2 ay sonra
Ameliyat geçmişti. Kullandığım ilaçlar saçlarımı döküyordu. Ama mutluyum o günden sonra Jane ya da başka birini görmedim. Martinus dökülen saçlarıma aynı aşkla bakıyor. Evi yeniledik. O camlar bana yine aynı manzarayı gösteriyor. O eşyalar ilk günkü gibi. Ben mutluydum. Her şey güzel gidiyordu.
-Y/N
Sesini sevdiğim yine bana sesleniyor
-Buraya gel sana bir sürprizim var.
Olabildiğince hızlı adımlarla yanına gittim.
-Tinus?
Bir çift el gözlerimi kapattı.
-Biraz bekle.
Bir süre sonra gözlerimi açtı.
-SÜRPRİZ!
Unutmamış. Bugün benim doğum günüm!
-Ah Tinus...
-Şşşş senin için az bile.
Sevgilime büyük bir aşkla sarıldım.
-Ne gerek vardı!
-Daha hediyeni görmedin bile.
Bir kutu aldı ve açtı. Gümüş kolye.
-Ah Tinus bu çok güzel. Takmama yardım eder misin?
Kolyemi takıp biraz geriye çekildi.
-Çok güzel oldu.
-Teşekkür ederim.
Düşündüm. O kadar çok şey yaşadık. Belki bir dizide görsek ne abartmışlar diyeceğimiz şeyler... Her şey yoluna girdi. Mac ve Kitty burada. En önemlisi sevdiğim kişi Martinus burada. Bu ilaçların döktüğü saçlarım geri çıksa her şey dört dörtlük olacak.-Düşüncelere daldın yine.
-Hadi dilek balonu uçuralım (neydi onların adı)
Dışarı çıktık ve dört tane uçurduk. Hepimizin dilediği şey belliydi. İşlerin bu şekilde devam etmesi.-Seni seviyorum Tinus. Bir ömür seveceğim.
-Ben de seni Y/NSevdiceğimin kollarında bir gün daha geçmişti. Sanırım buradan sonrası başka bir hikayede...
Eveet aylar sonra yeni bölüm ve FİNALLL! bu hikaye çok uzamıştı o yüzden Marcus kurgusuna geçmek için final yaptım ama arada özel bölümler gelir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Gunnarsen
Fiksi Penggemar"Hey Bayan Gunnersan" "Sen gerçek değilsin" "Martinus seni seviyorum"