Urmatoarele 9 luni - Capitolul 7 - 24 de saptamani!

1K 52 0
                                    

Rose POV

“Ce s-a intamplat?” Intreaba Lissa intrand in bucataria noastra cu Andre pe urmele ei.Eu stateam cu capul pe masa.

Am gemut,fara sa ridic capul.

“Esti ok? Vrei sa-l sun pe Dimitri sau pe doctora?” Intreaba ea grabindu-se spre mine.

“Nu,ea n-are ce-mi trebuie mie” Ii raspund.

“Ce e? E ceva serios?” Intreaba ea ducandu-l pe Andre in sufragerie si bagand in DVD desenul cu Spongebob.

“Da,foarte serios. Am un caz grav de testicule dureroase”

“Poftim?” Intreaba ea asezandu-se in fata mea.

“M-ai auzit.Iubitul meu se pare ca ma gaseste respingatoare si refuza sa faca sex cu mine,iar eu sunt asa de excitata incat am cautat vibratoare pe internet”

Ea incepu sa rada.”O sa-ti cumperi un vibrator?”

“Hei,incearca tu sa stai tu o luna fara ca Sparky sa te satisfaca.Crede-ma,nu-ideloc placut” Gem eu.Adevarul e ca sunt asa de tensionata incat m-am gandit sa intru in gandurile Lissei in timp ce ea si Sparky o fac.N-am facut-o,dar chiar am luat in considerare asta.

“Ai incercat sa i-o ceri?”

“Ce?Nu,bineinteles ca nu.Nu vreau sa aud ca crede ca sunt prea grasa ca sa faca sex cu mine”

“Rose,sunt sigura ca nu asta e motivul.Nu este grasa,iar Dimitri te iubeste.Mi-egreu sa cred ca nu vrea sa se culce cu tine”

“Ei bine,atunci de ce n-a incercat?” Tip eu exasperata.”Ultima data cand am facut sex a fost de ziua mea.De atunci n-a mai pus mana pe mine”

“Deloc?Ma indoiesc.L-am vazut sarutandu-te si intotdeauna are bratul in jurul tau” Ii ia ea apararea.”Chiar seara trecuta iti masa spatele in timp ce ne uitam la film”

“Da sigur,saruturi superficiale si ma tine de mana,ma imbratiseaza si chestii de genul asta,dar nimic sexual,nimic care ar putea sfarsi in dormitor.Liss, asta e al naibii de frustrant.Chiar asa de hidoasa sunt?”

“Nu fi ridicola,nu esti deloc hidoasa.Ai incercat sa-l seduci?Poate ca te lasa pe tine sa conduci”

“Oh am incercat cam tot.Nu vrea sa ma atinga.Gaseste scuze mereu,cum ca ar avea nevoie sa fie undeva,e obosit sau are nevoie sa un dus.Ai idee cat de mult sta la dus zilele astea?Cred ca face 3 dusuri pe zi.Adica,cat de murdar sa fie?Seara trecuta,i-am pregatit cina,am aprins lumanari,am pus muzica lenta pe fundal si m-am imbracat cu o tinuta de gospodina frantuzoaica,iar el a alergat imediat din camera,spunand ca trebuie sa faca un dus.Incerc sa cred ca exista altcineva.Adicade ce ar avea nevoie de atatea dusuri?Spala mirosul ei de pe el” Plang eu.

“Oh Rose nu,Dimitri nu te-ar insela niciodata.Te iubeste prea mult,trebuie sa existe o alta explicatie”

“Asta am crezut si eu pana am dat peste cheltuielile de pe cardul lui” Spun eu,aratand trista spre gramada de facturi din fata mea.

“Ce-i cu ele?”

“A cumparat ceva de la un magazin de bijuterii acum cateva luni,cand voi erati in Las Vegas.A cumparat cuiva o bijuterie scumpa.Nu vezi?Asta evident se intampla de mult” Spun eu plangand si mai tare,mangaindu-mi burtica.

“Stii ce i-a cumparat?” O intreb eu.Ea arata incredibil de vinovata si stiam ca-mi ascunde ceva.Simteam ca stie ceva.

“Nu,nu sunt si nu sari la concluzii.De unde stii ca ce a cumparat nu e pentru tine?”

Urmatoarele 9 luni ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum