"Marcus?"
"Sürtük mü? Kırıldım ama"
"Ne yapıyorsun ya korktum"
"Güzelliğine güzellik katacağız"
"Ha?"
"Lunaparkta aşk tüneli var büyük ihtimalle Martinus seni oraya götürecek. O romantik anlarda şahane gözükmelisin"
"Peki aklında ne var?"
Yan sırıtış atıp
"Bugünü çok önceden planlamıştım" diyip yatağın üzerine bir bluz bir şort etek ve topuklu ayakkabı attı.Ardından bir kutudan makyaj seti çıkardı.
Ee tabi zengin olunca istediğini al (Bi seviyon bi gömüyon kızım sen de)
Marcus "Al bunları giy sonra makyajını yapalım"
Spor ama şık tam benim tarzım. Bedeni ise tam benim bedenim. Makyaj seti deki renkler tam benim renklerim. Bunu uzun zamandır nasıl planlıyor.
"Bunu uzun zamandır planladığını söyledin. Kime göre planladı ve neden planladın?"
Biraz telaşlanmış görünüyordu.
"Önemli değil sadece... Ah boşver"
Üstelemedim.
"Marcus çıksan diyorum üstümü değiştireceğim"
"Çıkarsam Tinus beni görür. Sen giyin ben bakmıyorum"
Hızlıca giyindim
"Tamam dönebilirsin"
"Vaav çok yakıştı. Hadi makyajını yapalım"
"Dur sen mi yapacaksın?"
"Merak etme güzel yaparım"
Acelemiz olduğu için başka şansım yoktu. Marcus hızlıca makyajımı yaptı ve çok güzel olmuştu.
"Vay Marcus gerçekten çok güzel olmuş"
"Daha bitmedi kırmızı ruj aşkı tetikler. Büyük ihtimalle öpüşeceksin ama sorun yok kalıcı ruj bu"
"Nasıl bu kadar kusursuz eyeliner çekebiliyorsun"
"Alıştırma yapmıştım"
"Ne?"
"Hadi Martinus ve Emma bizi bekliyor"
Yanlarına gittik ve Martinus hayran kalmış bir şekilde baktı ama yüzü şaşırmayla sinirli arasındaydı.
"Bir şey mi oldu?"
"Ha hayır gidelim"
Burada çok tuhaf şeyler dönüyor.Martinus'un ağzından
Y/N çok güzel olmuştu ama onun bu tarz kıyafetleri yoktu. Bu kız hiç makyaj yapmaz nasıl şimdi makyajını bizim evde yaptı? Neden Marcus ile beraber indiler? Neden Marcus dün bana yarın bunları giy diyerek Y/N ile uyumlu kot pantolon ve beyaz kolsuz t-shirt verdi?..
Marcus'un ağzından
Y/N ve Martinus çok uyumlu olmuştu. Sayemde. Aslında bu plan çok önceden Y/N ve benim içindi. Evet ilk çıkış zamanı onu seviyordum ama Martinus'un benden daha çok sevdiğini biliyordum. Sevgimi içime gömdüm. Günler boyu ağladım. Sonunda ise "O" nu gördüm. Çivi çiviyi söker derler. Hayatımda duyduğum en doğru söz.
Y/N ağzından
Lunaparka gelmiştik. Emma ile biraz oyakandıktan sonra. Marcus "Ben devam ederim siz biraz dolaşın"
Martinus beni elimden tutup aşk tüneline doğru çekti.
"Bir tur kaç dakika"
"5 dakika"
"4 tur alalım"
Martinus ile tünele geçtik. İlk on dakikayı konuşarak iltifat ederek geçirdik. Son on dakikayı ise neredeyse kesintisiz öpüşerek geçirdik. Yirmi dakika boyunca dünyadaki her şeyi unutmuş gibiydim ama çıkar çıkmaz aklıma yine olan olaylar takılmıştı.
Yapmam gereken Marcus'a sormak.
Eve vardığımda Marcus odasına yöneldi. Onu kolundan tutup odasına çektim.
"Vay yengecim napıyorsun?"
"Çabuk anlat"
"Neyi"
"Neyi olduğunu çok iyi biliyorsun"
"Tamam anlatıyorum. İlk çıkış zamanlarında seni çok yakından takip ediyordum zaten Tinus benden görüp seni takip etmeye başladı. Sana saplantılıydım büyük bir aşk duyuyordum fakat Martinus daha büyük bir aşk besliyordu. Fotoğraflarını seviyor. Odasında resminle konuşuyordu. Sevgimi içime gömdüm ve günlerce ağladım. Sonunda ise başka biri gönlüme taht kurdu. O kıyafet takımı onunla uyumlu olarak Martinus'u da giydirdim. Onları önceden ikimiz için planlamıştım."
"Ooow Marcus ben özür dilerim yanlış anladım."
"Önemli değil artık gerçeği biliyorsun"
"Peki o kız o kim?"
"Tanıyacağını sanmıyorum"
"Olsun söyle"
"Tamam o kız K-"
Emma odaya daldı bir anda.
"Yeter artık sen de mi? Zaten Y/N'e zor alıştım ve karşıma başka kız mı çıkartıyorsun"
"Emma sen kapıdan bizi mi dinledin? Bu çok ayıp"
"Konuyu değiştirme. Hiç biriniz benle konuşmayın"
Martinus odanın önüne geldi ve bir anda bizi öyle görmeye şaşırdı. Bize bakınca Marcus ile yan yana oturuyorduk ve elini tutmuştum.
"Martinus yanlış anladın"
"Tamam ben sizi bölmek istemedim. Hadi Emma 'bestfriendleri' yalnız bırakalım"
Bestfriend lafını bastırarak söylemişti. Çıkmadan kapıya doğru yürüdüm.
"Mart-"
"Açıklama yapma"
Kapıyı çarparak kapattı. Hafif irkilerek gözümü kapattım. Gözümü açmadan sırtımı kapıya verip kapının önüne çöktüm. Sessiz ama hıçkırarak ağlamaya başladım.Yazara sövmeyelim pls. Yetiştirmek için çok uğraştım ama değdi bakalım o kız kim?
Spoiler : Y/N o kızı yakından tanıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Gunnarsen
Фанфик"Hey Bayan Gunnersan" "Sen gerçek değilsin" "Martinus seni seviyorum"