Πρώτη φορά έβλεπα τους νότιους να χαίρονται και να γιορτάζουν με τόσο εύθυμο τρόπο. Τι κι αν ο ουρανός ήταν μαύρος ,τίποτα δεν τους εμπόδισε να γιορτάσουν τον ερχομό του πρίγκιπα Γκάροχ.
<<Κοίτα Γκάροχ... Γιορτάζουν για σένα. Σε αγαπάνε >>
Τα μάτια του Γκάροχ καρφωμένα πάνω μου, εμένα με είχε συνηθίσει όμως οτιδήποτε άλλο του φαινόταν πεειρφγο και συγχιζόταν.
Εκλεισα το παράθυρο και οι φωνές χάθηκαν. Ηταν ώρα να βάλω το μωρό μου για ύπνο.
Ο Χένρι μπήκε στο δωμάτιο, σχεδόν γαλήνιος, το είχε αυτό όταν ερχόταν να δει τον γιο μας.
<< γεια σου >> του ψιθύρισε. Ο Γκάροχ τον αναγνώρισε γιατί δεν υπήρχε σύγχυση στο προσωπάκι του.
<<γιατί σηκώθηκες από το κρεβάτι εσύ; δεν έχεις αναρρώσει >> του έδωσα το μωρό με προσοχή φροντίζοντας να τον κρατήσει ο Χένρι σωστά από το κεφαλάκι του.
<< δεν είμαι άρρωστη >>
<<δεν είπα ότι είσαι άρρωστη. Είπα πως μόλις έβγαλες ένα μωρό από το σώμα σου και χρειάζεσαι ανάρρωση. >>. Αν και θυμωμένος η φωνή του ήταν ένας ψίθυρος, δεν ήθελε να τρομάξει το μωρό μας.
<<Δεν πονάω άρα είμαι καλά. Οι μάγισσες αναρρωνουμε γρήγορα >>. Κοίταξα το στρογγυλό πρόσωπακι του Γκάροχ, θα ορκιζόμουν πως έβλεπα μια μινιατούρα του Χένρι, ήταν ολόιδιος ο αδερφός μου, με καταμαυρα πλούσια μαλλιά από την στιγμή που γεννήθηκε και μεγάλα μπλε μάτια.
<<Είναι πανέμορφος >> είπα χαμηλόφωνα χωρίς να πάρω το βλέμμα μου από το μικροσκοπικό αθώο μου μωρό.
<<Κλώντια...; >> σήκωσα το κεφάλι μου περιμένοντας τον Χένρι να με ρωτήσει, δεν μου άρεσε αυτός ο δισταγμός του.
<<θες να μου πεις κάτι; πρέπει να ταΐσω και τον Γκάροχ>>
<<Για τον γκάροχ θέλω να σου μιλήσω. Οταν... Οταν γεννούσες... Τι εννοούσες; είπες ότι οι θεοί θα με τιμωρούσαν. >>
Του έδωσα ένα μεγάλο χαμόγελο για να μην προδωθω και κατέβασα τα μάτια μου στο μωρό.
<<Απλά ήμουν σε σύγχιση εξαιτίας του πόνου. Προσπάθησε να καταλάβεις μια γυναίκα Χένρι! >>
<<αυτό είναι ή >> τον διέκοψα αμέσως καρφώνοντας άγρια τα μάτια μου πάνω του.
YOU ARE READING
The Queen Wattys2019BC
Historical FictionΠροδόθηκα, βασανίστηκα, φυλακίστηκα, βιάστηκα... Είναι η ώρα να πάρω την εκδίκηση μου από τον αδερφό μου και να γίνω η βασίλισσα του νότου.