Ημουνα αθώα κάποτε, ένα αθώο παιδάκι που ζητούσε την ζεστασιά της αγκαλιάς του αδερφού της, οχι όμως με αυτόν τον τρόπο.
Η γλώσσα του ρουφούσε τη θηλή μου, με πονούσε και με γαργαλούσε, άναβε κι άλλο την φωτιά ανάμεσα στα πόδια μου. Είχε γίνει πάλι άγριος, με την ανάσα του να τρελάνεται και να γίνεται καυτή. Μια καυτή υγρή ανάσα που βρισκόταν στο στήθος μου, πάνω στο δέρμα μου.
Ακουσα τον θόρυβο που έκανε καθώς ρουφούσε για τελευταία φορά την θηλή μου και την έβγαζε από το στόμα του. Τα μάτια του καρφώθηκαν στα δικά μου δεν είχαν καμία λογική, Σαν μεθυσμένος.
<<φίλα με πάλι >>
Δεν ξέρω γιατί του το ζήτησα αυτό, ήξερα πως εκείνη την στιγμή το χρειαζόμουν και το ήθελα. Ηθελα τον Χένρι με κάθε τρόπο.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Οι εποχές που έκλαιγα για την δυστυχία μου είχαν τελειώσει, ότι με πονούσε με έκανε πιο σκληρή, εκείνη η νύχτα θα με έκανε πιο σκληρή, θα έβαζα έναν τοίχο πλέον στον Χένρι. Ηταν σατανικός, έπαιξε μαζί μου για να περάσει αυτός καλά, με χρησιμοποίησε. Κουβαλούσα το βάρος της αλήθειας μόνη μου, ήμουν αδερφή του και του είχα δώσει το σώμα μου τον άφησα να μου κάνει έρωτα. Ο Πατέρας έπρεπε να με είχε σκοτώσει. Το βάρος είναι πολύ μεγάλο πλέον.
<<Φτάνουμε σε λίγο >>
Δεν με ένοιαζε, είχα συγκεντρωθεί στα δάκρυά μου δεν θα τα άφηνα να βγουν και νσ φανώ αδύναμη. Με μισούσα όσο μισούσα τον Χένρι, γινόμουν τέρας όπως ο Χένρι.
Ενιωθα την ανάσα του να χτυπάει το λαιμό μου, περίμενε να γυρίσω. Δεν θα το εκανα, θα σήκωνα τοίχος φτιαγμένο από τις παιδικές μου αναμνήσεις, να συνειδητοποιήσω πάλι πως ο Χένρι είναι αδελφός μου, μοιραζόμαστε το ίδιο αίμα.
<< Δεν έχει γκρίνια σήμερα; >>
Μάζεψε τα ξανθά μαλλιά μου στην παλάμη του ώστε να μπορέσει να δει το πρόσωπό μου. Κρατούσε το μάγουλό μου στπ χέρι του αναγκάζοντας με νσ να τον κοιτάξω.
<<Κόκκινα μάτια... Θλιμμένο πρόσωπο. Ξηρά χείλη...>>
Ο θυμός μου συνέχισε να μεγαλώνει, και μόνο που υπήρχε ήταν κατάρα. Οο γονείς μας θα πρέπει να είναι το χειρότερο είδος για να καταφέρουν να δημιουργήσουν τον Χένρι.
YOU ARE READING
The Queen Wattys2019BC
Historical FictionΠροδόθηκα, βασανίστηκα, φυλακίστηκα, βιάστηκα... Είναι η ώρα να πάρω την εκδίκηση μου από τον αδερφό μου και να γίνω η βασίλισσα του νότου.