Dimitri POV
“Deci,despre ce vroiai sa vorbim?” Intreaba Lissa.Suntem plecati de 3 zile,iar maine va urma o noua zi plina de simpozioane pentru Moroi.Cel mai plictisitor lucru la care a trebuit sa iau parte vreodata.Chiar si Moroii mai cascau din cand in cand.
Noi ne asezasem sa luam cina si m-am decis sa-i spun ca vreau sa-i cer mana lui Rose.
“Poti sa te asiguri ca Rose n-asculta?” Intreb ezitand putin.Ea se uita suspicios la mine,dar inchise ochii,concentrandu-se sa-si blocheze gandurile.
“Ok,nu poate intra,dar nu stiu daca imi place unde vrei sa ajungi cu asta.Urascsa-i ascund chestii.S-a intamplat ceva?” Intreaba ea speriata.
“Nu,nu s-a intamplat nimic rau,te asigur.Vreau s-o cer in casatorie pe Rose si vroiam binecuvantarea ta si niste idei”
“Dumnezeule!” Tipa ea de fericire.Am zambit.Ai crede ca tocmai i-am spus ca a castigat la loterie sau ceva de genul asta.
Aproape ca a sarit peste masa ca sa ma imbratiseze.
“Bineinteles ca aveti binecuvantarea mea”
Am oftat usurat.
“Gata cu unul,mai am 3″ Mormai eu in barba,
“Care trei?” Intreaba ea nedumerita.”Abe si Janine,dar cine al treilea?” Se intreaba ea cu voce tare.
Am zambit.”Lexie”
“Aww,ce dragut.Deci,te-ai gandit la inele?Cand o sa aiba loc?Cum o s-o ceri?Nunta va avea loc inainte sau dupa ce se naste copilul?Oh Doamne,sunt atat de multe de planuit si asa putin timp” Continua sa vorbeasca,in timp ce umbla prin poseta dupa telefon,ca sa fixeze date in calendar.”O sa aiba nevoie de flori,domnisoare de onoare,Lexie va fi fetita cu flori,bineinteles,o rochie.Eibine,stai,asta depinde de data cand va avea loc.O sa incep sa caut locatii pentru posibile …”
“Woah Lissa,mai incet.Nici macar n-am cerut-o” O intrerup eu,punand mana peste telefonul ei.Ea se uita la mine de parca eram nebun.
“Ei,duh,dar stii ca oricum o sa zica da,asa ca trebuie sa ne miscam cat mai repede”
“Stiu ca esti entuziasmata,dar adu-ti aminte ca inca trebuie sa obtin permisiunea de la parintii ei,sa cumpar un inel si sa planuiesc ceva romantic”
“Ok,ei bine,ii poti vedea pe Abe si Janine in doua saptamani.O sa fie aici in weekend-ul cu 7,pentru ziua lui Rose.”
La naiba,aproape am uitat de asta.Cu gandul la bebelus,indatoririle de gardian si grijile pentru cererea in casatorie.Aproape am uitat ca ziua ei de nastere e in cateva saptamani.
“Relaxeaza-te Dimitri,totul va fi bine.Aveti deja un copil de 8 ani si inca unul pedrum.De ce s-ar opune?”
Simtinandu-ma vinovat,am plecat privirea in farfurie.
Ea ramase cu gura deschisa.”Nu le-ati spus de copil inca?” Exclama Lissa.
“Nu inca”
“Doamne,ce asteptati,ca copilul sa invete sa vorbeasca ca sa-i anunte chiar el?”
“Asteptam ca sa le spunem in persoana.M-am gandit doar ca o sa se intample mai curand”
“Ei bine,mai asteptati mult si o sa inceapa sa observe.Ce naiba,o sa observe de ziua ei.O sa fie in aproape 20 de saptamani.Mamei tale i-ai spus?”
“Nu,nu inca” Recunosc eu.”Nu vroiam sa se bucure degeaba,ca mai apoi sa se intample ceva rau.O sa le spunem cand ajung acasa”
Cateva minute am mancat in liniste,dar eu vedem rotitele cum se invart in capul ei.
CITEȘTI
Urmatoarele 9 luni ....
Hayran KurguUrmatoarele 9 luni Continuarea fanficului "Cand el se va intoarce".Dimitri e fericit ca o sa fie din nou tata,iar de data asta va fi alaturi de Rose.Ceea ce nu realizeaza el e ca nu e asa de usor si inainte ca aceste 9 luni sa treaca,s-ar putea s-o...