Urmatoarele 9 luni - Capitolul 21 - Spre altar!

911 44 0
                                    

Rose POV

“Rose trezeste-te,e ziua nuntii tale” Tipatul ascutit al Lissei ma scoala din somn.

“Ugh,chiar trebuie?” Gem eu,tragand asternuturile peste cap.

“Da,trebuie.Este aproape 8.Te-am lasat sa-ti faci somnul de fruumusete,dar daca vrei sa fii gata pana-n 5,trebuie sa incepem acum”

Ridic capul de pe perna.”Sunt noua ore,Liss.Eu pot fi gata in doua.Lasa-ma sa dorm” Ma scufund si mai adanc in perna.

“Uh uh,in niciun caz.Avem cateva lucruri planuite pentru astazi” Spune ea,dezvelindu-ma.”Nu ma face s-o aduc pe Lexie aici,sa sara in pat” Ma ameninta ea.

“Ok,ok,m-am trezit” Gem eu.N-am  dormit mai deloc azi noapte.Lissa a insistat ca Dimitri sa petreaca noaptea departe de mine ca sa nu ma vada pana nu ma indrept spre altar.Asta inseamna ca azi noapte n-am dormit in bratele lui,iar acum sunt nervoasa.

“Ok,la dus,apoi te imbraci si ne intalnim jos peste 20 minute” Imi ordona Lissa.

“Da,sa traiti” Ea se uita urat la mine inainte sa-mi arunce un prosop in fata.

Nu m-am grabit cu dusul,savurand apa calda.Cand am terminat,am ales sa-mi usuc putin parul cu prosopul,avand in vedere ca mai tarziu probabil o sa traga deel.M-am imbracat cu blugi si un pulover negru si o pereche de Uggs.Hei,vreau sa ma simt confortabil.

“Mami,ti-am facut micul dejun” Striga Lexie cand intru in bucatarie,gasind masa pregatita pentru brunch pentru 12 persoane.Nu numai asta,dar toti prietenii mei erau aici,impreuna cu celelalte surori ale lui Dimitri,Sonya si Karolina,pe care nu le-am mai intalnit pana acum.Daca as fi stiut ca o sa le intalnesc in dimineata asta,poate ca m-as fi aranjat mai bine.

“Ma bucur s-o intalnesc in sfarsit pe Roza lui Dimitri” Ma intampina Karolina cu un zambet si o imbratisare.O urmeaza si Sonya.

“Da,Dimka si mama au trimis multe poze cu tine,Lexie si Katya,dar asa ma bucur sa te vad in persoana”

“Si eu ma bucur sa va vad.Dimitri mi-a povestit atat de multe despre voi.Pacat ca ne-a luat atat de mult timp sa ne cunoastem.Ar fi trebuit sa venim in vizita de Paste,dar cu Katya pe drum,situatia a devenit cam haotica” Explic eu.

Am mai vorbit putin pana cand Lissa ne-a atras tuturor atentia,facandu-ne sa ne asezam la masa.Si Alberta,Mia,mama mea si Tasha erau aici.

“As vrea sa propun un toast pentru cea mai buna prietena a mea,care mi-a fost ca o sora in toti acesti ani” Incepe Lissa.Oh,minunat.Asta-i unul dintre acele discursuri care te fac sa plangi.”O sa pastrez marele discurs pentru petrecere,dar as vrea sa ridicam paharele pentru Rose si Dimitri.Au trecut prin multe si au ajuns departe.Si nimeni nu merita sa fie mai fericiti decat ei!Noroc!” Spune ea ridicand paharul.

Ridic paharul impreuna cu celelalte,dar il asez inapoi pe masa fara sa gustsampania.Am fost asa de stresata in ultimele saptamani incat am uitat sa incep din nou sa iau anticonceptionale.De cateva zile simt o usoare stare de greata.

N-am facut un test inca si nici nu i-am zis lui Dimitri,dar stiu ca suntinsarcinata.Toate semnele duc spre asta.Si sa nu mai mentionez ca am tot facut-o ca iepurii de cand ne-am certat ultima data.Nu vreau sa-l sperii inainte de ceremonie,asa ca am decis sa astept pana dupa nunta sa-i spun.I-am promis deja ca nu voi mai pleca cu Lissa si acum am si un motiv sigur.Stiu sigur ca o sa sebucure.Sper doar ca mai pot suporta inca o sarcina dificila.Ultima ne-a inebunit pe amandoi.Si e numai vina mea ca n-am avut grija.In opinia mea,e prea devreme pentru inca un copil,dar nu sunt complet nefericita.Chiar vreau sa-i daruiesc un fiu lui Dimitri.El a spus ca-i fericit cu fiice,dar in adancul sufletului orice barbat isi doreste si un fiu.

Urmatoarele 9 luni ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum