Οχτώ ολοκληρωμένες εποχές πριν
Ηταν ο ιππότης μου, πατέρας, μητέρα, αδερφός, τα πάντα. Εγινε μεταλλουργός για να έχουμε φαγητό και για να μην καταλάβει κανείς ότι είμαστε τα παιδιά του σκληρού βασιλιά Θώνταν.
<<Χένρι, πότε θα γίνω πριγκίπισσα ;>>
Κάθε μέρα ο Χένρι μου έλεγε πως εγώ ήμουν μια πριγκίπισσα του νότου και του βορρά και πως μαζί θα βασιλεύσουμε. Τον πίστευα, κάθε λέξη που έλεγε ήταν μαγική υπόσχεση για μένα.
Επεσε στα γόνατα για να έρθει στο ύψος μου. Τα μπλε του μάτια φωτεινά, με έκαναν να αισθάνομαι ασφαλής.
<< θα μας ειδοποιήσει η μητέρα για αυτό Λάρα. Εμείς το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να παίξουμε κρυφτό. Κάποια μέρα ο κακός βασιλιάς θα εξαφανιστεί... Και τότε θα κυβερνήσουμε τον βορρά και τον νότο.>>
<<δεν θα κρυβόμαστε όταν γίνω ο πριγκίπισσα; >>
Ο Χένρι χαμογέλασε με την ηλίθια ερώτησή μου.
<<όχι καρδιά μου... Θα είμαστε οι δυνατότεροι όλων. Λίγη υπομονή ακόμα. Η μητέρα θα μας βοηθήσει πολύ σύντομα. Θα εξαφανίσει τον κακό βασιλιά και εμείς θα πάμε σπίτι μας >>
Με φίλησε στο μέτωπο και όπως πάντα τσίμπησε το μάγουλό μου. Κρύφτηκα στην μεγάλη του αγκαλιά. Οταν έκανε κρύο αυτή η αγκαλιά με ζέστανε πάντα, όταν δεν είχαμε σπίτι με προστάτευε από την βροχή, με ζέστανε, δούλευε για να έχω εγώ να φάω.
Τώρα... Βασίλειο του νότου
<<τι έγινε Χένρι ;γιατί με πρόδωσες ;>>
Γιατί με έκλεισε σε αυτόν τον πύργο, ούτε το πιο παχύδερμο ζώο δεν θα άντεχε το κρύο που έχει εδώ πάνω. Οι τοίχοι μαύροι από την βρωμιά και την μαύρη πέτρα, ολόκληρο το βασίλειο του νότου ηαν φτιαγμένο από μαύρη πέτρα αρχαίων θεών. Ο Χένρι μου είχε πει όλους τους μύθους για αυτό το βασίλειο, έτσι κατάφερνε να με ηρεμήσει από τους εφιάλτες που έβλεπα. Τώρα δεν είχα τον Χένρι ,έμενα μόνη κάθε βράδυ με τους εφιάλτες μου.
Ο Χένρι είχε αλλάξει, έγινε σκληρός, ερωτεύτηκε την πόρνη και αυτή τον έπεισε να με προδώσει και μετά από τόσο καιρό βγαίνει πάλι νικητής.
Το παράθυρο ηταν εκεί για να κάνει το κρύο ακόμα πιο ανυπόφορο, το φεγγάρι θα μπορούσε να μου δώσει ενέργεια, αλλά με τόση μαύρη πέτρα δεν θα κατάφερνα παρά μόνο να λιποθυμήσω.
Η πρώτη νύχτα ήταν δύσκολη, το σώμα μου πονούσε και κρύωνε, δεν μου άρεσε και πολύ αυτή η βρωμιά. Το ήταν μια σκέτη κόλαση, προτίμησα να κοιμηθώ στο πάτωμα. Εκλεινα τα μάτια μου για λίγο και μετά τα άνοιγα πάλι, ήθελα να ουρλιάξω, να πάρω πάλι ις δυνάμεις μου και να καταστρέψω τον Χένρι, να τον βλέπω να βασανίζεται όπως βασανίζομαι κι εγώ.
Το πρωί ήταν το ίδιο κρύο με το βράδυ, μόνο που είχα λίγες ακτίνες ηλίου να ζεσταίνουν το πρόσωπό μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί τόσος χαμός για τον νότο. Ο Χένρι θα μπορούσε να διαλέξει κάτι καλύτερο από αυτό.
Μια παροχή που δεν την είχα ποτέ ήταν η υπηρέτρια που μου διέθεσε ο καλόκαρδος βασιλιάς Χένρι, μου έφερε ακόμα και ξύλα, αλλά φοβόταν να με κοιτάξει . Ηταν άλλη μια ηλίθια χωριάτισσα που φοβόταν τις μάγισσες. Εφερνε τα ξύλα και το πιάτο φαϊ και έφευγε αμέσως. Αμφιβάλλω αν υπήρχε ποτέ φύλακας έξω από το πύργο, μόνο ο υποτακτικός και η υπηρέτρια γνώριζαν για την αιχμαλωσία μου. Με λίγα λόγια οι κακουχίες του πύργου δεν ήταν η τιμωρία μου, ήταν λίγη τροφή ακόμα για να μεγαλώσει κι άλλο το μίσος μου για τον Χένρι.
Οχτώ ολοκληρωμένες εποχές πριν
Είχαμε μόνο ένα κρεβάτι στο σπίτι δίπλα στη λίμνη. Πάντα ένα κρεβάτι μοιραζόμασταν, από τότε που ήμουν μωρό.
<< Κρυώνεις;>>
Ο Χένρι φίλησε τα βρεγμένα μου μαλλιά και με έκλεισε ακόμα πιο πολύ στην αγκαλιά του.
<<λίγο...>>
Παραδέχτηκα χωρίς να θέλω να φαίνομαι οτι πέθαινα από το κρύο.
<<θες να ανάψω τη φωτιά; >>
Με ρώτησε με τον πιο απαλό και τρυφερό τόνο του.
<<δεν έχουμε ξύλα Χένρι. Δεν θέλω να αρρωστήσεις πάλι κόβοντας ξύλα στο χιόνι >>
<<δεν θα αρρωστήσω αυτή τη φορά Λάρα. >>
Πήγε να σηκωθεί αλλά με το μικρό παιδικό χεράκι μου τον κράτησα δίπλα μου.
<<μη φύγεις... Θα έρθουν πάλι τα κακά όνειρα >>
Ο Χένρι κατάλαβε πως ήταν μια δικαιολογία για να μην τον αφήσω να φύγει. Δεν θα μπορούσα να κοιμηθώ χωρίς αυτόν δίπλα μου δεν θα υπήρχαν εφιάλτες.Ξάπλωσε πάλι και με τύλιξε σφιχτά προσφέροντας μου την ζεστασιά του.
<<πρέπει να γίνεις ολοκληρωμένη μάγισσα Καρδιά μου, θα έχουμε τουλάχιστον φωτιά >>
<<πότε θα γίνει αυτό; >>
Ο Χένρι με σκέπασε με τις κουβέρτες του καλύτερα.
<< Σε τρεις τέσσερις ολοκληρωμένες εποχές. >>
Αναστέναξε μαζί μου.
<< Τουλάχιστον έχω την αγκαλιά σου >>
Του είπα και έκλεισα τα μάτια μου.
YOU ARE READING
The Queen Wattys2019BC
Historical FictionΠροδόθηκα, βασανίστηκα, φυλακίστηκα, βιάστηκα... Είναι η ώρα να πάρω την εκδίκηση μου από τον αδερφό μου και να γίνω η βασίλισσα του νότου.