Dimitri POV
“Ma aude careva?” Strig eu pentru a nu stiu cata oara.Cumva usa congelatorului s-a inchis si incuiat,tinandu-ma prizonier aici.
Bat cu pumnii in usa de otel de foarte multa vreme.Dar degeaba.Nimeni nu e prin preajma sa ma auda.Cu totii sunt la nunta.Injur in rusa si ma uit la ceas.Am intarziat 45 de minute la propria nunta.Acum cred ca Rose se panicheaza,crezand ca am parasit-o la altar.
Agh.Cu toata puterea mea de gardian n-as putea sa dobor usa si am tot incercat sa lovesc in ea pana cand mainile mi-au ramas invinetite si sangeroase.Abe o sa-mi vrea capul pe tava pentru chestia asta.Asta daca nu ma sufoc eu inainte din lipsa de oxigen,daca nu mor de foame sau sete sau daca nu inghet de viu inainte sa ma gaseasca cineva.
Cu norocul meu,ei o sa creada ca am plecat de la Curte si o sa fie prea furiosi ca sa ma caute.Singura mea speranta e ca Ivashkov o sa aiba nevoie de alcool si o sa vina jos pentru o sticla.Din pacate,asta n-ar fi prima data cand imi parasesc familia si lor nu le-ar fi greu sa creada ca am plecat pur si simplu.
Ma pun pe jos,cu capul in maini.Asta ar fi trebuit sa fie cea mai fericita zi din viata ei,iar eu din nou am dat-o in bara.Toti membrii familiei noastre si prietenii sunt acolo s-o consoleze.Urasc faptul ca ea crede ca am parasit-o.Nicio putere de pe pamant nu m-ar impiedica sa ma insor cu ea azi.Trebuie sa ies de aici.
Of,pana si telefonul mi l-am uitat pe masa,exact in afara congelatorului.Il pot auzi sunand si sunand si sunand.
Raman pe jos,uitandu-ma la verigheata ce-am facut-o special pentru ea.Are 4 diamante pentru fiecare membru al familiei noastre si amn gravat numele noastre pe interior.Ma intreb daca o sa ma lase sa-i explic.Daca ies de aici.
Rose POV
“Mami,unde-i tati?” Asa ceva nu se poate.Trebuie sa fie pe undeva.Ma uit in ochii inlacrimati ai fiicei mele si aproape ma prabusesc.
“Scumpo,o sa vina.Intarzie doar.Dute si stai cu Andre,Paul si matusica Karolina pentru o vreme.Totul va fi ok”
Nu paru convinsa,dar stia ca acum nu e timpul sa insiste si a facut ce i-am zis.
“Rose,imi pare asa de rau,n-am crezut ca ar face asa ceva” Spune Tasha,incercand sa ma consoleze.”Nu parea trist deloc.Tocmai ce l-am vazut in dimineata asta si era super fericit”
Trecuse deja o ora,iar Dimitri tot n-a aparut si nici nu raspunde la telefon.Toti prietenii si membrii familiei incepusera sa puna intrebari.
Mama era afara,vorbind cu preotul,explicand situatia invitatilor si cerandu-le sa plece ca sa pute rezolva situatia.
Se auzi un ciocanit la usa,dupa care Olena intra cu grija.
“Roza,ce se intampla?”
Clatin din cap.Nu stiu ce explicatie sa-i dau.
CITEȘTI
Urmatoarele 9 luni ....
FanfictionUrmatoarele 9 luni Continuarea fanficului "Cand el se va intoarce".Dimitri e fericit ca o sa fie din nou tata,iar de data asta va fi alaturi de Rose.Ceea ce nu realizeaza el e ca nu e asa de usor si inainte ca aceste 9 luni sa treaca,s-ar putea s-o...