Με εκνεύριζε να ακουμπούν την κοιλιά μου και αυτό η Κέιτλιν έπρεπε να το καταλάβει. Εγκυος ήμουν οχι κάποιο θαύμα.
<<Μπορείς να καταλάβεις τι είναι; μάγισσα είσαι >>
Κοίταξα την φουσκωμένη κοιλιά μου, δεν μπορούσα να ξεχωρίσω αν ήταν αγόρι ή κορίτσι. Μισό φυσικά και δεν μπορούσα από την στιγμή που δεν είχα απολύτως καμία μαγική δύναμη σε αυτό το κάστρο.
<< ό,τι κι αν είναι θα κυβερνήσει τον νότο. Μην σε απασχολεί κάτι άλλο Κέιτλιν >>
Χάιδεψα την κοιλιά μου, είχα συνηθίσει να έχω ένα μωρό στη κοιλιά μου. Ηταν ωραίο να είμαι εγώ η μητέρα του, αυτή που το προστάτευε από όλους. Αν δεν ήταν του Χένρι θα μπορούσα μέχρι και να το αγαπήσω.
<<θα μου φέρεις το στέμμα έτσι μωρό μου; θα κατακτήσεις όλον τον νότο για την μητέρα σου >>
Η Κέιτλιν παρέμενε φοβισμένη από τα λόγια μου. Με είχε καταλάβει, δεν έμενα εδώ γιατί ήμουν αιχμάλωτη, έμενα γιατί ήμουν κοντά στον θρόνο. Πάντως όποιος κι αν έβγαινε νικητής η Κέιτλιν θα ζούσε, εγώ θα την κρατούσα ζωντανή τουλάχιστον, ο Χένρι δεν ξέρω.
<<Σταμάτα να τα λέτε αυτά τα πράγματα λαίδη μου! Αν σας ακούσει ο βασιλιάς... >>
<<Ο βασιλιάς σου ξέρει ήδη τις προθέσεις μου. Τι μπορεί να μου κάνει; κουβαλάω το αίμα του, μέχρι να γεννήσω δεν θα τολμήσει ούτε τρίχα μου να πειράξει >>
Είχα τουλάχιστον την ηρεμία της ζωής, δεν θα με σκότωνε ούτως ή άλλως, όπως δεν θα τον σκότωνα ούτε κι εγώ. Ζούσα στο κάστρο του νότου, περιτριγυρισμένη από εχθρούς που κοιτούσαν καχύποπτα την κοιλιά μου και αποκαλούσαν το μωρό μου μπάσταρδο. Δεν θα ήταν μπάσταρδο αν ο αδερφός μου δεν με βίαζε !
Είχα έναν πώς να τον πω... Συνεργάτη; ο κάρβεν ήταν ενοχλητικός τύπος αλλά κατάφερε να μου γίνει κάπως συμπαθητικός. Κράτησε το μυστικό μου από τον βασιλιά του αν και όπως λέει το έκανε πιο πολύ για το καλό του Χένρι.
<< Τα λέμε πόνος του νότου >>.
Ο Κάρβιν έκοψε ένα από τα λευκά Λουλούδια και μου το πρόσφερε.
<< η θεά Αμάρις έκοψε τα κεφάλια όλων της των παιδιών για να σώσει τις μάγισσες... Είναι για να μάς υπενθυμίζουν πάντα το πόσο πόνο και θάνατο φέρνει η ύπαρξή σας >>
YOU ARE READING
The Queen Wattys2019BC
Historical FictionΠροδόθηκα, βασανίστηκα, φυλακίστηκα, βιάστηκα... Είναι η ώρα να πάρω την εκδίκηση μου από τον αδερφό μου και να γίνω η βασίλισσα του νότου.