Lavaboya girmemle dengemi kaybettim. Oradaydı.
"Beni gördüğüne sevinmedin mi?"
"Git buradan"
"Sana geleceğim demiştim"Başımı öne eğdim.
"Beni dinlemedin ölmeden önce dinleseydin şuan yaşıyor olacaktım"
Gözlerimi sıkıca kapattım
"Gerçek değilsin""Öldükten sonra ise şartlarımı hiçe saydın. HAYİN!"
Elimi saçlarıma geçirdim. Ayaklarım beni daha fazla taşıyamayarak çözüldü. Yere yığılmış bir şekilde hem ağlıyor hem çığlık atıyordum.
"GİİİT! GİT BURDAN! BIRAK BENİ!"
Bir anda Kitty içeri girdi.
"Y/N iyi misin?"
Gözlerimi açmadan başımı salladım.
"Jane mi?"
Sadece ona sarılıp ağladım.
"Tamam sakin ol. Bana bak burdayım kaldır başını"
Başımı kaldırıp ona baktım.
"O burada mı?"
Sesim titreyerek cevap verdim
"Ha-Hayır"
Kitty bana sarıldı
"Geçti tamam her şey düzelecek sakin ol. Daha iyi misin?"Başımı olumlu anlamda salladım.
"Hadi sınıfa gidelim"
Yüzümü yıkayıp sınıfa gittik.
Bayan Jenny
"İyi misin tatlım?"
"Sadece biraz başım döndü iyiyim"Yerime geçtim. İyi değildim. Nasıl iyi olabilirim?
Ders bitmişti gözümü sıraya diktim. Bir kız gülerek yanımıza geldi.
"Hey 'Bayan Gunnarsen' sevgilin kapıda"
İki kişi olduğumuzu görmek çok mu zor acaba?
Çocukların yanına gittik.
Mac
"İlk ders nasıldı eğlendiniz mi?"
Kitty
"Sayılır"
Tinus
"Y/N durgun gözüküyorsun rengin atmış iyi misin?"
"Ha ne şey sadece sınıfta bir kıza sinirlendim""Anladım 'Bayan Gunnarsen' "
Hafifçe Tinus'a vurdum.
Zil çalınca sınıfa girdik.
Gün boyu Jane'i hiç görmedim. Çocuklara da bahsetmedim tabi. Tek sorun hem kanser hem şizofrenlik yaşıyorum galiba. Ölüme bir adım daha mı desek....
Çıkış zili çalınca çocuklar ile eve yürüyerek döndük. Tam ayrılacağımız sırada Tinus kolumdan tuttu.
"Bugün iyi değildin"
"Tinus bugün iyi değildim söylediğin gibi ve bir süre daha iyi olmayabilirim bu yüzden sonra konuşalım"
"Peki"
Arkama bile bakmadan eve girdim. Kapıda bir not vardı Bayan Perry bırakmış.
Kızlar acil bir işim çıktı erken ayrılmak zorundaydım. Yemek masanın üstünde çok gecikmeden yiyin
Sırtımı duvara yasladım ve yavaşça yere oturdum. Dizlerimi kendime çektim ve başımı gömüp iki damla gözyaşını serbest bıraktım. Merdivenden beni izleyen Kitty'yi hissediyordum. Acıyarak bakıyordu bana. Bu kadar güzel bir hayat nasıl bu kadar dramatik olmuştu...
Bir süre sonra orada uyuyakalmışım. Kitty beni uyandırıp odama götürdü. Telefonu sessize aldım ve uykuya daldım.
Yarın her şey farklı olsun lütfen...
Evet canımsular özlediniz mi beni? Ben çok özledim. Neredeydim neden bölüm atamadım? Telefonun ekranı bozuldu garantiye gönderdim ömürlük aldılar. Bir ekran değiştirmek için çinden parça beklenir mi ya? Neyse bölümsüz kalmayın diye attım biraz kısa oldu. Her gün bölüm gelmeyebilir çünkü taslakları gitmiş 😭 elimden geldiğince bölüm atıcam. Arada duvara gelin sohbet edelim 🤗 Bu arada bana ulaşamadığınız vakitte size açıklama yapan ikizim MariaTinus seni yerim.
Diğer anket kitabında el atın yeterli cevap gelmediği için yeni anket bölümü atamıyorum. Sizi seviyorum canlar 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Gunnarsen
Fanfiction"Hey Bayan Gunnersan" "Sen gerçek değilsin" "Martinus seni seviyorum"