Οχτώ ολοκληρωμένες εποχές πριν
Οι τελευταίες μου μέρες με τον Χένρι δεν ήταν και οι καλύτερες, ούτε θυμάμαι πολλά πράγματα. Ημουν άρρωστη με υψηλό πυρετό, σχεδόν ετοιμοθάνατη, και υπαίτιος ήταν ο αδερφός.
<<πότε θα γίνω καλά Χένρι? >>
Εκλαψα κι ας με έκαιγαν τα μάτια μου. Ο Χένρι έβρεξε την πετσέτα με νερό και την έβαλε πάλι στο μέτωπό μου.
<<πολύ σύντομα ομορφιά μου. Δεν είναι τίποτα, θα περάσει. >>
<<μου λες αλήθεια? Δεν θέλω να πεθάνω Χένρι>>
Ο Χένρι πήρε το μικρό κατακόκκινο πρόσωπό μου στα χέρια του
<<κοίτα με! Δεν θα πάθεις τίποτα, δεν θα σε αφήσω ποτέ μου. Εγώ θα σε προστατεύω πάντα. Είσαι η ψυχή μου. >>
Τώρα ...
Μετά από λίγες μέρες έπαψα να είμαι η ψυχή του, άφησε τις μάγισσες να με πάρουν παντρεύτηκε την αγάπη της ζωής του.
Είναι δύσκολο να ο περνάς το τελευταίο βράδυ της ζωής σου ολομόναχη, φυλακισμένη χωρίς να ξέρεις αν αγαπήθηκες ποτέ σου από κάποιον.
<<μη φοβάσαι, πριν ανατείλει ο ήλιος τα προβλήματά μας θα έχουν τελειώσει. Συγγνώμη που ο Χένρι είναι πατέρας σου, δεν ήθελα να συμβεί αυτό.>>
Εδωσα ένα μικρό χάδι στο μωρό, το χρειαζόταν μετά από όσα είχε περάσει.
Οι πόρτες άνοιξαν και δύο φρουροί που δεν γνώριζα μπήκαν μέσα περιμένοντάς με να σηκωθώ.
<< εντάξει πάμε >>
Τους άφησα να μου βάλουν τις κρύες σιδερένιες αλυσίδες και να με σύρουν σαν κάποια εγκληματία. Αυτό ήταν το δικό μου παλάτι και οι φρουροί του θα με σκότωναν με εντολή του αδερφού μου .
Θα ήμουν δυνατή, κανένα δάκρυ, καμία αυτολύπηση. Θα δεχόμουν την τιμωρία του Χένρι όπως την δέχτηκαν οι αδερφές μου ,με θάρρος.
Ο λόγος που έβαλε να με εκτελέσουν το ξημέρωμα ήταν για να μη με δει κανείς, να εξαφανιστώ χωρίς να καταλάβει κανείς τίποτα και η ζωή όλων να συνεχιστεί κανονικά. Ενα λιγότερο πρόβλημα για τον Χένρι και τον κακό βασιλιά.
Δεν θα με έκαιγαν, θα μου έκοβαν το κεφάλι, το προτιμώ, ταιριάζει σε ένα βασιλικό μέλος.
YOU ARE READING
The Queen Wattys2019BC
Historical FictionΠροδόθηκα, βασανίστηκα, φυλακίστηκα, βιάστηκα... Είναι η ώρα να πάρω την εκδίκηση μου από τον αδερφό μου και να γίνω η βασίλισσα του νότου.