αληθινός ή ψεύτικος

991 42 17
                                    

<<Θα φορέσετε κι εσείς στέμμα πολύ σύντομα >> ο Γκάροχ γέλασε, τα μπλε του μάτια ήταν μάτια ενός τρανου βασιλιά, μπορούσα να το αισθανθώ, ο γιος μου είχε σπουδαίο έργο μπροστά του, οι θεοί το είχαν αποφασίσει ήδη.

<<Βασίλισσα μου... Να πάρω τα μωρά; >> Ρώτησε διστακτικά η Κέιτλιν. Ηξερα γιατί μου έπαιρνα τα παιδιά, ήταν η πρώτη νύχτα του γάμου μου και σε λίγο θα ερχόταν ο "σύζυγός " μου και εγώ ως βασίλισσα είχα καθήκον να παράγω πάλι διαδόχους.

<< ναι... Φυσικά. >> δεν ήξερα τι άλλο να πω, της έδωσα τον Γκάροχ πρώτα.

<<Πήγαινε τον πρίγκιπα και μετά έλα να πάρεις την πριγκίπισσα >>.

<<Οπως επιθυμείτε βασίλισσά μου >>. Ωραίο ακουγόταν <<βασίλισσα >> ,θα το άκουγα μέχρι να πεθάνω, ζω το όνειρό μου.

<< Θες να φας λίγο αγάπη μου; >>

   Εδωσα στη Λάρα το στήθος μου αλλά αρνιόταν να πιει, έμοιαζε να την ενοχλεί που την κρατούσα ακόμα ξύπνια.

<<Μόνο μια νύχτα θα είμαστε χώρια , δεν θέλω ούτε εγώ να σε αφήσω αλλά πρέπει, για να πιστέψουν οι ηλίθιοι καλεσμένοι μας πως ο γάμος μου με τον μπαμπά σου είναι αληθινός. >>

  Φίλησα το αθώο της προσωπάκι. Την λικνισα κοντά στο στήθος μου μέχρι τα μάτια της να κλείσουν, έπεσε σε γλυκό ύπνο, τότε ήρθε η Κέιτλιν να την πάρει.

<<Τι γίνεται κάτω; >>

<<Το γλέντι συνεχίζεται βασίλισσά μου >>

Δεν με ένοιαζε αν συνεχιζόταν το γλέντι με ένοιαζε ο Χένρι και οι προθέσεις του. Κι αν σκοπός του είναι να ολοκληρώσουμε τον γάμο μας;

<<εντάξει. Πάρ'την ...με προσοχή >>

  Με προσοχή μην την ξυπνήσω την έδωσα στην κέιτλιν. Σπαραζε η καρδιά μου που θα την άφηνα σε άλλο δωμάτιο απόψε, ήταν ακόμα πολύ μικρή.

<<Καληνύχτα μικρή μου νεράιδα >>.  άγγιξα τρυφερά το φουσκωτό της μαγουλάκι, έπρεπε να την αποχαιρετήσω.

<<Καλό βράδυ βασίλισσά μου >>

  <καλό βράδυ... Και να τούς προσέχεις. Μην αφήσεις κανέναν να τους πλησιάσει,εδωσα διαταγή και στους φρουρούς. Τα μωρά μου πρέπει να μείνουν ασφαλείς... είναι πιο σημαντικοί από τον καθένα εδώ μέσα >>

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 16, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The Queen Wattys2019BCWhere stories live. Discover now