Urmatoarele 9 luni - Capitolul 6 - 20 de saptamani!

1.1K 50 0
                                    

Dimitri POV

“La ce ora aterizeaza maine avionului lui Abe?” O intreb pe Rose cand am terminat de alergat,ca in fiecare dimineata.Abe si Janine veneau din Istanbul,oprindu-se s-o ia si pe Lexie de la Sf. Vladimir.Rose nu stie ca o aduc si pe ea.E o surpriza de ziua ei.

“Nu stiu,cred ca in jur de 10,dar nu stii niciodata cu Zmeul”,raspunde ea terminand jumatate de sticla de apa.Arata chiar dragut in haina ei neagra pufoasa de iarna si setul de fes,manusi si fular mov pe care Lissa a fortat-o sa-l cumpere cand au fost la cumpataruri.E prima saptamana din martie.

“Ar trebuie sa ne intoarcem.Vreau sa fac un dus si sa mananc inainte de programare” Spun eu.

Astazi e ziua in care in sfarsit o sa putem vedea ceva clar pe monitor.E vremea controlului de 20 de saptamani si acum se poate verifica sexul bebelusuluinostru.Dar ne-am decis ca vrem sa fie o surpriza.

Eu inca n-am simtit fatul lovind,dar Rose spune ca simte destule miscari.Doar ca nu se intampla cand sunt eu acasa sau cand sunt treaz,ca sa simt si eu.Devine foarte frustrant,iar azi noapte a tipat la mine ca o deranjez in somn.

“Ce zici de niste ciocolata calda?” Intreb eu,punand apa la fiert.

“Mmm suna bine,mi-e asa de frig” Spune ea,frecandu-si palmele ca sa seincalzeasca.Ii cam tremurau si dintii,asa ca dupa ce-am pus apa pe aragaz,am tras-o in bratele mele ca s-o incalzesc putin.

“Poate ca ar trebui sa alergam inauntru pentru o vreme” Sugerez eu.

“Nu fi prostut.M-a luat putin frigul.E martie,se presupune ca trebuie sa fie asa de frig” Mi-am invatat lectie si n-am mai insistat.Nu fac altceva decat s-o enervez si nu vreau sa ma cert cu ea in weekend-ul asta,cand o sa-i cer mana parintilorei.Nu prea ar fi un avantaj pentru mine.

I-am dat cana fierbinte de ciocolata calda cu 2 bezele mari in ea,exact cum ii place ei.Vreau sa se simta bine tot weekend-ul,nu numai din cauza lui Abe si Janine,ci si din cauza faptului ca stiu ca o sa se enerveze cand o sa afle de planurile Lissei pentru ziua ei de nastere.Ea si Abe au facut planuri pe la spatele lui Rose,pregatind o mare cina la un restaurant chinezesc ce tocmai s-a deschis aici la Curte.Iti pregatesc mancarea chiar in fata ta.Stiu fara indoiala ca lui Rose sigur o sa-i placa.Adora mancarea chinezeasca,dar de asemenea a insistat sa nu facem cine stie ce de ziua ei.Dupa a 25-a aniversare de anul trecut,nu stiu cum Lissa mai are curaj sa incerce s-o surprinda pe Rose.

Anul trecut a organizat o mare petrecere surpriza.A uitat sa vorbeasca cu mine,sa se asigure ca suntem liberi in acea dupa amiaza,iar Rose a stat mai mult la munca,pierzand mare parte din petrecere.Mie mi s-a parut oarecum amuzant,asta pana cand Lissa a amenintat sa ma castreaza.Din fericire,anul asta a invitat numai esentialul,Abe,Janine,Adrian,Viktoria,noi 4 si copiii,Eddie si Mia.

“Ma bucur sa va vad Rose,Dimitri,cum merg lucrurile?” Ne intreaba Dr.Mozorov.Parea putin emotionata,probabil intrebandu-se daca o sa aduc aminte de faptul ca impartasit cu Rose conversatia noastra de mai demult.Bineinteles ca n-o sa fac asta.N-as face altceva decat s-o supar pe Rose si nu vreau asta acum.

“Ok,ei bine,greutatea e inca mica,dar pui repede pe tine” Comenteaza ea uitandu-se pe fisa lui Rose.

“Situatia inca e buna de tot,iar este trebuie sa se imbunatateasca,sau va trebui sa te internez”

“Ce inseamna asta?” Intreb eu speriat.

“Inseamna ca din 100 de copiii,in jur de 85 din ei sunt mai mari decat al vostru”

Am tras aer in piept,calmandu-ma,iar Rose ma stranse de mana.”Eu nu mi-as face griji inca,dar daca situatia nu se imbunatateste te voi interna imediat.Lexiecam de aceeasi marime era ,iar cand s-a nascut avea aproape 3 kile.”

Urmatoarele 9 luni ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum