Αιχμάλωτη

771 49 2
                                    

  Κάποτε ο Χένρι πίστευα ότι με αγαπούσε, ότι θα τα έβαζε με όλους για να με κρατήσει ασφαλή. Δεν θα μάθω ποτέ  αν νοιάστηκε ποτέ του για μένα. Ηταν ένας ψεύτης, ένας δειλός, ένα τέρας.

   
    Τα πόδια μου λύγισαν, αντί να βρίσκεται ο Χένρι στο πάτωμα, βρέθηκα εγώ, αδύναμη, βιασμένη από τον αδερφό μου, μια χαμένη μάγισσα που σύντομα θα καιγόταν μπροστά στα μάτια του πλήθους.

<<σε μισώ >>

Κατάφερα να  βρω την δύναμη να μιλήσω. Εστρεψα το  πρόσωπό μου προς τον Χένρι.  Καμία τύψη, καμία θλίψη, μόνο ικανοποίηση . Εφτιαχνε το λευκό του πουκάμισο για να μην φαίνεται τελείως άγριος,  ήταν  ο βασιλιάς και δεν έπρεπε να έχει ούτε ψεγάδι πάνω του.

<<είπες κάτι? >>
ο τόνος του πιο ειρωνικός από ποτέ.  Το χάρηκε αυτό που μου έκανε, ένιωσε πάλι δυνατός, να κρατάει την εξουσία στα χέρια του.

<<βασιλιά μου... >>

Ενας από τους στρατιώτες του αδερφού μου είχε ανέβει τις σκάλες και πλέον ήταν  μάρτυρας του τι ο Χένρι είχε κάνει στο σώμα μου.

Τα μάτια του έπεσαν σε μένα, μια αιματοβαμμένη αβοήθητη μάγισσα που είχε νικηθεί με τον πιο σκληρό τρόπο. Με μια ατσούμπαλη κίνηση μάζεψα τα γυμνά μου πόδια και τα έκρυψα με το αιματοβαμμένη φόρεμα μου .

<< έγινε κάτι Κάβρεν; >>

   Ακούστηκε πιο ήρεμος, όμως αυτή η δίψα για αίμα παρέμενε ακόμα στα μάτια του. Ο στρατιώτης με δυσκολία πήρε τα μάτια του του από πάνω μου και σαν πιστό σκυλί στράφηκε στο τέρας αφεντικό του. Κούνησε το κεφάλι του για να γίνει και πάλι ένας σκληρός δολοφόνος.

<<οι νεκροί ιππότες... Είναι... Νεκροί. Εγιναν στάχτη >>

   Δεν πίστευε τα ίδια του λόγια θα νόμιζε πως τρελάθηκε. Ο Χένρι του έδωσε ενα στραβό χαμόγελο νικητή και έστρεψε τα μάτια του πάνω μου για να με κοιτάξει κι ο δολοφόνος του.

<<Να'ναι καλά η χρυσή μαγσσα. Με βοήθησε να λύσω την κατάρα >>

   Ακούγα το τρίξιμο που έκαναν τα δόντια μου την ώρα που μιλούσε. Τον φανταζόμουν να καίγεται και να ουρλιάζει και να εκλιπαρεί για συγχώρεση. Κάποια στιγμή θα πάρω την εκδίκηση μου,  ακόμα και νεκρή! Ο Χένρι θα πληρώσει όλα όσα μου έκανε.

The Queen Wattys2019BCWhere stories live. Discover now