το δείπνο

520 48 0
                                    

Μου έκανε δώρο φόρεμα, για ακόμη μια φορά προβλέψιμος.  Μου έκανε δώρο πάντα φόρεμα όταν έπαιρνε τον μισθό του και μετά πήρε φόρεμα στην πόρνη του για να την εντυπωσιάσει, οπότε δεν περίμενα κάτι  λιγότερο από τον Χένρι . Μόνο που αυτή τη φορά το φόρεμα δεν ήταν  ένα από τα φθηνά φορέματα του χωριού Σλοτζ,  ήταν ένα φόρεμα φτιαγμένο για μια πριγκίπισσα. Λευκό, μακρύ, κολλούσε στο σώμα μου χωρίς όμως να ασφυκτιώ.

Οι ακόλουθοί μου μού έκαναν νόημα με το Κεφάλι  τους να μπω μέσα . Δείπνο στην κρεβατοκάμαρα του βασιλιά. Αν τολμούσε να με αγγίξει άλλη μια φορά θα τον σκότωνα χωρίς να διστάσω στιγμή.

    Η πόρτα του δωματίου άνοιξε. Ο Χένρι στεκόταν στο παράθυρο να κοιτάει των σκοτεινή αυλή. Αυτός δεν ήταν ντυμένος με τα καλά του, πόσο αγενής! Οι πόρτες πίσω μου έκλεισαν με δύναμη και εγώ έμεινα μόνη μου στο δωμάτιο με έναν άντρα που κάποτε λάτρευα όσο τίποτε άλλο. Κάποτε ήταν ο προστάτης μου, τώρα έγινε ο χειρότερος εχθρός μου.

  Γύρισε προς το μέρος μου με μια ηρεμία στο βλέμμα του και ένα χαμόγελο που δεν έμοιαζε πολύ στον βιαστή μου,  αλλά ούτε και στον αδερφό μου.

<<Εκθαμβωτική! >>

Αναφώνησε γεμάτος ευγένεια χωρίς να χάσει το χαμόγελό του. Ημουν εκθαμβωτική, το είχαμε στην οικογένεια. Αν ήθελε να το  παίξουμε ευγενικοί θα το έπαιζα κι εγώ.

<<Βασιλιά μου, πόσο ωραίο είναι να σας έχουμε πίσω. Μας λείψατε >>

   Σήκωσε το  ένα το φρύδι και λίγο μετά άφησε ένα  γέλιο νσ βγει από το λαρύγγι του που έδειχνε ότι το διασκέδαζε.

<<Δεν θα υποκλιθείς στον βασιλιά σου? >>

  Ούτε νεκρή! Εγώ σε τέρατα προδότες δεν υπό κλήθηκα ποτέ κι ούτε πρόκεται.

    Αποφασίσαμε και οι δύο πως ήταν καιρός να αφήσουμε την απόσταση και να πλησιάσουμε ο ένας τον άλλον . Βρισκόταν μπροστά μου σαν γίγαντας, κι εγώ που νόμιζα πως τον έβλεπα έτσι γιατί ήμουν παιδί τότε. Τώρα είναι ακόμα πιο μεγαλόσωμος και τρομαχτικός.

<<Με συγχωρείς που δεν κατάφερα να σου μιλήσω νωρίτερα, ήμουν σε πόλεμο. Ελπίζω να είσαι καλά στην υγεία σου >>

  Κατέβασε κι άλλο το κεφάλι του για να δει αν είμαι καλά . Πόσο ειρωνικό!  Αυτό το θέατρο ήταν το χειρότερο είδος!

The Queen Wattys2019BCWhere stories live. Discover now