Η επιστροφή

510 47 0
                                    

Βασίλειο του νότου

Οι μαύρες πέτρες με έκαναν κάθε μέρα και πιο αδύναμη. Απρροφούσαν όλη  μου την ενέργεια,  όχι πως είχα και πολύ από την ημέρα που κλείστηκα εδώ μέσα. Οι μέρες περνούσαν η μια μέρα την άλλη σαν να ήταν αιώνες ολόκληροι. Είχα βέβαια όλον τον χρόνο στην διάθεση μου να σχεδιάσω από την αρχή την εκδίκησή μου , έπρεπε πρώτα να μιλήσω στην Ζέντα. Θα ανησυχεί για μένα, θα με ψάχνει. Μπορεί να υποψιάζεται ήδη πως με κρατάει ο αδερφός μου. Σύντομα η κόλαση μου θα τελείωνε.

Εκείνο το πρωί ήταν η πρώτη φορά που η υπηρέτρια με πλησίασε, ακόμα φοβόταν βέβαια, τα πόδια της με το ζόρι σέρνονταν δίπλα μου. Στην κατάσταση που βρισκόμουν δεν μπορούσα ούτε μυρμήγκι να πειράξω.

<<είσαι.... Είσαι... Καλά; >>

  Καλύτερα από αυτήν που φοβόταν ακόμα και να μιλήσει ήμουν.

<< θέλω να μιλήσω στον βασιλιά. Οι πέτρες με σκοτώνουν... Χρειάζομαι ενέργεια...>>

   Θα πρέπει να ακουγόμουν πολύ χάλια, δεν εξηγείται αλλιώς, η υπηρέτρια άγγιξε το παγωμένο μέτωπό μου με την παλάμη της.

<<ο βασιλιάς βρίσκεται σε εκστρατεία. >>

<<στείλτε του γράμμα ! Πρέπει με βγάλει από αυτό το δωμάτιο. >>

   Δεν μπορούσα να το κρατήσω άλλο, ο εμετός ανέβηκε στο λαιμό μου και μετά κατευθείαν στο πάτωμα .

Υπήρχαν φορές που δεν μπορούσα να σηκωθώ ή ακόμα κι αν σηκωνόμουν θα ζαλιζόμουν . Υπήρχαν δύο επιλογές ή να πεθάνω εδώ μέσα ή να πω την αλήθεια στον Χένρι για το ποια ήμουν και μα με σκοτώσει χωρίς δεύτερη σκέψη.

     Μερικές μέρες αργότερα η υπηρέτρια ήρθε πάλι, αυτή τη φορά με άλλους δύο φρουρούς από πίσω της.  Εκανα αμέσως πίσω.

<<μη φοβάσαι, δεν θα σου κάνουν κακό. Ο βασιλιάς διέταξε να μεταφερθείς στο παλάτι μέχρι να αναρρώσεις. >>

<<μέχρι να αναρρώσω? Με κοροϊδεύετε εδώ πέρα? >>

  Εκλεισα τα μάτια μου και ξεφύσιξα από αγανάκτηση. Τα βάσανά μου από τον Χένρι δεν είχαν τελειωμό, κάποια στιγμή όμως ο τροχός θα γυρίσει.

   Η υπηρέτρια μου έδωσε να φορέσβ μια κατάμαυρη και μακριά κάπα ώστε να μην με δει κανείς καθώς θα διασχίζαμε το προαύλιο. Το βασίλειο ανήκε σε μένα, κι όμως, μου φέρονται σαν αιχμάλωτη, κρύβομαι πάλι όπως όταν ήμουν με τον Χένρι.

The Queen Wattys2019BCOnde histórias criam vida. Descubra agora