Urmatoarele 9 luni - Capitolul 9 - 30 de saptamani!

1.1K 47 0
                                    

Dimitri POV

“Esti sigura ca o sa fii ok cat sunt plecat?” Rose este acum insarcinata in 30 de saptamani si s-a plans sau mai bine zis nu s-a plans de niste stari de greata si dureri de cap.La ultimul nostru control,acum 2 zile,presiunea sangelui era oarecum ridicata,dar Dr. Mozorov a spus ca ar trebui sa revenim peste cateva zile pentru un alt control si s-o sunam daca mai apar simptome severe.

“Sunt bine.De fapt chiar ma simt un pic mai bine” Spune ea,rontaind niste covrigei.A revenit la dieta de orez si cateva fainoase.Eram mai mult decat ingrijorat.

“Te rog,incearca sa te odihnesti” Spun eu,luandu-mi cheile.Avionul maastepta.Lexie ne-a tot implorat sa vina acasa in weekend,dar in schimb Alberta a facut-o sa-si dea probele mai devreme,ca sa poata pleca mai devreme,pentru vacanta de vara.

“O sa fiu bine.De abia astept sa-mi vad fetita” Spune ea fericita.”Nu-mi vine sa cred ca in 10 saptamani n-o sa mai fie o copila.O sa fie o sora mai mare” Ador cum se lumineaza la fata cand vorbeste despre copilul nostru,despre ambii nostri copiii.

“Sa vii repede,mi-e dor de nebunatica aia mica” Spune ea.”O sa-l pun pe Adrian sa cumpere ingheatata ei preferata pentru diseara”

“Bun,pentru ca nu vreau ca tu sa ies din casa pana nu ma intorc”

Ea se stramba la mine.

“Roza” Avertizez eu.”Nu mi te impotrivi”

Dadu din cap.

“Vrei sa te ajut sa ajungi la canapea?” Este gravida in doar 30 de saptamani si nu i-as spune ei niciodata asta,dar arata de parca sta sa nasca si asteapta gemeni.A inceput asa de slaba,dar a prins din urma asa de usor.Doctora doar a zambit cand a masurat-o si cantarit-o pe Rose acum cateva zile.

“O sa fie unul mare” Spusese ea atunci.”Dar nu ma surprinde,avand in vedere marimea tatalui” Adaugase ea,facandu-mi cu ochiul.

“Da” Spune ea,incercand – fara succes -  sa se ridice de pe scaun.”Stii,asta-i numai vina ta” Maraie ea aratand spre burtica ei mare.

“Cum asa?”

“Tu esti enorm” Spune ea.”De ce trebuie sa fii asa de inalt?”

Am ras de logica ei,dar mi-am cerut scuze oricum.

“Imi pare rau,iubire.Daca ti-as putea lua disconfortul,as face-o.Cand e urmatoarea programare la Ambrose?”

“Joi” Raspunde ea.

“Ei bine,va trebui sa vedem daca te poate baga mai devreme” Mai e o saptamana pana joi si dupa cum pare,nu cred ca ar mai rezista pana atunci.

“M-as simti mai bine daca as stii ca cineva e aici cu tine” Spun eu,dandu-i telecomanda si asigurandu-ma ca telefonul e aproape de ea.De asemenea i-am lasat 2 sticle de apa,vitaminele si o banana.

“Tovarase,sunt gravida,nu invalida” Spune ea,dandu-si ochii peste cap.

“Stiu asta,dar nu te-ai simtit prea bine in ultima vreme.Fa-mi pe plac si sun-o pe Lissa”

“Fie” Ofteaza ea,formand numarul Lissei la telefon.

“O sa fie aici in jumatate de ora.Destul de bine?”

“E bine” O sarut pe buze.”Te iubesc si o sa ma intorc inainte de 9″

“Du-te odata si ia-o pe fetita noastra.Mi-e dor rau de Lexie”

“Promite-mi ca o sa ai grija si ca o sa suni doctora daca te simti mai rau?”

“Promit” Spune ea sincera.

Urmatoarele 9 luni ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum