<< Ο Χένρι είναι έξαλλος μαζί σου >>.
Δεν είχα όρεξη να ασχοληθώ με την μητέρα μου, προτεραιότητα ήταν το μπάνιο των παιδιών . Η Κέιτλιν ετοίμαζε ήδη το νερό τους.
<<Εγώ είμαι έξαλλη μαζί του. Είναι τρελός >>
<<Το ξέρω. Ολοι στην οικογένεια είμαστε λίγο πολύ>>
Στράφηκα στα δύο μικρά κοριτσάκια . Κοιτούσαν το δωμάτιό μου λίγο έκπληκτες, δεν είχαν ξαναδεί πλούτη στη ζωή τους. Η μικρούλα είχε τυλίξει τα μικρά χεράκια της γύρω μου και κρατιόταν από μένα χωρίς να θέλει να με αφήσει, ούτε εγώ ήθελα να τις αφήσω.
<<Ποιά θέλει να μπει πρώτη στο νερό ;>>.
Η Κέιτλιν πήρε την πιο κοντή δεν μιλούσαν, ήταν ακόμα φοβισμένες. Τους φαίνονταν ξένα όλα αυτά.
<<Το ξέρω πως δεν θέλετε να είστε εδώ . Θα σας βρω τη μητέρα σας αν μου πείτε τι σας συνέβη >>
Η μεγαλύτερη τελικά άνοιξε το στόμα της έτοιμη να μου μιλήσει. Την πλησίασα κι άλλο χαϊδεύοντας το στρογγυλό της προσωπάκι.
<< Οι γονείς μας... Οι κακοί έριξαν βέλος στο στήθος του μπαμπά και δεν σηκωνόταν όταν πήγα κοντά του . Σαν να κοιμόταν αλλά είχε αίμα >>
<<Η μαμά σας; >>
<<ήταν στο ποτάμι για δουλειές. >>
<<εντάξει αγάπη μου, θα σας πάω στη μαμά σας σύντομα. Θα τη βρούμε. Θες να μου πεις και πώς σας λένε; >>
Η μικρή κοίταξε την αδερφή της που την έπλενε η Κέιτλιν.
<<Φένια >>. Μου την έδειξε με το μικρό της χεράκι και μετά το δάχτυλό της έδειξε την μικρή στην αγκαλιά μου λέγοντας <<Σίρι >> και η ίδια λεγόταν Χώθα.
Την Σίρι την έκανα εγώ μπάνιο γιατί δεν ήθελε κανέναν άλλον εκτός από μένα, είχα κερδίσει την εμπιστοσύνη τους, τώρα έπρεπε να τις επιστρέψω στην μητέρα τους μιας και οι στρατιώτες του Χένρι σκότωσαν τον πατέρα τους.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Κοιμόντουσαν και οι τρεις αγκαλιασμένες, καθαρές πλέον και χωρίς κλαμμένα μάτια.
Τις είχα βάλει να κοιμηθούν στο δικό μου κρεβάτι γιατί έτσι και τις άφηνα από τα μάτια μου ο Χένρι θα μου τις έπαιρνε.
YOU ARE READING
The Queen Wattys2019BC
Historical FictionΠροδόθηκα, βασανίστηκα, φυλακίστηκα, βιάστηκα... Είναι η ώρα να πάρω την εκδίκηση μου από τον αδερφό μου και να γίνω η βασίλισσα του νότου.