Dimitri POV
“Belikov!” Vocea lui Eddie ma sperie si sar in sus pe scaun.
“Ce?” Intreb,incercand sa fiu mai alert.
“Salivai pe birou” Rade el.Oftez,trecandu-mi degetele prin parul pe care am uitat sa-l strang azi dimineata,cand ma grabeam sa plec de acasa.
“Inca nu dormi ca lumea noaptea huh?”
Am dat din cap.”E smechera rau,cel putin asa-i spune Rose” Spun eu,trantindu-ma inapoi pe scaun.Katya are acum 4 saptamani si desi e scumpa foc,ma inebuneste.
N-am dormit mai mult de 40 de minute in fiecare noapte in ultima luna.Cu Rose am foarte timp la dispozitie sau chiar deloc,Lexie vrea mereu sa fie bagata in seama,cumva geloasa pe surioara ei.Intre spalatul rufelor,schimbatul scutecelor,biberoane si plansul constant,ma si mir ca mai sunt treaz.Eu lucrez ture intregi,in timp ce Rose ramane acasa.Mama a incercat sa ajute,dar Katya e rasfatata rau si aproape mereu plange daca e tinuta in brate de altcineva in afara de mine si Rose.E oarecum mai linistita cu Lissa si Adrian,pentru ca ei fiind utilizatori ai spiritului,sunt mai carismatici,dar nici ei n-o puteau tine prea multe inainte sa inceapa iar sa zbiere.Am intrebat-o pe Rose daca Lexie a fost la fel,iar ea mi-a spus ca nu-si aminteste sa fi fost asa.
Dupa o tura lunga,m-am dus acasa ca sa-i mai ofer o pauza si lui Rose,sa se duca la sala.Munceste din greu sa-si revina in forma.Stiu ca e constienta de greutatea in plus,dar nu-mi dau seama de ce e asa de incapatanata.Dupa cum vad eu,a facut totul ca fetita noastra sa fie sanatoasa.Acele kg in plus sunt dovada ca emama.Cand ma uit la ea e mai frumoasa decat a fost vreodata.Inteleg ca vrea sa scape de greutatea in plus si sa revina la statura de gardian.Doar ca nu-mi place faptul ca o deranjeaza atat de mult.Ii tot spun ca e cea mai frumoasa femeie de pe pamant,iar parerea mea,de logodnic si viitor sot,e singura care conteaza.Sitotusi,dupa toate astea,ea tot sta 2 ore la sala in fiecare dimineata si 2 ore dupa-amiaza,asa cum a fost antrenata si la Academie.Lissa si mama aveau grija de Katya dimineata,iar eu seara cand ma intorceam de la munca.
Lexie a stat mai mult cu matusica Vika si unchiul Adrian,pentru a evita plansetele si lipsa de atentie ce-o asteptau acasa.Ma simt prost ca nu mai am timp sa stau si cu ea,dar am si eu o limita.Constant sunt ocupat.
“Biberonul este in frigider,ma intorc acasa la 6.Te iubesc” Striga Rose,dandu-mi-o pe Katya,apoi zburand in casa.S-a dus si timpul cu logodnica mea.
“Dimka,esti acasa” Exclama mama cand am intrat in bucatarie cu Katya in brate.”Pari obosit.Vrei sa am grija de bebelusa in timp ce tu dormi putin?” Eram aproape tentat sa-i accept oferta,dar m-am gandit mai bine si am realizat ca n-as putea sa dorm cu plansetele ce sigur s-ar auzi daca as lasa-o jos.
“Nu,sunt ok.Vrei sa te ajut cu cina?” Ma simt prost ca ea a facut toate treburile prin casa de cand s-a nascut copilul.
“Muncesti prea mult.Dute si relaxeaza-te,iar eu voi pregati cina.Du-o in camera ei si puteti adormi amandoi” Sugereaza ea.Chiar e o idee buna.
M-am sculat mai tarziu,cand am auzit vocea lui Rose.
“Dimitri,scoala-te” Spune ea,miscandu-ma de umar.
“Mmm,ce e? E cina gata?” Intreb eu deschizand ochii.Eram confuz pentru ca afara era lumina.
“Um nu,ai dormit pe timpul cinei.E aproape noapte” Spune ea,luand-o pe Katya din bratele mele.Dormea linistita deocamdata,asa ca Rose a asezat-o in patutul ei.Atunci am realizat ca Rose era imbracata cu hainele de noapte.
“De ce nu m-ai trezit?” Casc eu.
Ea zambi.”Aveai nevoie de odihna.Ai lucrat prea mult in ultima vreme” Isi pune mana pe obrazul meu,iar eu ma afund in atingerea ei.
CITEȘTI
Urmatoarele 9 luni ....
FanficUrmatoarele 9 luni Continuarea fanficului "Cand el se va intoarce".Dimitri e fericit ca o sa fie din nou tata,iar de data asta va fi alaturi de Rose.Ceea ce nu realizeaza el e ca nu e asa de usor si inainte ca aceste 9 luni sa treaca,s-ar putea s-o...