Σοβαρά κοιμήθηκε όλο το βράδυ στο πάτωμα γιατί νόμιζε πως γκρίνιαζα; είναι περίεργος, ελπίζω ο Γκάροχ να μην του μοιάσει στη συμπεριφορά του. Αφού ήθελε να κοιμηθεί στο πάτωμα ας, κοιμόταν, δεν θα τον ξυπνούσα εγώ σήμερα.
Η πόρτα άνοιξε και μέσα μπήκε η μητέρα μου, σε αυτό το παλάτι υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι που πρέπει να μάθουν να χτυπάνε, ειδικά το πρωί .
<<Καλημέρα παιδί μου >>
Παιδί μου μπροστά στόν Χένρι! Ωραία ας με έλεγε και Λάρα τώρα!
Τα μάτια της πήγαν στο άλλο της παιδί αυτό που κοιμόταν στο πάτωμα ημίγυμνο χωρίς καν πάπλωμα, μόνο με ένα μαξιλάρι από κάτω του, της φάνηκε αρκετά περίεργο ένας βασιλιάς να κοιμάται στο κρύο πάτωμα έτσι ;
Αλλαξα θέση στον Γκάροχ και τον έβαλα στην Αλλη μου θηλή για να συνεχίσει το θηλασμό.
<<Τι κάνει ένας βασιλιάς στο πάτωμα; >>προσπαθούσε σκληρά να κρατήσει τα λογικά της δεν μπορώ να πω.
<< Ζεσταινόταν>> απάντησα χωρίς να με πολυνοιαζει.
<<Εξω χιονίζει... >> με τπ δάχτυλό της μου έδειξε το παράθυρο, απέξω ένα κατάλευκο τοπίο.
<<Μμμμ θα φταίει η ηλικία υποθέτω . Εσύ τι κάνεις πρωί πρωί στο δωμάτιό μου; >>
<<δικό μου είναι το δωμάτιο >> άκουσα τον μισοκοιμισμένο Χένρι να με διορθώνει αμέσως.
<<Καλημέρα μητέρα >>
<<καλημέρα γιε που συνεχίζεις να με απογοητεύεις. Ξέρεις πολλούς βασιλιάδες που κοιμούνται στο πάτωμα; >>
<<δεν έχεις εσύ την γκρίνια της κάθε βράδυ >> κρατήθηκα μη μιλήσω και τσακωθούμε.
Σηκώθηκε με δυσκολία κρατώντας τη μέση του, ήταν σαν να είχε "σπάσει ", μάζευε τα κομμάτια του καθώς με τπ ζόρι σηκωνόταν από το πάτωμα.
<< υπάρχουν τρία... Ας τα πούμε παιδιά που ζητάνε την κλώντια και το ένα από αυτά δεν σταματάει να κλαίει . Είπα να σε ενημερώσω. Και τώρα φεύγω γιατί το θέαμα μου προκαλεί κάτι σαν αηδία >>
Μας γύρισε την πλάτη.
<<Πες στην κέιτλιν να τα φέρει εδώ >> δεν μπορούσα να σταματήσω τον θηλασμό, ο Γκάροχ φαινόταν ακόμα να πεινάει πολύ.
YOU ARE READING
The Queen Wattys2019BC
Historical FictionΠροδόθηκα, βασανίστηκα, φυλακίστηκα, βιάστηκα... Είναι η ώρα να πάρω την εκδίκηση μου από τον αδερφό μου και να γίνω η βασίλισσα του νότου.