Πέταξα κάτω την ασημένια κανάτα με το νερό. Εβγαινε νικητής κάθε φορά! Με ποδοπατούσε κάθε φορά! Με βίασε έβαλε το παιδί του μέσα μου και τώρα με άγγιζε δίχως να μπορώ να του φέρω αντίρρηση. Εγώ ήμουν η βασίλισσα, αυτός ήταν ένα τίποτα, πώς μπορεί να με κάνει να χάσω την αυτοκυριαρχία μου;Ηθελε να με τιμωρήσει για ακόμη μια φορά, ο λόγος ήταν επειδή άφησα τον κάρβεν να αγγίξει την κοιλιά μου τον πολύτιμο γιο του. Το θεωρούσε παιχνίδι ,εγώ να χάνω το μυαλό μου μόλις με φιλούσε και μετά να με μισώ, του άρεσε να νιώθει πως έχει τον απόλυτο έλεγχο, να με κάνει δική του με μια του εντολή. Οχι! Οχι! Κανένας δεν διατάζει την πριγκίπισσα Λάρα!
Αφού ήταν ένα παιχνίδι, θα έπαιζα με τους δικούς του όρους, όμως οι κινήσεις μου θα ήταν απρόβλεπτες και αιφνιδιαστικές, δεν θα τον άφηνα να με νικήσει ξανά.
Εφυγα από το δωμάτιό μου προκειμένου να αιφνιδιάσω τον βασιλιά μου.
Οι φρουροί που τον φυλούσαν κοιταχτηκαν μεταξύ τους χωρίς να ξέρουν τι να να κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις.
<<Αφήστε με να περάσω. Δεν θέλετε να με δείτε θυμωμένη >>
Οι απειλές μου στο παλάτι έπιαναν τόπο τελικά, το διαισθάνονται και οι υπήκοοι μου ότι ήμουν η πραγματική τους βασίλισσα .
Με άφησαν να περάσω και να μπω μέσα, όπου ο βασιλιάς έκανε ένα μπάνιο μετά το κουραστικό κυνηγό, όχι πως έκανε κάτι άλλο πέρα του να κοιτάει εμένα και τον κάρβεν δηλαδή αλλά τέλος πάντων.
Ηταν σκοτεινά, ούτε πολύ ζεστά ούτε πολύ κρύα, το τέλειο λουτρό για τον βασιλιά.
<<Τι κάνεις εσύ εδώ; >> ήταν η σειρά μου να τον αιφνιδιάσω κι αν κρίνω από την αντίδρασή του τα κατάφερα μια χαρά. Το βαμβακερό κάλυμα που κρατούσε παραλίγο να του πέσει από τα χέρια μόλις με είδε, όχι πως είχε και πολύ σημασία ,έτσι κι αλλιώς ολογμνος ήταν.
Δεν είπα κάτι, στεκόμουν μπροστά του με ένα στραβό χαμόγελο, δεν θα του έδινα την χαρά να πιστέψει πως είχε το πάνω χέρι αυτή τη φορά.
Χωρίς να πάρω τα μάτια μου από το πρόσωπό του έλυνα τα λεπτά κορδονάκια που κρατούσαν κλειστό το νυχτικό μου. Οταν τα έλυσα το επάνω μέρος του νυχτικού άνοιξε αρκετά ώστε να φαίνεται ένα μέρος του στήθους μου.
YOU ARE READING
The Queen Wattys2019BC
Historical FictionΠροδόθηκα, βασανίστηκα, φυλακίστηκα, βιάστηκα... Είναι η ώρα να πάρω την εκδίκηση μου από τον αδερφό μου και να γίνω η βασίλισσα του νότου.