"Y/N uyan hadi"
Yarı uykulu biçimde kalktım. Kitty'ye baktım.
"Saat daha sabahın altısı"
"Okula ne zaman gideceksin?"
Aniden fırladım. Bugün okula başlayacaktık. İnanamıyorum yeni arkadaşlar yeni öğretmenler.Bir koşu mutfağa indim. Kahvaltımı ışık hızında yapıyordum.
Bayan Perry "Yavaş ol boğulacaksın"
"Omo hozorlonmom lozom çok soror"
(Ama hazırlanmam lazım çok sürer)
Bayan Perry beni kaç kez uyardı bilmiyorum ama hiç birini dinlemedim. Yukarı çıkıp saçımı yapmaya başladım. Ardından hızlıca giyindim ve çantamı alıp aşağı indim.
Kitty "Üç gün sürdü hazırlanman"
"Abartsaydın! Neyse hızlıca çıkalım hadi geç kalmayalım"
Yürüyerek okula gidiyorduk birden arkadan biri bana sarıldı. Panikleyip arkamı döndüm ve arkamdaki kişiye bir tokat attım. Ama o kişi Tinus'tu.
"Tinus özür dilerim senin olduğunu anlayamadım"
Yerden kalkarken cevap verdi. "Hayır önemli değil. Sana arkadan yanaşmamalıydım"
"Çok acıdı mı?"
"Yok ya dert etme"Konuşurken bir yandan yürüyorduk ki aklıma bir şey dank etti.
"Mac nerede?"
Kitty "Sonunda sordun"
Tinus "Sakin. O arabayla gelecekti birazdan yanımızdan geçer"
Yanımızdan yavaşça bir araba geçti. Zaten görünen okulun yanında Marcus'u indirdi. Bir süre sonra yanına geldik.
Kitty kızgın bir yüzle "Odun! İnsan sevgilisini yürütüp kendi arabayla mı gelir?"
Marcus "Ben çoktan okula varmışsınızdır diye şey ettim"
"Hıh!"
Kitty arkasını dönüp gitti ve Marcus onun peşinden koştu. Arkalarından biraz güldükten sonra Tinus ile okula doğru yürüdük. Kapıya gelince durdum ve derin bir nefes aldım.
Tinus "Bir şey mi oldu?"
"Hayır sadece biraz endişeliyim"
"Neden?"
"Yeni bir okul, yeni bir sınıf ve ben herkes tarafından sevgilin olarak tanınacağım"
Tinus bana sıkıca sarıldı.
"Onların seni seveceğine eminim sadece rahat ol tamam mı?"
Başımı olumlu anlamda salladım.Sınıfın kapısında Mac ve Kitty konuşuyorlardı.
"Siz küs değil miydiniz?"
Kitty "Affettim"
"Kanka senin burcun ikizler miydi?"
Kitty hafifçe omzuma vurdu.
Sınıfa kimse yoktu.
Marcus "Biz gidelim artık"
"Teneffüste gelin ama"
"OK."
Onlar gidince cam kenarından 3. Sıraya çantamı koydum. Kitty yanıma oturup. "Benimkine iyi asıldın"
"Kes be bestfriendim o"
"Kis bi bistfrindim o"
Dil çıkarttım.
Biz tatlı tatlı tartışırken yavaş yavaş diğerleri de geliyordu. Herkes birbirini tanıyordu biz hariç. Biz de Türkçe dedikodu yapıyorduk. Tabi herkes bizi Mac ve Tinus'un sevgilisi olarak biliyordu. Biraz sonra öğretmen gelmişti.
"Günaydın arkadaşlar ben Müzik ve Sınıf Öğretmeniniz Jenny"
Hey yavrum hey taş gibi hatun resmen.
"Sanıyorum ki herkes birbirini tanıyor" gözleri bize ilişti "Siz hariç. Bize kendinizi tanıtır mısınız?"
"Ben Y/N bu da arkadaşım Kitty"
"Siz Gunnarsen'ların sevgililerisiniz"
Biraz utanmıştık. Arkadan bir kız "Bayan Gunnarsen" diye bağırınca sınıfla beraber güldük.
Bayan Jenny "Neyse ilk gün olduğu için sizi zorlamayacağım şarkı söylemek isteyen var mı?"
Kimse el kaldırmayınca "Hadi kızlar siz şarkıcısınız" Şarkıcı olsak da daha çok modellik üstüne çalışıyorduk. Sonunda Kitty cesaretini toplayıp tahtada heartbeat söylemeye başladı. Onu dinlerken bir anda o sesi tekrar duydum.
Benimle konuşuyordu ama dinlememe çalıştım bir anda ayağa kalktım.
Bayan Jenny "İyi misin?"
"Lavaboya gidebilir miyim?"
"Tabi"
Koşarak lavaboya girdim...Çooook uzun bir aradan sonra tekrar burdayım üzgünüm doğru düzgün evde duramadım başıma çeşitli sorunlar geldi. Şimdi böcüklerim bin okunma olmuşuz herkese teşekkürler. Bir de anket hikayeme bakar mısınız 30 yanıtı geçince 2.si gelecek. Şimdilik öptüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Gunnarsen
Fanfiction"Hey Bayan Gunnersan" "Sen gerçek değilsin" "Martinus seni seviyorum"