5 ani mai tarziu
Rose POV
“Mama,chiar trebuie sa stau cu baietii tot timpul?” Se plange Lexie cand ne apropiam de portile Regatului Magic.Au trecut mai bine de 5 ani de cand Dimitri si cu mine ne-am casatorit,perioada in care multe s-au intamplat si ne-au impiedicat sa ajungem in luna de miere.
Primul a fost nasterea fiului nostru Ivan.El a fost cel mai putin mofturos dintre toti trei si primul lui an de viata a trecut repede.Si totusi cand se apropia controlul de un an,am inceput sa observ ca ceva nu era in regula.Incepuse sa se inchida in el,mai mult ca de obicei si nu mai scoatea acele sunete frumoase de bebelus.Lainceput am crezut ca este timid,dar odata cand a pornit alarma pentru ca Sparky folosise prea mult foc in casa,el nici macar n-a clipit,in timp ce Katya si bebelusa Lissei,Rosie plangeau speriate.L-am dus la control si intradevar era ceea ce banuiam eu.Isi pierduse 70% din auz in urechea stanga si era complet surd la urechea dreapta.
In acea noapte,Dimitri m-a tinut in brate in timp ce plangeam,realizand ce viata grea o sa aiba baiatul meu.N-o sa fie considerat gardian daca nu gasim o cale de ai readuce auzul.Daca nu va fi gardian,nu stiu ce fel de viata i-am puteaoferi.Lumea Moroilor a inceput sa progreseze,dar nu e normal ca un dhampir sa aleaga alt stil de viata.Intrebati-l pe Ambrose.
Lissa a nascut al doilea copil via fertilizare prin vitro la aproape doi ani dupa ce-au tot incercat.A fost o sarcina dificila si a trebuit sa stea la pat dupa ce-a inceput sa sangereze in a 5-a luna de sarcina.Christian a fost un dezastru,iar eu incercam cu toate puterile sa ma descurc cu 3 copii.
Asa cum am discutat,am renuntat la postul de gardian al Lissei si cand Ivan a facut 2 ani m-am intors la munca,sa predau lectii avansate de lupta studentilor care invata aici la Curte.Lexie si-a continuat studiile la Sf. Vladimir,dar cand Katya a facut 4 ani,n-am trimis-o si pe ea acolo,ci am inregistrat-o aici la gradinita,asa cum am facut si cu Ivan anul trecut.
Lexie calca pe urmele tatalui ei,dar cand am fost sunata de Directoarea Kirova sa-mi spuna ca a fost data afara de la cursul lui Alto,n-am ramas surprinsa ca seamana un pic si cu mine.De atunci n-a intrat in mari belele,mai mult pentru batai,dar nimic prea serios.Partea ei rebela a inceput sa se vada dupa ce-a implinit 13 ani.
Dimitri devenise gardian sef la Curte si munceste din greu.Are ture de dimineata si pe timpul zilei in timp ce copiii sunt la gradinita,iar seara ne adunam toti ca o familie.
Adrian a cerut-o in casatorie pe Viktoria in primavara de dupa nunta noastra,dar ea a spus nu,spunand ca ar fi ciudat ca un gardian sa fie maritata cu un Moroi de familie regala.Adrian la inceput a suferit,dar dupa ce ea l-a nascut pe fiul lor,Alexandr,el a realizat ca nu conteaza daca sunt casatoriti legal sau nu.Sunt o familie foarte fericita si pana la urma asta-i tot ce conteaza.
Adrian e inca unul dintre cei mai buni prieteni ai mei si e foarte apropiat deLexie.Ivan si Alexandr merg la scoala impreuna.Ivan vorbeste mai greu din cauza problemelor de auz si Adrian petrece mult timp cu el,ca sa-i citeasca aura,sa ne dam seama care-i sunt starile.
Andre i s-a alaturat lui Lexie la Sf. Vladimir cand a implinit 5 ani,iar ea tare s-a bucurat sa-l aiba acolo,sa-l apere.Daca cineva se ia de el,ea e prima care-i sare inaparare.Isi doreste asa de mult sa devina gardian intr-o buna zi.
Cu totii am invatat limbajul semnelor cu ajutorul unui instructor,angajat de nimeni alta decat Regina Tatiana.Aceasta a renuntat la tron la sfarsitul lui 2012 si intradevar Lissa a castigat alegerile,trecand cu brio de teste,cu ajutorul Tatianei.
Nimeni nu prea a ramas surprins ca Lissa a devenit Regina.Tatiana s-a retras pe o insula privata impreuna cu Ambrose,iar Lissa a urcat pe tron in august 2013.
La inceput a fost greu,pentru ura sa stea departe de fetita ei pentru perioade atat de lungi,dar a gasit o cale de a pleca de la Palat doar cand era necesar.Mie mi-a fost greu sa n-o pazesc,dar intr-un final tututor ne-a mers bine.Mikhail si Eddie au fost promovati,facand acum parte din garda regala si nici ca as putea sa ma gandesc la doi gardieni mai buni care s-o pazeasca la fel de bine ca mine si Dimitri.
La 6 luni dupa ce Lissa a fost incoronata,aceasta a creat o noua pozitie in consiliu,ce avea sa fie ocupata d eun dhampir,ce va reprezenta interesele tuturorgardienilor.Au existat nominalizari si cumva eu am ajuns in acea pozitie.Incapredau,dar majoritatea indatoririlor mele implica lupta pentru egalitate pentru populatia dhampirilor.
Anul trecut,Ivan a participat la o procedura experimentala care l-a ajutat sa-si recapete auzul cam 50 % la ambele urechi.Am plans de fericire cand ne-a auzit vocile pentru prima data,cu ajutorul unor aparate auditive foarte scumpe,pentru care Abe a platit.
“Da,trebuie sa ramai cu noi tot timpul” Ii raspunde Dimitri in timp ce eu cumparam bilete.
Lexie are acum 14 ani si e mai inalta decat mine.Katya are 6 ani,iar Ivan aproape 5.
Si in sfarsit am ajuns si noi in luna de miere.
“Unde vreti sa mergem mai intai?” Ii intreb pe Ivan si Katya,semnaland si din maini din obisnuinta.
“E o lume mica” Striga amandoi fericiti,facand-o pe Lexie sa-si dea ochii peste cap.
“Tu alegi dupa aia” Ii spun ei si o ciufulesc putin.O inteleg ca ii e greu uneori sa fie mult mai mare decat fratii ei,dar de obicei se descurca foarte bine in rolul de sora mai mare.De asemenea ii place sa le tot dea ordine,ceea ce conform ei este dreptul copilului mai mare.
Lexie pufneste dupa care isi scoate telefonul,probabil ca sa-i trimita un mesaj lui Andre,spunandu-i cat de enervata e.
Urmatoarele zile le-am petrecut in toate parcurile de distractie si chiar si Lexie,care spusese ca e prea mare ca sa se mai distreze la Disney,la sfarsitul zilelor ramanea cu zambetul pe buze.
“Asa ma bucur ca am luat doua camere” Imi sopteste Dimitri la ureche,sarutandu-ma pe gat.
“Si eu” Gem eu,topindu-ma la atingerea lui.Cu trei copii si toate celelalte indatoriri ale noastre,ne e greu sa mai gasim timp si pentru noi doi.
“Te-ai gandit vreodata sa mai facem unul?” Ma intreaba Dimitri in timp ce urmaream imbratisati rasaritul soarelui.
“In niciun caz!” Spun eu,plesnindu-l peste mana.”Trei sunt de ajuns.In plus,nu esti prea batran pentru asa ceva?” Mai avea putin si implinea 40 de ani,dar nu ti-ai da seama.E inca puternic si viril ca in ziua in care l-am intalnit.
“N-o sa fiu niciodata prea batran ca sa tin pasul cu tine,iubire” Raspunde el,rasucindu-ma in asa fel incat sa fie deasupra mea.
“Bun,o sa tin cont de asta,tovarase” Raspund eu,mangaind cu varful degetului tatuajul ce s-i l-a facut pentru mine si Lexie acum multi ani.Nu mai am nevoie sa-mi aduc aminte ce reprezinta,dar intotdeauna e acolo.Si la fel si el,exact cum a promis.
Sfârșit
CITEȘTI
Urmatoarele 9 luni ....
FanfictionUrmatoarele 9 luni Continuarea fanficului "Cand el se va intoarce".Dimitri e fericit ca o sa fie din nou tata,iar de data asta va fi alaturi de Rose.Ceea ce nu realizeaza el e ca nu e asa de usor si inainte ca aceste 9 luni sa treaca,s-ar putea s-o...