıyordu. Uyuyana kadar onu izledim ardından Marcus yanıma geldi.
"Vay kardeşim demek Martinus Gunnarsen sevgili yaptı. Sevgilinde güzel kız"
"O sadece benim geri dur"
"Sakin ol oğlum. Sen yokken ben vardım o benim bestfriendim"
"O zaman kalk ve bestfriendin için bir battaniye çıkar"
Marcus kalkıp üst bagajdan battaniye çıkarmaya çalışıyordu.
"Peki kardeşim girlfriendinin bizimle aynı okulda olması ve erkeklerin ona asılacak olmasıyla ilgili düşüncelerin neler?"
"Ben orada oldukça mümkün değil"
"Diyorsun"
"Ben olmasam o gün gücünü gördük tek başına okulu yıkar"
"Bak işte orası doğru"

Trofors'a varmıştır ama Y/N hala uyanmamıştı.
Marcus "Bak ne dicem bugün bizde kalsın"
"Ne?"
"Sus uyandıracaksın. Onu şimdi uyandırırsak gece boyu gözünü kıramaz evine de onu uyandırmadan giremeyiz bizde kalsın."
"Anneme ne söyleyeceksin?"
"Deme öyle gelini sonuçta"
"Sen ikna edersen neden olmasın sonuçta bestfriendin ya"
Bestfriendin lafını bastırarak söylemiştim.

Babam arabayla bizi almak için gelmişti annem de onla gelmiş. Y/N kucağımda arabaya bindim. Marcus bir şey demeden annem
"Aaa uyuyor mu? Bizde kalsın uyandırmayın"
"Ne?"
"Şimdi uyandırırsak gece boyu uyumaz yazık kıza. Gelinim olacak sonuçta 😉"
Marcus bana bakarak 😏 şeklinde gülüyordu.

Evin önüne gelince Y/N'yi kucağıma aldım. Odama çıkarıp kendi yatağıma yatırdım. Ardından Marcus'un odasına girdim.
"Kapı çalmayı bilmez misin?"
"Aynısı bende de var çekinme"
"Ya sana şey dicem. Sen Y/N'yi çok kucağına almaya alıştın bu kız ağır gelmiyor mu?"
Hiç düşünmemiştim ama o bir kuş kadar hafifti.
"Aslında onu taşımak çok kolay sanki bir şey yok gibi çok hafif"
"Bak sen bestfriendime"
"Marcus siz nasıl 'bestfriend' oldunuz"
Bestfriend derken parmaklarımı tırnak işareti yapar gibi bükmüştüm.
"Haa senin haberin yok demi. Hatırlıyor musun ilk gün bize iltifat ettiğinde 'İltifatlar Martinus'a' demiştim. İşte o zaman aklına takılmış neden böyle söylediğim ertesi gün erkenden eve geldi beni çağırdı. Öyle konuştuk işte bana o zaman söyledi iki kişi arasındayım ne yapmalıyım diye öyle tavsiyeler falan derken sohbeti koyulaştırdık."
"Sahi neden öyle demiştin?"
"Çıkış yaptığı günden beri fotoğraflarını seviyordun ona aşık olduğun çok belliydi ben de aranızı yapmak istedim"
"Ve yaptın da. Ama benim aklıma şey takıldı iki kişi arasında kalmış kim onlar acaba?"
"Ben onuda biliyorum"
"Ne? Biliyor musun? Çabuk söyle!"
"Biri sen diğeri senin en yakınınmış. Onu bilmiyorum"
"Yarım akıllım benim en yakınım sensin"
"Yani iki kardeş arasında mı kalmış?"
"Evet kardeşler arasında kaldım"
Y/N sesimize uyanmış olmalı.
"Ama kalbim en sonunda sahibini seçti"
Dur bir dakika bu kız kıyafetleri ile yatmıştı niye şimdi gecelik var bunun üstünde.
"Kalkıp üstünü mü değiştirdin?"
"Ne? Ha bu mu? Anneniz giydirmiş"
Marcus ve ben aynı anda "Ne?" diye bağırdık.
Üstünde siyah mini bir gecelik vardı vücudu tamamen ortadaydı.
"Daha derin bakarsan içime düşeceksin"
"Ha yani pardon yani..."
"Tamam hadi geç oldu siz de yatın artık"
Odaya girmiştik ama Y/N diğer yatağa yöneldi.
"Beraber yatmak istemez misin?"
"Bugün olmaz"
"Neden?"
"Boşver"
Bir garip davranıyordu. Uyandığı andan itibaren hiç yanıma gelmedi ve ona bakınca bana hafif sitem etti. Ne olmuştu acaba? Bir anda telefonun ışığının yastığın altından geldiğini fark ettim. Telefon açıktı ama benim şifremi bilen biri yoktu. Yoksa var mıydı? Telefona gelen mesajlara baktım bir kız tanımıyordum ama numaramı bulmuş ve mesaj atmıştı. Aşkım? Canım? O kız kim? Bu da ne yoksa Y/N bu mesajlarımı gördü. Yoksa bu yüzden mi? Bir anda bir üşüme geldi. Kötü hissediyorum. Bu gece çok uzun ve soğuk olacak.

Ekşın zamanı geldi bakalım sizce ne olacak. Kısa oldu biraz ama heyecanlı yerde kesmek istedim.

Bayan Gunnarsen Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin