Dimitri POV
Aceasta ultima saptamana a fost oribila,nu…a fost mai mult decat oribila.Habarn-am cum a aflat de discutia mea cu Dr. Mozorov.N-am vrut niciodata sa afle deea.Era doar ceva de luat in considerare,ca ultima solutie,daca situatia ei ar fi continuat sa se agraveze.
Cand m-am trezit de dimineata,ea nu mai era.Am gasit o foarte speriata Lissa in bucatarie,susotind cu Christian.Cand am intrat,amandoi au tacut,uitandu-se la mine cu mila in privire.
Ea nici macar nu s-a deranjat sa-mi lase un bilet.Si-a facut bagajele si a plecat.I-am sunat toti prietenii ca sa vad pe unde ar putea fi si chiar m-am dus sa-l interoghez pe Ivashkov,pentru ca banuiam ca acolo e.A fost destul de convingator si chiar am plecat de la el crezand ca Rose nu e acolo.Bineinteles ca mai tarziu am aflat ca exact acolo era,in spatele lui,ascultandu-ma cum ceream sa stiu undeeste.Dar Ivashkov si-a folosit puterea de constrangere pe mine,spunandu-mi sa ma duc acasa si sa nu ma mai intorc.
Am petrecut intreaga saptamana fara sa stiu unde e.Nu cred ca avea habar cat de ingrijorat eram.Lexie a sunat ca de obicei duminica si a trebuit sa-i spun ca Rose nu e aici si sa incerce s-o sune pe mobil.Sigur i-ar raspunde fiicei noastre nu?Ei bine,ma inselasem.Cred ca isi oprise mobilul,pentru ca Lexie a sunat acasa cateva ore mai tarziu,plangand,spunand ca nu poate da de mama ei.I-am spus ca e posibil sa fie la unchiul Adrian,rugandu-ma la Dumnezeu ca am dreptate.Se pare ca am avut dreptate.
Cand am vazut-o dand buzna pe usa,de abia m-am abtinut sa nu plang,doar uitandu-ma la ea.Am facut disperati dragoste in bucatarie,amandoi cerandu-se scuze pentru lucruri ce nu mai pareau sa conteze.Acum ca s-a intors,o sa incerc din rasputeri sa nu mai gresesc fata de ea.Dar dupa ma stiu,n-o sa dureze mult pana o sa zic sau o sa fac ceva ce o s-o enerveze.
Cand mi-a spus ca i-a promis lui Lexie ca o sa venim amandoi s-o vizitam weekend-ul asta,m-am bucurat tare mult.Exact de timp in familie e nevoie dupa aceasta saptamana.Lissa,Christian si Andre o sa vina cu noi.Lissa bineinteles ca a certat-o pe Rose,pentru ca nu i-a spus unde se duce cand a plecat si a spus ca nu va mai fi lasata in urma inca o data.
M-am trezit devreme si am ramas placut surprins s-o vad pe Rose odihnindu-se confortabil in bratele mele.Saptamana asta nu i s-a facut rau decat de cateva ori si deja i-a revenit un pic din acea stralucire.Inca nu se vedea ca e insarcinata,dar a recuperat kilogramele ce le pierduse.Sanii ii erau umflati si putin mai mari,dar nici urma de burtica,ceea ce m-a cam intristat.Ea mi-a zis ca n-o sa mai dureze mult,avand in vedere ca data trecuta de abia la 18 saptamani s-a vazut ceva.
“Neata tovarase” Spune ea intorcandu-se cu fata la mine.
“Buna dimineata Roza” Raspund,sarutand-o usor. Doamne,ma simt asa de bine cu ea din nou in bratele mele.Nu vreau sa ma mai cert vreodata cu ea.Slabesanse,dar nu pot decat sa sper nu?
“E totul impachetat?” Intreaba ea,intinzandu-se.Am dat din cap.Am stat pana tarziu ca sa impachetez pentru amandoi.
“Da si planuiesc sa-mi permit sa ma duc la patiserie sa iau gogosile tale preferate”
Ea facu ochii mari cand am mentionat gogosile si ma uitam atent la ea,gandindu-ma daca ar trebui sa aduc o galeata.
“Hai sa ne grabim,vreau sa le mananc cat sunt inca cald” Spune ea,aproape sarind din pat.
Am oftat,relaxandu-ma putin.”Nu-ti face griji Roza,o sa luam 12,numai pentru tine”
“Esti sigura ca poti zbura?” Intreaba Lissa cand ne-am urcat la bord.Rose dadu din cap.
“Doctora a spus ca atata timp cat ma simt bine,e ok”
A fost un zbor de 4 ore,dar a trecut repede.Rose a adormit dupa o ora si la fel si Lissa si Christian.Am profitat de situatie si am continuat noua mea carte western pe care n-am terminat-o saptamana trecuta.Cred ca am inceput-o de o mie de ori pana acum,dar fara Rose alaturi ,sa rada de mine,nu ma puteam concentra.Stiuca suna prostesc,dar e unul din lucrurile pe care le iubesc la ea.Mereu imi zice ca sunt batran si rade de gusturile mele in muzica,carti si filme.Mi-a spus odata ca seman cu un cowboy si ca mi-ar mai trebui o palarie si un cal,ca sa completez imaginea.
CITEȘTI
Urmatoarele 9 luni ....
FanfictionUrmatoarele 9 luni Continuarea fanficului "Cand el se va intoarce".Dimitri e fericit ca o sa fie din nou tata,iar de data asta va fi alaturi de Rose.Ceea ce nu realizeaza el e ca nu e asa de usor si inainte ca aceste 9 luni sa treaca,s-ar putea s-o...