Urmatoarele 9 luni - Capitolul 8 - 28 de saptamani (Part. 2)

966 56 0
                                    

Dimitri POV

Doamne Dumnezeule,in ce m-am bagat?Am intervenit tocmai cand Lissa si Rose planuiesc nunta.Nu-mi vine sa cred ce-si doreste Rose.Intotdeauna mi-am imaginat ca ar vrea o nunta simpla,doar cu familia si prietenii apropiati.Defapt,am crezut ca o sa ne casatorim la biserica mea din Rusia si ca o sa stam cu familia mea pentru o vreme.

Mi-am imaginat-o intr-o simpla si totusi eleganta rochie alba,cu parul desfacut,lasat pe o parte,cu flori in par,tinand in maini un simplu buchet de trandafiri rosii.Lexie ar arunca cu petale si ar fi imbracata intr-o rochitafrumoasa.Sora mea ar canta la pian,iar Abe ar aduce-o la altar.

Evident nu suntem pe aceeasi pagina.

Adica un caligraf si un harpist chiar sunt necesari?Unele chestii din planul ala erau de-a dreptul nebunie.Cine cheltuie 3000 de dolari pe un tort?Si lista de invitati? Chiar cunoastem noi 300 de persoane?Nu-mi vine sa cred ca cere si alte dulciuri dupa ce ce ar cheltui atata pe un tort.

Frustrat,imi masez ceafa.

Tot ce stiu e ca e ceea ce-si doreste ea si ca va trebui sa-mi iau o a doua slujba.Cutot ce s-a intamplat in ultima vreme,sunt dispus sa las deoparte sentimentele mele si sa-i dau ei tot ce-si doreste.Daca isi doreste sa elibereze 100 de porumbei albi si sa manance din vesela scumpa,atunci asta o sa facem.

Rose POV

“Unde te duci?” Il intreb pe Dimitri in timp ce se dadea jos din pat.Era de abia 5,iar tura lui incepe de abia la 8.

“Mai am cateva slujbe pe aici,la Curte”

“Muncesti prea mult” Ma plang eu,ridicandu-ma.

“Ai nevoie de ajutor?” Intreaba el.

“Nu!” Exclam uitandu-ma urat la el.Desi era adevarat ca cu Lexie mi-a fost rau in al treilea trimestru,cu micutul asta ma descurc chiar bine.A doua oara cred ca nu mai e asa de traumatic pentru corp.Si m-am ingrasat si mult.

Adevarul e ca mi-e un pic cam greu sa ma dau jos din pat in ultima vreme.Patul e la un nivel jos,iar eu am devenit din ce in ce mai mare.

Dimitri rase dupa ce-am incercat a treia oara sa ma catapultez din pat,folosindu-ma de noptiera drept ancora.

“Nu-i amuzant tovarase!” Marai eu.”Daca iti pretuiesti barbatia,ar trebui sa taci acum”

“Scuze,doar ca esti asa de draguta cand esti determinata” Spune el,pupandu-ma pe cap.De mult a realizat ca mai mult e gura de mine.Urlam si ma uitam urat la el,dar burta mea mare nu prea imi permitea sa ma misc.Inca alerg in fiecare dimineata,dar devine din ce in ce mai greu si ma obosesc repede.

“Bebelusul e activ?” Intreaba el.A simtit copilul lovind pentru prima data acum cateva saptamani si de atunci nu-si mai poate lua mainile de pe burta mea.

“Copilul tau m-a tinut treaza juma’ de noapte,lovindu-ma in vezica.A trebuie sa ma scol de 3 ori,sa ma duc la baie”

“Lasa-ma sa simt” Spune el,punandu-si mainile calde de-o parte si de alta a burtii mele.Soptea ceva in rusa.Urasc faptul ca nu inteleg.

I se lumina fata cand lovi,reactionand la vocea lui.

“Fii cuminte pentru mami si las-o sa doarma cat tati e la munca” Spune el,pupandu-mi burtica.”Te iubesc” Spune el burtii mele,apoi mie,inainte sa ma pupe pe obraz.

“Si eu te iubesc”

Ma asteapta o zi plina.Cat el e la munca,Lissa si cu mine terminam planul de nunta.Parintii mei vin la cina si m-am gandit ca e momentul perfect sa anunt logodna,si apoi dupa desert sa scot planul.De abia astept sa vad fata tatei cand o sa vada totalul,adica peste 400.000 de dolari.

Urmatoarele 9 luni ....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum