•Bölüm 6•

148 130 39
                                    

İyi okumalar...💫

Kuş sesleri, rüzgarın hışırtısı, arabayı yavaş kullan amca. Ne diyorum ben ya. Bu nasıl rüya görüntü yok ses var. Gözlerimi açınca görüntü de geldi.

Balkonda uyuyakalmışım.

Yavaşça ayağa kalkıp kollarımı hareket ettirdim. Ettirmeye çalıştım.

"Ah! En sevdiğim kürek kemiğim mi o çıtlayan? Of fena tutulmuş her yerim."

Söylene söylene içeri geçip kapıyı kapattım. Sıcacık bir duşun ardından saçlarımı kurutup mutfağa indim. Daha kimse yoktu ortalıkta. E tabi ben sabahın köründe uyandığım için normaldi. 

Güzel bir pazar için ilk adım şahane bir kahvaltı. Kolları sıvayıp dolaptan kahvaltılıkları çıkardım. Ardından iki yumurta kırıp ekmekleri kızarttım. İşte şahane bir kahvaltı. Ne gerek var öyle üç çeşit peynir beş çeşit zeytine.

Masaya oturunca kapının pervazına yaslanıp beni izleyen babamı fark ettim.

"Yanlış replik."

"Anlamadım?"

"Bu replik birbirlerini seven iki insana ait olmalı."

"Oğlumun ellerinden ilk defa bir şey yiyeceğim. Bakalım tadı nasıl olmuş."

Babamla beraber hazırladığım masada ne var ne yoksa silip süpürmüştük. 

"Ee nasıl? Geçer not aldım mı?"

"Üzgünüm ama biraz daha çalışmalısın oğlum. Baban kadar becerikli değilsin bu işte."

Mutfağa giren Bade Sultan babamla beni aynı masada görünce elindeki anahtarı yere düşürdü. Bu kadar mı imkansızdı bir baba oğulun aynı masada kahvaltı yapması? Bizim gibi baba oğullar için imkansızdı demek ki. Yani biz imkansızı mı başardık?

Evet, arkadaşlar sabah sabah beyin yakan sorulara hoşgeldiniz. Bakırköye gitmek için biri, Manisa sarı binaya gitmek için ikiyi, odaya gitmek için üçü tuşlayınız. Üç.

Odama çıkıp pijamalarımla tuvalimin karşısına oturdum. Altta Chopin - Spring Waltz çalıyordu. O piyanonun tuşlarına bastıkça bende tuvalime işliyordum notaları. Güzel bir uyum yakalamıştık. Sanki parmaklarımı hareket ettiren ben değildim. Ama işinin ehli gibi güzel noktalara değiniyordu keratalar.

Ortaya çıkan resmi yarıda bırakıp telefonumu elime aldım. Hissediyordum, eğer çizmeye devam edersem mahvedecektim resmi. Gruba girip mesaj attım.

Site Sakinleri

Ömer: Site sakinleri napıyorsunuz?

Aslı: Annem temizlik yaptırıyor kuzu. Bundan kurtulmanın bir taktiğini bilen var mı?

Hakan: Ben biliyorum.

Aslı: Neymiş?

Hakan: Ölü taklidi yap.

Aslı: Denedim ama üstüme su döktü.

Hakan: Ovv seninki bordo bereli olmuş ona yapacak bir şey yok. Kralı gelse seni kurtaramaz.

Ömer: Kralı değil de ben gelsem de mi olmaz? Kafede buluşalım mı diyecektim zaten.

Aslı: Ya Ömerom sen bitanesin. Hazırlanıyorum hemen.

Hakan: Bende okeyim.

Bora: Olur kardeşim bende evde yatmaktan sıkılmıştım.

Deniz: Koptum bile kankalar.

Galaksinin Yıldızları •Tamamlandı•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin