θα φέρεις στον κόσμο τον γιο μου

641 39 0
                                    

 
Εβαλα άλλη μια ρωγα σταφυλιού στο στόμα μου, ήταν πολύ ζουμερα και το μωρό πιο αυτά ήθελε να τρώει.

<<καλημέρα βασιλιά μου... Κλωντια >>

  Ο κάρβεν έκανε μια μικρή υπόκλιση και έκατσε στο τραπέζι μας. 

<<Καλημέρα. Δεν θα έπρεπε να βρίσκεσαι με τον στρατό αυτή τη στιγμή και να εκπαιδεύεις τους νέους; >> ο Χένρι φαινόταν αρκετά σοβαρός.

<< Εχουν και ο στρατιώτες δικαίωμα στην ξεκούραση βασιλιά μου. Εσύ όλη μέρα ξεκουράζεσαι >>

  Ο Χένρι του πέταξε το άδειο ποτήρι εκνευρισμένος από το σχόλιο του Κάρβεν.

<< Βασιλιάς είμαι ό,τι θέλω κάνω >>

<<Πόσο... Ευγενές! >> πρόσθεσα ειρωνικά. Ο Κάρβεν γέλασε όχι όμως και ο Χένρι.

<< Στους μύθους οι βασιλιάδες σκοτώνουν δράκους, ξεπερνούν τα όρια τους, θυσιάζουν την Ζωή  τους, πολεμάνε μέχρι τον θάνατο, έχουν και κάποια ηθικό. Εσύ τι απ'όλα αυτά κάνεις  άρχοντά μου;>>
Ρητορική ήταν η ερώτηση, ο Χένρι απλώς καθόταν στον θρόνο και απολάμβανε την εξουσία του, τουλάχιστον ο πατέρας μας έκανε σπουδαίες μάχες.

<< Κλωντια παιδί μου βρίσκεσαι στον νότο, οι χωριάτες εδώ δεν έχουν ιδέα τι σημαίνει να είναι κάποιος ευγενής βασιλιάς. Μου φόρτωσαν τον νότο και τώρα αναγκάζομαι να τον διοικώ, δεν θα αλλάξω και το ποιος είμαι για έναν τίτλο που δεν ζήτησα να αποκτήσω, εγώ τον βορρά ήθελα. >>

<<και γιατί δεν τον πήρες; ήταν ο κακός μπαμπάς θυμωμένος επειδή του εναντιώθηκες;>>

<<ήταν κι αυτός ένας λόγος >> είπε στον εαυτό του Ο Κάρβεν. Ο Χένρι κατέβασε το κεφάλι θέλοντας η συζήτηση να σταματήσει.

<< Καινούργιο είναι αυτό; >> ο Κάρβεν έσκυψε προς το μέρος μου και έπιασε όλο θαυμασμό το μενταγιόν μου.

<<πού βρήκες το κλειδί της θάλλασας; >> Με ρώτησε κοιτώντας καλά το μενταγιόν και γελώντας επειδή δεν το πίστευε.

    Εριξα αντανακλαστικά μια ματιά στον χέρι, ευτυχώς ο Κάρβεν ήταν απασχολημένος να θαυμάζει το μενταγιόν μου.

<<το βρήκε τριγύρω. >> δεν είχα πρόθεση να χάσω τον μοναδικό υποστηρικτή μου με το να του πω τι έκαναν τα δύο αδέρφια Μόργκαν κάθε φορά που βρίσκονταν μόνοι τους. Η αιμομιξία είμαι σίγουρη πως ακόμα και στον νότο είναι ντροπή, αισχος, λόγος για να σε σκοτώσουν οι χωριάτες που τόσο πολύ σιχαίνεται ο Χένρι. Το τι κάνουμε εγώ και ο δεν το ο Κάρβεν δεν έπρεπε να το μάθει ποτέ, ούτε και κανένας άλλος.

The Queen Wattys2019BCWhere stories live. Discover now