χαστούκι

754 40 0
                                    

   
     Μμμμ τόσο ζεστό...μμμμ με γαργαλούσε λίγο. Τι γινόταν;

Ανοιξα τα μάτια μου τρομαγμένη και βρέθηκα με τα χείλη του Χένρι πάνω στα δικά μου. Δεν μπορούσα να πάρω ανάσα εξαιτίας του ηλίθιου. Εβαλα όση δύναμη κατάφερα να βρω και τον έσπρωξα όσο μπορούσα από το  στήθος.

<<τι κάνεις; >>

Πήρα μια βαθιά ανάσα. Ο Χένρι αντί να μιλήσει μου έδωσε ένα στραβό χαμόγελο και ετοιμάστηκε να πέσει πάλι στα χείλη μου . Σίγουρα δεν ήταν ένα φιλί για καληνύχτα.

    Πήγε να με φιλήσει αλλά την τελευταία στιγμή η παλάμη μου βρέθηκε στο μάγουλο του κάνοντας Εναν  δυνατό θόρυβο. Δεν ήταν κάτι που  περίμενε.

<<τι ήταν αυτό; >>

Χάιδεψε το τριχωτό μάγουλό του κοιτώντας με καθώς ήμουν φυλακισμένη από κάτω του.

<<χαστούκι. >>

Του το χρωστούσα από πριν,  τόσα είπε για την αδερφή του, το χαστούκι ήταν το λιγότερο.

<<έρχεσαι τα βράδια  στο κρεβάτι μου, με αγγίζεις. Ισως θα έπρεπε να σου χώσω ένα σπαθί στο στήθος να ηρεμήσουμε όλοι μας από την παρουσία σου >>

<<σσσςςς>> έβαλε το δάχτυλό του πάνω στα χείλη μου.

<<μην ακούσει το μωρό μας τέτοια λόγια από την μητέρα του . Δεν σου έλειψα κλώντια; >>

  Ωραίο αστείο. Προσπάθησα να σκεφτώ κάτι που θα μπορούσε να μου λείψει από τον Χένρι, δεμ βρήκα κάτι. Μόνο χαρούμενη με έκανε η απουσία του.

<<ηλίθιε! >>

   Δάγκωσε απαλά το κάτω μου χείλος, ήταν τρυφερός αυτή τη φορά, όχι άγριος όπως στη σπηλιά, η ανάσα του ηταν ήρεμη, σε αντίθεση με την δικιά μου.

<<Εμένα μου έλειψες... Δεν ξέρεις πόσο αντιστάθηκα στην επιθυμία να  έρθω ...απόψε έγινε. Δεν μπόρεσα να αντισταθώ απόψε κλώντια. >>

    Το μυαλό μου είχε σταματήσει, το μόνο που υπήρχε ήταν τα χείλη σου πάνω στα δικά μου. Θα το μετάνιωνα αυτά αλλά το έκανα, του ανταπέδωσα το φιλί. Η επομένη κίνησή του ήταν  και αυτή τρυφερή, τύλιξε τα δάχτυλά του στο λαιμό μου χαϊδεύοντας τον με τον αντίχειρά του. Δεν ήξερα πως είχε ακόμα αυτό το απαλό χάδι.

The Queen Wattys2019BCWhere stories live. Discover now