Dimitri POV
“Roza?Esti aici?” Intreb eu,intrand pe usa din bucatarie.Tocmai ce mi-am terminat tura de noapte.Am trecut pe la cofetaria ei preferata sa iau micul dejun pentru noi doi.M-am gandit ce ne-ar oferi sansa de a ne discuta problemele,de care am tot avut parte in ultima vreme.Sunt chiar egoist pentru ca au trecut cel putin 2 saptamani de cand am facut dragoste si sunt disperat sa-i simt pielea fina sub mine.Aceste ultimele zile,oricat as fi incercat sa ma dau pe langa ea,tot la cearta am ajuns.Trei nopti saptamana asta m-a incuiat in afara dormitorului.Mi-e dor de ea.De asta o sa incerc cu toate puterile sa fiu ok cu faptul ca ea va continua sa fie gardianul Lissei.
“Nu e aici,Dimka.S-a dus undeva cu printesa”
“Undeva unde?” Intreb eu,sperand ca n-au plecat iar de sub protectie.
“Nu stiu.Au luat masina” Spune mama,ridicandu-si privirea din ziarul ce-l citea.
Daca au luat masina,s-au dus undeva departe.
“Acum cat timp au plecat?A spus cand se intorc?” Intreb usor panicat.Ultima data cand au plecat,au fost atacate si ma tem pentru viata ei de fiecare data cand nu e langa mine.
“Dimka,trebuie sa te relaxezi.Nu poti fi de fiecare data langa ea cand se intampla ceva.E zi afara,pentru numele lui Dumnezeu” Se uita la mine ca si cum s-a saturat sa ma vada cum o bat la cap pe Rose.”Aseaza-te langa mine,fiule” Spune ea,batand usor locul de langa ea.”Dimka,te iubesc si Rose te iubeste,dar uneori este un barbat tare incapatanat.Nu stiu cum te suporta femeia aia” As fi putut sa ma simt jignit,dar are dreptate.Nu sunt rezonabil si chiar si eu vad asta.”Roza este o femeie puternica si o luptatoare dura,datorita antrenamentului tau,dar de asemenea e si in sangele ei.O admir pentru ca vrea ce-i mai bun din ambelelumi.Mama ei a ales viata de gardian,iar eu am ales sa fiu mama in loc sa fiu gardian,dar acum sunt vremuri noi,iar Rose inceaca din greu sa-si urmeze visele si isi protejeaza familia in aceleasi timp.Imi doresc sa fi fost mai mult ca ea.Ea are curaj sa lupte pentru ceea ce-si doreste si nu lasa lucruri minore sa-i stea incale.Ar trebui sa fi recunoscator ca nu te-a parasit inca”
“Stiu mama.Uneori ma simt cel mai norocos barbat de pe pamant.Cand sunt cu ea,nimic altceva nu conteaza.Mi-a dat 2 fiice frumoase,iar mie mi-e pur si simplu frica sa n-o pierd” Recunosc eu.
“Stiu dragule,dar trebuie sa ai incredere in ea” SPune ea,mangaindu-mi usor fata.”Sunt sigura ca veti gasi un compromis” Ma asigura ea.Eu nu sunt asa de sigur,iar azi voi face ceea ce trebuie pentru a-mi pastra familia unita.
Rose POV
Intru in bucatarie si dau de liniste.E mijlocul noptii Moroilor pentru ca Lissa si cu mine am plecat la mall pe timpul zilei oamenilor.Toata lumea ar trebui sadoarma.Imi arunc sacosele pe canapea si urc scarile.
Katya dormea in patutul ei cu cel mai dragut zambet pe buze.O privesc cateva minute inainte sa inchid usor usa in urma mea,dupa care ma duc in dormitorulnostru.Ma simt oribil ca l-am dat afara pe Dimitri din camera noastra in ultimelenopti.Stiu cat de mult incearca sa ma faca fericita si ma doare faptul ca ne dorim lucruri atat de diferite in casnicie.
Cand deschid usa dormitorului nostru,dau de un nor de abur de vine din baie.Muzica lenta se aude undeva pe fundal si in jur de 12 lumanari erau aprinse.Petale de trandafir erau intinse pe pat si o carare de petale ducea spre baie.Zambesc si ma dezbrac de haine,apoi deschid usa.Dimitri ma astepta acolo,gol-golut.Ma arunc in bratele lui deschise,savurand caldura corpului sau.
“Imi miroase a ciocolata?” Il simt razand.
“Eu stau aici cu nimic pe mine,langa o cada plina cu apa calda,iar ea vrea ciocolata” Spune el,dandu-si ochii peste cap.”Stii cum sa-mi ranesti egoul,Roza” Duce mana in spatele lui si ia o punfa de hartie,apoi imi da o cana cu ciocolata calda.
“Tovarase,tu chiar stii cum sa cuceresti inima unei fete” Il laud eu,gustandu-mi ciocolata,inainte sa ma uit in punga.
“Mmm,cornuri cu ciocolata” Gem eu,rupand unul in doua,apoi aruncand o bucata in gura.”Vrei?” Il tachinez,plimband cealalta bucata pe sub nasul lui.
“Oh vreau” Maraie el.”Dar nu aia” Imi ia cornul din mana,punandu-l deoparte impreuna cu punga,inainte sa-mi atace buzele.
“Ugh” Gem eu.Ma saruta cu atata pasiune.Au trecut aproape 2 saptamani de cand am fost impreuna si se poate simti tensiunea sexuala dintre noi.
Imi mangaie intregul corp cu ambele maini,inainte sa ma ridice si sa ma bage injacuzzi.Ma aseaza cu spatele pe pieptul lui,aplecandu-se seducator sa ma sarute pe gat.
“Mi-a fost dor de tine,iubire” Sopteste el la gatul meu,tinandu-ma aproape.
“Te iubesc”
“Stiu” Raspunde el.”Asa cum te iubesc si eu”
“Imi pare rau ca am fost asa o scarba in ultima vreme” Imi cer eu scuze in timp ce el pune sampon in palme si incepe sa-mi maseze scalpul.Spalatul parului e felul lui de a-mi spune ca e pregatit sa ne impacam.Intotdeauna face asta cand realizeaza ce nesuferit a fost.
“Si mie.Nu-mi place sa ma cert cu tine Roza”
“Stiu.Nici mie nu-mi place.Dar ce putem face?Nu mai suntem de acord in aceleasi privinte”
Il simt oftand.
“Te iubesc si ador familia noastra si inteleg ca n-o poti parasi pe Lissa.Te voi sprijini in orice vrei tu si daca asta inseamna sa am incredere in tine ca te vei intoarce la mine si la copiii nostri,cand pleci de sub protectie,atunci asta voiface.Nu-mi va fi usor,dar o sa incerc cu toate puterile”
Ma intorc cu fata spre el,fara sa-mi pese sa apa dadea pe dinafara.
“Vorbesti serios?”
El da din cap.”Nu e corect sa-ti cer sa fii cineva complet diferit.M-am indragostit de Rose Hathaway,gardianul puternic si dur si nu mi-as dori sa fi altcineva”
Stiu ca el crede ca o iubesc pe Lissa mai mult decat pe el.Dar asta nu-iadevarat.Doar ca nu stiu cum sa-i demonstrez asta fara sa renunt la tot ce-am lucrat atat de greu.Imi pun mainile in jurul gatului lui si-l sarut cu pasiune.
“Du-ma in pat,tovarase” Ii soptesc la ureche.El nu ezita si se ridica in picioare,luandu-ma cu el.
“De abia astept sa fac dragoste cu tine cand vei fi sotia mea” Sopteste el dupa.
“21 de zile” Soptesc eu adormita.21 de zile ,dupa care voi fi Dna RozaBelikova.Valeu!
CITEȘTI
Urmatoarele 9 luni ....
FanficUrmatoarele 9 luni Continuarea fanficului "Cand el se va intoarce".Dimitri e fericit ca o sa fie din nou tata,iar de data asta va fi alaturi de Rose.Ceea ce nu realizeaza el e ca nu e asa de usor si inainte ca aceste 9 luni sa treaca,s-ar putea s-o...