Så, så, så. Nu ska vi prata eller jag ska skriva lite om mat igen och om hur mitt psykiska tillstånd har varit.
Antagligen tror alla att jag är galen vilket för att jag måste skriva ner saker som bevisar att jag inne är det. Jag måste ha bevis!
Fast först maten.
Mina tänder gör ont! De värker och jag har redan tappat tre stycken. De ligger borta i en bok eftersom jag inte vågade lämna dem framme. En av dem slog Muskeln ut. Den andra tappade jag av okänd anledning och den tredje ramlade ut när jag bet i en baconskiva.
Jag skulle ta ett bett i baconskivan och när jag bet av hördes ett klickande ljud och sedan kände jag blodsmaken i munnen.
Maten här har varit enformig men jag vill ändå tacka kvinnan som gett mig den. Hon har varit den ända här som har varit ganska trevlig. Visst, även om jag vill att ni ska döda varenda man ni kan hitta som plågat mig vill jag att ni låter kvinnan vara.
Visst ibland har hon varit hård. Ibland har hon slått mig. Ibland har hon drämt en dörr i huvudet på henne men hon gav mig böckerna.....
Utan de där böckerna hade jag nog redan varit död! Så snälla låt kvinnan vara. Det är inte hennes fel att männen hon lever hos är galningar!
Så nu ska jag bevisa att jag inte är psykiskt störd. Jag har ingen aning hur man gör det och jag kan inte räkna men jag har skrivit allt detta det måste bevisa att jag kan skriva....
Sedan om någon hittar mig här eller min bok så måste böckerna i hörnet vara kvar. Om ni tvekar på att jag läst dem. Ni kan öppna vilken bok ni vill och bläddra i den. Varje OCH i alla böcker är understryket.
Det borde bevisa någonting och för att bevisa att jag inte hittat på männen ska jag nu höra detta om de männen som varit mest hos mig. Om ni hittar denne det bara att titta på dem och sedan se. Jag lovar inte att allt är exakt. Som jag har skrivit många gånger så finns här inget ljus här uppe förutom min lampa. Min lampa får inte vara tänd på dagarna... Vilket gör att vissa saker jag nu ska skriva om männen kan vara fel men testa själva att ställa er i ett rum med massa okända människor och sedan gissa deras hårfärger.
I alla fall här är en beskrivning på männen.
Röd- rödhårig, skägg, ganska klen men lång
Muskeln- väldigt muskulös och kompakt. Har någonting som sjunker in person under sitt vänstra nyckelben.
Kortis- liten klen, en utstickande sak på hakan
Rultern- en tjock person
Skallig- utan hår och väldigt hårda läppar
Killen som känns som tjej- har typ bröst
Så där var en lista på dem. De andra männen som jag inte namngett här är helt omöjliga att hitta kännetecken på så jag vet inte riktigt hur ni ska få fast dem....
Usch jag har sådan huvudvärk.....måste sluta skriva ett tag.
YOU ARE READING
Kidnappad
Mystery / ThrillerElin är 15. Egentligen skulle hon gå i skolan och flirta med killar som alla andra 15 åriga tjejer. Men det går inte. Elin är nämligen försvunnen. Polisen kan inte hitta henne. Alla har gett upp hoppet om att någonsin få se henne igen. I själva verk...